Entertainment alle pijlers

Pokemon Go deel 8

15-01-2019 14:22 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer!

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Anna en Vlinderplant wat komt voor jullie uit qua ei?
Ik kan in de weekenden altijd en door de week in de ochtend (behalve dinsdags dan kan ik wel de hele dag. Dat is mijn vrije dag). Als dat voor jullie niet uitkomt dan doe maar voor jullie het makkelijkst is.

Anna, ik snap het wel hoor. Dat is gewoon ook klote! :hug:

Ik heb ook nog de spinda-opdracht. Jammer dat 'ie geen hartje meer heeft. Ik kijk even of ik hem hou. Ik heb Spinda 5 en Hartjesspinda al wel.
En ik kreeg van de week nog een Happiny uit mijn ei :love:
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
22-02-2019 09:52
Net even opgezocht, ik heb nummer 6. Jammer, want die 5 great curveballs gaan me nooit lukken...
Jawel, je kan het! :cheer2: Anders 1 van je kinderen het laten proberen? :)
AnnA_C schreef:
22-02-2019 00:18
Sorry voor het frustratiespuien :$
Ik had net de buurvrouw nog even gezien en ze was de vijfde deze week met complimenten over mijn kapsel. Viel even verkeerd.
Herkenbaar. Ik heb 15 jaar geleden chemo gehad en hoe ontzettend goedbedoeld ook, ik was er soms ook helemaal klaar mee.

Ik heb nog een Luvdisc-quest openstaan, maar daar ben ik nu te laat mee denk ik? Ook de Spinda-quest heb ik nog openstaan en de frustratie begint wel wat op te lopen nu O_O
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
22-02-2019 09:52
Net even opgezocht, ik heb nummer 6. Jammer, want die 5 great curveballs gaan me nooit lukken...
Morgen met het event eerst even wat wailmer zoeken, daar gaat great curveball perfect op. Plus je kan er een shiny van vinden ;)
BowGirl35 schreef:
22-02-2019 11:00
Morgen met het event eerst even wat wailmer zoeken, daar gaat great curveball perfect op. Plus je kan er een shiny van vinden ;)
Die wil ik :flirting:
Maar helaas kan ik niet tijdens het event :|
Alle reacties Link kopieren
Gister een spinda - quest weggegooid, want die had ik al. Maar die van januari nog niet :cry:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb naar 1 Spinda , heb ze toen stom genoeg weggegooid. Had geen idee dat het verschillende waren. In mijn pokedex kan ik wel zien dat ik 1,3 en 7 gevangen heb toen.
Alle reacties Link kopieren
Poppy, morgen tijdens dat 3 uur durend event kom je meer waterpokemon tegen. Waarschijnlijk kan je dan de Luvdiscks vangen.
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe waren er spinda 1,3, 5, 6, 7 en 8. En hartjes spinda maar die heeft geen nummer.

Heb je je ex raid al gedaan Dolfje? :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
22-02-2019 12:53
Tot nu toe waren er spinda 1,3, 5, 6, 7 en 8. En hartjes spinda maar die heeft geen nummer.

Heb je je ex raid al gedaan Dolfje? :cheer2:
Er zijn al 12 nieuwe gevonden in de meta... maar dat zal nog ff duren voor die komen
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
22-02-2019 13:02
Er zijn al 12 nieuwe gevonden in de meta... maar dat zal nog ff duren voor die komen
Sowieso eerst 2 en 4 nog en smeargle.
Alle reacties Link kopieren
De quests die je morgen tijdens het event tegen kan komen...

Clamperl quests:
>Battle in a gym.
>Battle in a raid.
>Use a super effective charged attack in a gym battle.
>Use {0} berries to help catch a Pokémon.
>Catch a **Magikarp** or **Wailmer.**
>Catch a **Psyduck** or **Krabby.**
>Catch {0} water type Pokémon.
>Evolve {0} water type Pokémon.
>Make {0} curveball throws.
>Make {0} great throws.
>Make {0} great throws in a row.
>Make {0} nice throws in a row.
>Make {0} nice throws.
>Spin {0} pokéstops.
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
22-02-2019 12:53

Heb je je ex raid al gedaan Dolfje? :cheer2:
Yep ben een Deoxys rijker. Daarna nog een Palkia raid gedaan maar kreeg de ellendeling niet te pakken.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
22-02-2019 15:37
Yep ben een Deoxys rijker. Daarna nog een Palkia raid gedaan maar kreeg de ellendeling niet te pakken.
Gefeliciteerd met je deoxys :cheer2:

Ik broedde net mn tweede shiny togepi uit. :love:
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Nu het weer mooi weer wordt Pokemon weer opgepakt (sinds vorig jaar voorjaar....). Hoop veranderd en veel nieuws te vangen. Leuk!

Ik ben er nog niet helemaal uit wat je nu precies met Friends kan, maar voor de special research moet ik 3 nieuwe vrienden maken (en ik speel eigenlijk altijd alleen...). Iemand hier die vriendjes wil worden?
Ik ben 7687 3700 4449....
Alle reacties Link kopieren
Ik ving vandaag zomaar een shiny cubone. En nu krijg ik allemaal ruilbiedingen in mijn appgroep. Maar als hij zo geliefd is, houd ik hem liever zelf haha!
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
22-02-2019 18:17
Hallo! Nu het weer mooi weer wordt Pokemon weer opgepakt (sinds vorig jaar voorjaar....). Hoop veranderd en veel nieuws te vangen. Leuk!

Ik ben er nog niet helemaal uit wat je nu precies met Friends kan, maar voor de special research moet ik 3 nieuwe vrienden maken (en ik speel eigenlijk altijd alleen...). Iemand hier die vriendjes wil worden?
Ik ben 7687 3700 4449....
Ik heb je een verzoek gestuurd. Van MissP......300
Als je vrienden met iemand bent kan je elkaar gifts sturen en je kan met inwisseling van stardust Pokemon met elkaar ruilen. Hoe hoger het vriendschapslevel hoe minder stardust je nodig hebt om te ruilen. Als het derde vriendschapshartje vol is kan je ook met elkaar battelen.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
22-02-2019 10:42
Anna en Vlinderplant wat komt voor jullie uit qua ei?
Ik kan in de weekenden altijd en door de week in de ochtend (behalve dinsdags dan kan ik wel de hele dag. Dat is mijn vrije dag). Als dat voor jullie niet uitkomt dan doe maar voor jullie het makkelijkst is.
Zondagavond 8 uur? Het is maar een voorstel, het maakt me niet zo veel uit. Ik kan bijna altijd.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
22-02-2019 19:33
Zondagavond 8 uur? Het is maar een voorstel, het maakt me niet zo veel uit. Ik kan bijna altijd.
winters zullen wij dan ook zondag 8 uur afspreken. Mooi voor de luizenmoeder aan....

Anna, balen die opmerkingen over je haar. Vast goed bedoeld. En je moet dan ook nog beleefd blijven ipv boos worden....

Was ik voor mijn man de spinda quest aan het doen (jaja ik ben tegenwoordig de great gooier in huis...). Hartjes-spinda was mooi ruilmateriaal vond hij namelijk. Las ik hier net dat je gewoon nr 5 krijgt. Maar die had ik zelf nog niet. Dus geruild... had trouwens zeven keer achter elkaar great gegooid. Best knap al zeg ik het zelf. :-D
Alle reacties Link kopieren
BowGirl35 schreef:
22-02-2019 19:19
Ik heb je een verzoek gestuurd. Van MissP......300
Als je vrienden met iemand bent kan je elkaar gifts sturen en je kan met inwisseling van stardust Pokemon met elkaar ruilen. Hoe hoger het vriendschapslevel hoe minder stardust je nodig hebt om te ruilen. Als het derde vriendschapshartje vol is kan je ook met elkaar battelen.
Ah super! Dankjewel. Als het goed is heb ik je geaccepteerd en je een gift gestuurd.
Met dat battelen tegen elkaar kan je de stenen verdienen voor de evolves van de laatste generatie toch?
Alle reacties Link kopieren
Vlinderplant schreef:
22-02-2019 20:02
had trouwens zeven keer achter elkaar great gegooid. Best knap al zeg ik het zelf. :-D
Haha, ik ben al 1,5 week aan het proberen..... Niet verder gekomen dan 4. :cry:
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
22-02-2019 20:05
Ah super! Dankjewel. Als het goed is heb ik je geaccepteerd en je een gift gestuurd.
Met dat battelen tegen elkaar kan je de stenen verdienen voor de evolves van de laatste generatie toch?
Ik heb je ook toegevoegd, S....chu.

Dat klopt dat je met battelen stenen kan verdienen. Je kan ook battelen tegen de trainers, dat doe je als je op je nearby klikt en naar links swipet naar "battle". Daar komt 1 keer per dag een beloning uit en dat kan ook een steen zijn. De steen komt ook weleens uit de doos die je na 7 dagen field researches krijgt.
Alle reacties Link kopieren
7 keer vind ik ook knap! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
22-02-2019 19:33
Zondagavond 8 uur?
Als dat doorgaat, gooi ik er ook een ei tegenaan. Wu...04 en Lu...12: dan pak ik graag jullie gifts uit (Best Friends). Emgee en Suikerbroodje: wij zijn bijna Ultra Friends. Weet niet of jullie nog iets willen combineren?
Alle reacties Link kopieren
Zarah, ik heb je toegevoegd. Ik ben Li....3
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven