Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Top! Dank je wel!
Hvm, ik ben ook ballen aan het vergooien in de hoop dat het raak zal zijn. Het is ook niet mijn ding zeg maar, die excellent curve ball.
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
17-06-2019 18:28
Ligt eraan hoe westelijk in Frankrijk:
Afbeelding
Lyon en zuidelijker. Ik zòu natuurlijk op de terugweg een heel klein beetje veel fout kunnen rijden... :whistle: :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
17-06-2019 21:17
Hvm, ik ben ook ballen aan het vergooien in de hoop dat het raak zal zijn. Het is ook niet mijn ding zeg maar, die excellent curve ball.
Ik vind het een enorm lastige opdracht. Heb manlief (die vroeger gehonkbald heeft) gevraagd of hij een goede curveball voor me kon gooien. Helaas kwam die nog niet verder dan een nice curveball. Ik heb inmiddels heel veel Bidoofs, Sentrets en Buneary's gevangen :roll:
hvm schreef:
17-06-2019 21:55
Ik vind het een enorm lastige opdracht. Heb manlief (die vroeger gehonkbald heeft) gevraagd of hij een goede curveball voor me kon gooien. Helaas kwam die nog niet verder dan een nice curveball. Ik heb inmiddels heel veel bidoofs, Sentret en bureau's gevangen :roll:

Ik denk dat ik mijn neefje binnenkort maar even vraag...
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
17-06-2019 21:58
Ik denk dat ik mijn neefje binnenkort maar even vraag...
Ik zou dan wel heeel veeel ballen verzamelen van tevoren. :P
Ik ben blij dat ik nu redelijk wat keren raak gooi. Dat is toch minder zonde van de ballen. Maar ik zou het niet erg vinden als die excellente curveball ook eens gegooid werd.... :bonk:
hvm schreef:
17-06-2019 22:06
Ik zou dan wel heeel veeel ballen verzamelen van tevoren. :P
Ik ben blij dat ik nu redelijk wat keren raak gooi. Dat is toch minder zonde van de ballen. Maar ik zou het niet erg vinden als die excellente curveball ook eens gegooid werd.... :bonk:

Mijn 'neefje' is inmiddels 21 jaar en heeft onlangs zelf deze quest moeten vervullen. Denk dat hij zijn 'oude' tante wel kan helpen :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je neefje je snel kan helpen aan de curveball.

Stuur je hem daarna dan bij mij langs? :idee:
Alle reacties Link kopieren
Grrrr álweer een Lugia uit de box Voor de derde week achtereen (6)
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
18-06-2019 07:24
Grrrr álweer een Lugia uit de box Voor de derde week achtereen (6)
Ik mocht gisteren mijn tweede box open maken, dus dacht dat ik nog een Lugia kreeg. Ik moest zeggen dat ik bij open een beetje schrok, want ik had in eens een beeld voor met een rode vogel. Ik heb een HO-OH gehad. Daar was ik blij mee. Deze had ik nog niet
Alle reacties Link kopieren
kailan schreef:
17-06-2019 18:02
De roze shellos heb ik inderdaad een tijdje geleden op vakantie in Portugal gevangen. Was nog wel even goed zoeken, maar gelukt. Het gaat om de tijdzone volgens mij, dus als je klok een uur terug moet als je op vakantie gaat kun je uit gaan kijken naar de roze slakjes :cheer2:
Nee hier in zuid Spanje ben ik er ook een stel tegen genomen en gisteren gelukkig ook nog een paar tropius. Helaas niet zoveel als gehoopt. Dacht mooi ruilmateriaal mee terug te kunnen nemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer bezig met make 5 great curveball throws in a row. :cry: Daar gelden eigenlijk dezelfde tips als voor een excellent curveball maar wat is het moeilijk om er 5 achter elkaar te gooien.
Alle reacties Link kopieren
Die opdracht vind ik ook heel lastig Leighton. De laatste keer dat ik hem gehaald had was geloof ik met een Legendary raid.
Handbal schreef:
18-06-2019 07:29
Ik mocht gisteren mijn tweede box open maken, dus dacht dat ik nog een Lugia kreeg. Ik moest zeggen dat ik bij open een beetje schrok, want ik had in eens een beeld voor met een rode vogel. Ik heb een HO-OH gehad. Daar was ik blij mee. Deze had ik nog niet
O gelukkig! :-D
Hvm, je hebt een pb.
Leighton schreef:
18-06-2019 07:48
Ik ben weer bezig met make 5 great curveball throws in a row. :cry: Daar gelden eigenlijk dezelfde tips als voor een excellent curveball maar wat is het moeilijk om er 5 achter elkaar te gooien.

Is dat een quest uit een pokestop?
Die gooi ik altijd weg, haha
Alle reacties Link kopieren
Die geeft Spinda Rubble.
Alle reacties Link kopieren
winters schreef:
18-06-2019 13:04
Die geeft Spinda Rubble.
Yup en die spaar ik. :) Ik heb ze tot nu toe allemaal :cheer2:
Leighton schreef:
18-06-2019 13:23
Yup en die spaar ik. :) Ik heb ze tot nu toe allemaal :cheer2:

Moest even googlen maar die kende ik nog niet. Had er een stuk of 3 kunnen hebben :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
18-06-2019 13:23
Yup en die spaar ik. :) Ik heb ze tot nu toe allemaal :cheer2:
Wat goed! Ik ben zo stom geweest een paar Spinda weg te gooien..
Alle reacties Link kopieren
Durf het bijna niet te vertellen. Maar had vanochtend tijdens het uitlaten van de honden een shiny Shellder.... 20 minuten later had ik een shiny Seel :P
Wauw leuk Pupsel!
Pupsel schreef:
18-06-2019 15:03
Durf het bijna niet te vertellen. Maar had vanochtend tijdens het uitlaten van de honden een shiny Shellder.... 20 minuten later had ik een shiny Seel :P

Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Pupsel schreef:
18-06-2019 15:03
Durf het bijna niet te vertellen. Maar had vanochtend tijdens het uitlaten van de honden een shiny Shellder.... 20 minuten later had ik een shiny Seel :P
Wat leuk!
Ik ben inmiddels wel toe aan een shiny buneary. Heb er inmiddels zoveel gevangen bij het oefenen van die curveball ;-D
hvm wijzigde dit bericht op 18-06-2019 16:06
20.34% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pupsel schreef:
18-06-2019 15:03
Durf het bijna niet te vertellen. Maar had vanochtend tijdens het uitlaten van de honden een shiny Shellder.... 20 minuten later had ik een shiny Seel :P
Mooie vangsten :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand trouwens hoe je eevee kunt evolueren in Sylveon?

Ik heb alle andere al geëvolueerd met de naamtruc. Maar ik zag deze ook op het plaatje staan. Alleen geen idee hoe je daar aan komt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven