Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 11

29-02-2020 17:43 2992 berichten
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!

AnnA_C

Afbeelding

Motto van AnnA;
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
05-07-2020 20:22
Nou de truc werkt nog niet helemaal bij mij. Maar het levert me in elk geval al een paar excellente op, omdat hij tijdens de aanval weggeketst wordt, en mijn buddy zo vriendelijk is omxe terug te gooien.

Het zal vast niet zo moeten, maar het resultaat is beter dan eerst!
Dan gooi je net iets te vroeg, maar zolang je je buddy niet verandert naar een andere die niet kan koppen werkt dit net zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Asimov we kunnen vandaag best friends worden, zag ik. Ik wil wel graag eien, jij ook?

Rainbow ik weet niet of je het zag: misschien kunnen we later eien, wanneer je lucky eggs hebt? Laat maar even weten....
Alle reacties Link kopieren
Marene123, doe maar gewoon wanneer het jou uitkomt hoor!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie Rainbow! Ga ik doen!
Alle reacties Link kopieren
Met de tips van hier, is die laatste opdracht me toch gelukt. (Ik kan het dan toch niet laten :$)

Dus dank je wel voor de goede tips!
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
07-07-2020 07:53
Met de tips van hier, is die laatste opdracht me toch gelukt. (Ik kan het dan toch niet laten :$)

Dus dank je wel voor de goede tips!
Wat zijn jullie goed! Ik heb er inmiddels 12 van de 50, en daar ben ik al heel trots op. Er zit geen tijdslimiet aan toch?
Alle reacties Link kopieren
Spinnogwat schreef:
07-07-2020 10:23
Wat zijn jullie goed! Ik heb er inmiddels 12 van de 50, en daar ben ik al heel trots op. Er zit geen tijdslimiet aan toch?
Jawel dat dacht ik wel, ik dacht tot zondag..
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
07-07-2020 10:35
Jawel dat dacht ik wel, ik dacht tot zondag..
Even gekeken bij een van mijn kinderen: tot morgenavond...

Heeft iemand nog ergens gevonden of het echt alleen de opschepopdracht is, of dat het ook nog ergens om gaat?
Ik ben wel benieuwd waar ze de komende weken mee gaan komen. Win 1000 battles in de week dat het om battles gaat?
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
07-07-2020 11:14
Even gekeken bij een van mijn kinderen: tot morgenavond...

Heeft iemand nog ergens gevonden of het echt alleen de opschepopdracht is, of dat het ook nog ergens om gaat?
Dat ga ik nooit halen, ik heb weinig monsters in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb behalve die paar ballen niks extra gehad. Dus echt de beloning is waardeloos. Was voor mij een test; Zou het schierlijk onmogelijke toch kunnen lukken?
Alle reacties Link kopieren
hvm schreef:
07-07-2020 12:48
Ik heb behalve die paar ballen niks extra gehad. Dus echt de beloning is waardeloos. Was voor mij een test; Zou het schierlijk onmogelijke toch kunnen lukken?
Bij het afronden van de opdracht krijg je inderdaad niks extra’s, maar ik vroeg me af of er later nog iets kon komen. Een beetje zoals bij de throwback events, waar je alle deel opdrachten moest doen om toegang te krijgen tot de slot opdracht.
Alle reacties Link kopieren
Kyurem is binnen!! Zag dat er al 9 spelers waren bij een raid die ik vanuit huis kon doen. Dus snel een remotepass ingezet en meegedaan na 2 ballen en 1 golden berry had ik hem. Iemand gaf hier de tip voor de golden berry: bedankt hiervoor. (Weet niet meer wie dat was.)
Alle reacties Link kopieren
Eze schreef:
07-07-2020 12:52
Bij het afronden van de opdracht krijg je inderdaad niks extra’s, maar ik vroeg me af of er later nog iets kon komen. Een beetje zoals bij de throwback events, waar je alle deel opdrachten moest doen om toegang te krijgen tot de slot opdracht.
Bij de throwback challenge was dat van te voren aangekondigd. Hier is duidelijk gezegd dat de extra uitdaging alleen voor de eer is. De eerdere uitdaging is om spawns te verdienen voor het go fest. Maar dat is een groepschallenge als een miljoen trainers de challenge voltooien worden deze week de volgende pokemon verdiend:
One million Team Instinct Trainers: Chimecho
One million Team Mystic Trainers: Alomomola
One million Team Valor Trainers: Chansey


Voor de komende weken zie hier: https://pokemongolive.com/en/post/anniv ... nges-2020/

Voor de komende week verdacht ik uitdagingen m.b.t. team rocket.
ririanneke schreef:
08-07-2020 19:19
Kyurem is binnen!! Zag dat er al 9 spelers waren bij een raid die ik vanuit huis kon doen. Dus snel een remotepass ingezet en meegedaan na 2 ballen en 1 golden berry had ik hem. Iemand gaf hier de tip voor de golden berry: bedankt hiervoor. (Weet niet meer wie dat was.)
Ik heb er ook eentje. De andere 2 zijn helaas weggerend
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 2 uit 2 gevangen en meteen met een lucky friend geruild dus lucky en sterker :yes:
Kuyrem zit in de bal!
Zat vanmiddag op de bank en zag dat er 7 mensen via een roze pas in de lobby zaten. Gauw een pasje gekocht en meegedaan. :jump:
Hebben jullie ook de meowt ballon grunt verslagen? Ik kreeg een shiny shadow ekans !! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Nog niet gezien hier. Wel gewone team rocket ballonnen
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
10-07-2020 18:20
Hebben jullie ook de meowt ballon grunt verslagen? Ik kreeg een shiny shadow ekans !! :flirting:
Nog niet gezien. Mijn kinderen willen wel heel graag tegen Jesse en James vechten, want dat zijn de echt team rocket.
Alle reacties Link kopieren
Marene123 schreef:
06-07-2020 20:41
Asimov we kunnen vandaag best friends worden, zag ik. Ik wil wel graag eien, jij ook?

Rainbow ik weet niet of je het zag: misschien kunnen we later eien, wanneer je lucky eggs hebt? Laat maar even weten....

Sorry ik lees het nu pas :( Volgens mij zijn we inmiddels al best friends, jij bent g...1 toch?
Het lukt me maar niet om de Giovanni luchtballon te verslaan. En dan vooral suicine.
Met aggron versla ik persian. Met swampert versla ik nidoking. En dan gebruik ik jolteon tegen suicine maar ik verlies iedere keer nipt. Ook andere Pokémon geprobeerd, maar da's helemaal drama.
Iemand tips? Ik heb al gegoogled maar blijf verliezen
Alle reacties Link kopieren
Emceetje schreef:
12-07-2020 09:17
Het lukt me maar niet om de Giovanni luchtballon te verslaan. En dan vooral suicine.
Met aggron versla ik persian. Met swampert versla ik nidoking. En dan gebruik ik jolteon tegen suicine maar ik verlies iedere keer nipt. Ook andere Pokémon geprobeerd, maar da's helemaal drama.
Iemand tips? Ik heb al gegoogled maar blijf verliezen
Als je je superradar gebruikt om hem op de grond te zoeken, heb je meer tijd ok het te proberen dan met een ballon, want die vertrekt na een kwartier weer.

Ik ben nooit zo’n Aggronfan. Tegen Persian gebruik ik machamp. Heb je die op een hoog level?

Voor Suicune heb ik zelf Raikou in de planning, maar ik moet nog proberen of dat ook echt goed werkt :)

Edit: Giovanni zat naast mijn huis, dus ik hoefde de deur niet eens uit.
Lvl 40 machamp met counter/dynamic punch (eigenlijk niet de ideale moveset) voor Persian, en daarmee was Giovanni door zijn shields heen.
Voor de tweede had ik gyarados lvl 35 met waterfall/hydropump. Die was eigenlijk gewoon om te proberen wat er zou komen (voor de tweede heeft Giovanni 3 opties), maar hij bleek nidorino zo onder de voet te lopen :)
Raikou tegen suicune deed de rest, maar wel echt maar net. Die suicune is best een tank.
eze wijzigde dit bericht op 12-07-2020 09:54
25.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al 4 maanden bezig om Giovanni te verslaan... Kom amper voorbij de persian.
Alle reacties Link kopieren
Giovanni die bij mij aan huis kwam in z'n ballon vocht met Persian - Garchomp - Suicune. In de derde poging had ik 'm verslagen met Rhyperior, Articuno en Raikou.

Bij de team leaders vecht Sierra nu met Lapras en die kan shiny zijn. Om haar te verslaan: Conceldurr en 2 Machamps werkt voor mij (edit: net kwam ze ineens aanzetten met Exeggutor. Dan heb je niks aan Machamp, maar wel aan Pinsir). Maar nog geen shiny luck en dat zal ook wel niet komen. Gister had ik wel een Treecko shiny trouwens. Die had ik op comm day al wel genoeg gevangen :hihi:
matchatealatte wijzigde dit bericht op 12-07-2020 12:32
Reden: toevoeging
10.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had een luchtballon met Giovanni alleen deze had geen persian maar een lapras als eerste. Daarna shapedo en de suicune. Voor suicune heb ik electivi gebruikt. Die deed het heel goed.

Heb nu een aantal keer jessy en James langs gehad maar nog geen shiny. Alleen om mij heen regent het shiny’s.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven