Entertainment alle pijlers

Pokemon go deel 9

10-05-2019 13:18 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
I wanna be the very best
like no one ever was
To catch them is my real test
To train them is my cause

Pokemon!
anna_c wijzigde dit bericht op 10-05-2019 22:45
Reden: Op verzoek ingekort
84.43% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Rubble schreef:
19-06-2019 12:03
Hahaha, goed dat je het erbij zegt!

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

Ik las dat HP go er nu aan zit te komen, hmmm eens over nadenken of ik dat (ook) ga spelen.
Ja, Wizards Unite komt op 21 juni ein-de-lijk uit!

Helaas alleen in de VS en het VK :'(

Hier in huis vier mensen (nou ja, mijn man weet ik eigenlijk niet) die er al meer dan een jaar reikhalzend naar uitkijken.
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
19-06-2019 13:00
Ja, Wizards Unite komt op 21 juni ein-de-lijk uit!

Helaas alleen in de VS en het VK :'(

Hier in huis vier mensen (nou ja, mijn man weet ik eigenlijk niet) die er al meer dan een jaar reikhalzend naar uitkijken.
Er zijn al filmpjes van mensen die in nieuw Zeeland de beta versie hebben gespeeld, of nog spelen. Ik vind er persoonlijk geen bal aan. Ik blijf trouw aan Pokémon.
Poppy_del_Rio schreef:
19-06-2019 13:00
Ja, Wizards Unite komt op 21 juni ein-de-lijk uit!

Helaas alleen in de VS en het VK :'(

Hier in huis vier mensen (nou ja, mijn man weet ik eigenlijk niet) die er al meer dan een jaar reikhalzend naar uitkijken.
Ik ook! Zelfs mijn zus gaat spelen stuurde ze.
Dat is haar eerste game op een foon ooit :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar echt zin in! In wizards unite, ik ben een heeeeele grote Harry Potter fan :love:
BowGirl35 schreef:
19-06-2019 13:06
Er zijn al filmpjes van mensen die in nieuw Zeeland de beta versie hebben gespeeld, of nog spelen. Ik vind er persoonlijk geen bal aan. Ik blijf trouw aan Pokémon.
Mijn kinderen zijn extreme HP-fans, dus het gaat hier sowieso gespeeld worden.

Zelf wacht ik het af. Toen Pokémon Go uitkwam, was ik Ingress-speler en heb ik Pokémon Go na twee maanden links laten liggen, want ja, Ingress was toch vele malen leuker. Fast forward drie jaar en ik ben geobsedeerd door PoGo en speel nauwelijks meer Ingress ;-D

Dus mij zul je nu geen stellige uitspraken horen doen :)
Alle reacties Link kopieren
Hey Rubble, gefeliciteerd! Hier is het nog niet gelukt. Heb je nog tips?
hvm schreef:
19-06-2019 14:01
Hey Rubble, gefeliciteerd! Hier is het nog niet gelukt. Heb je nog tips?

Nee, sorry het was echt meer geluk dan wijsheid. Heb er inmiddels een paar meer gegooid, dus blijkbaar helpt oefenen wel.
Gelukkig maar, want zondag moet ik er nog 1 voor de andere research.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een geluksdag vandaag! Shiny Magikarp en shiny Feebas uit eieren en ik ben naar level 40 gegaan! :cheer2: Net op tijd om over te stappen naar wizards unite. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Cool Leighton!

Info van Niantic: Raikou will be available in raids on Saturday, June 29, 2019, from 4 p.m. to 7 p.m local time. Players will receive up to 5 free Raid Passes during the event. If you’re lucky, you might encounter Shiny Raikou!
Alle reacties Link kopieren
JAAAAAAAA! Het is eindelijk gelukt! Puur mazzel. Oh wat ben ik blij en opgelucht.
Ik doe even een dansje

:cheer2: :cheer2: :jump: :jump: :jump: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd hvm, wat een moeilijke opdracht is dat toch!
Alle reacties Link kopieren
Leighton schreef:
19-06-2019 15:35
Ik had een geluksdag vandaag! Shiny Magikarp en shiny Feebas uit eieren en ik ben naar level 40 gegaan! :cheer2: Net op tijd om over te stappen naar wizards unite. ;-D
Proficiat! Hier nog 6.500 XP te gaan tot level 40; ik wilde eigenlijk nog even mijn tas uitbreiden voor het zover is. Kom 15 muntjes tekort, maar het is nu echt geen weer om een monster in een gele gym te zetten.

PoGo was ook mijn eerste game op telefoon ooit: sterker nog, ik ben speciaal daarvoor aan de (tweedehands) smartphone gegaan, haha. Ik ben ook wel fan van Harry Potter, dus even afwachten wat Wizards Unite in gaat houden... Als dat echt leuk is dan zal ik toch een nieuwe telefoon aan moeten gaan schaffen.

Gefeliciteerd met het voltooien van jullie special research quests, Rubble en hvm.
hvm schreef:
19-06-2019 17:57
JAAAAAAAA! Het is eindelijk gelukt! Puur mazzel. Oh wat ben ik blij en opgelucht.
Ik doe even een dansje

:cheer2: :cheer2: :jump: :jump: :jump: :cheer2: :cheer2:
Jaaaa!!! Ik dans even mee :jump: :jump:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo opgelucht nu. Het was inderdaad een rotopdracht. Ik kan nu weer ontspannen pokemon vangen. Ik wilde zonet nog graag battelen in de raid tegen kyogre, maar er was helaas niemand in de gym (Ik ben zo'n mazzelaar die bijna naast de gym woont :whistle: ) Misschien volgende week. In mijn eentje lukt het me niet om zo'n reus van meer dan 54000 punten te verslaan.
Alle reacties Link kopieren
Een van mijn kinderen wacht al tijden vol spanning op HP, de andere wil het minecraft AR spel en de derde vangt dino’s. We komen hier telefoons tekort :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een paar kyogre raids gedaan maar dat stomme beest blijft verdorie niet zitten dus ik heb hem nog steeds niet.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
19-06-2019 19:07
Ik heb net een paar kyogre raids gedaan maar dat stomme beest blijft verdorie niet zitten dus ik heb hem nog steeds niet.
Is ook echt een rotbeest om te vangen. Gelukkig is hij er nog even.


Volgens het spel was het hier het afgelopen uur half bewolkt, maar ik kon toch echt baantjes trekken in mijn achtertuin. Plensbui!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je excellent throw HVM! :yes:

Leuk, Harry Potter! Maarja, 2 games tegelijk gaat niet lukken... Moet ik ook aan de dubbele foon :D
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
19-06-2019 19:43
Gefeliciteerd met je excellent throw HVM! :yes:

Leuk, Harry Potter! Maarja, 2 games tegelijk gaat niet lukken... Moet ik ook aan de dubbele foon :D
Ik heb er twee, maar met mijzelf, twee kinderen die nog geen telefoon hebben en nu twee, straks vier verschillende spelletjes is dat dus ook niet genoeg :)
Ik heb ook twee telefoons. Maar ik ga geen Harry Potter spelen. Behalve als Pogo zo saai blijft als nu. Kyogre raids heb ik al wel genoeg gedaan (heb 'm al 2x shiny). Geen leuke quests. Niks te shiny hunten. Regen. Uit de eitjes (halve loopafstand) komt toch haast nooit iets leuks. Kortom, geen motivatie om naar buiten te gaan.

Excellent curve vind ik trouwens het beste te gooien op Sudowoodo, Wailmer, Alolan Exeggutor, MrMime, Aipom of Murkrow. Ik heb één keer de quest 3 excellent throws in a row gedaan voor een Larvitar. Ik was best een beetje trots toen het gelukt was (na 83 keer streak broken..).
Alle reacties Link kopieren
Lambchop, wij kunnen over 2 dagen best friends worden als jij een kadootje uitpakt.
Dan kan ik levellen met maar liefst 6 mensen:
EmCeetje, Frietmetmayo, Zarah, Chocopinda en Suikerbroodje (wat een hoop etensnamen eigenlijk :popcorn:)
Iets afspreken? Zaterdagochtend of avond? Of vrijdag laat (23.00 ofzo).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
gifgroen schreef:
19-06-2019 20:14
Ik heb ook twee telefoons. Maar ik ga geen Harry Potter spelen. Behalve als Pogo zo saai blijft als nu. Kyogre raids heb ik al wel genoeg gedaan (heb 'm al 2x shiny). Geen leuke quests. Niks te shiny hunten. Regen. Uit de eitjes (halve loopafstand) komt toch haast nooit iets leuks. Kortom, geen motivatie om naar buiten te gaan.

Excellent curve vind ik trouwens het beste te gooien op Sudowoodo, Wailmer, Alolan Exeggutor, MrMime, Aipom of Murkrow. Ik heb één keer de quest 3 excellent throws in a row gedaan voor een Larvitar. Ik was best een beetje trots toen het gelukt was (na 83 keer streak broken..).
Van deze opmerking ga ik huilen. 3 achter elkaar???? :@@: :facepalm: :cry:

Voor een Larvitar? Ik heb zelfs de Tyranitar in het wild gevangen. Dus ik hoop dat ik die mag overslaan.... :whistle:
hvm wijzigde dit bericht op 19-06-2019 20:44
7.17% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
19-06-2019 20:20
Lambchop, wij kunnen over 2 dagen best friends worden als jij een kadootje uitpakt.
Dan kan ik levellen met maar liefst 6 mensen:
EmCeetje, Frietmetmayo, Zarah, Chocopinda en Suikerbroodje (wat een hoop etensnamen eigenlijk :popcorn:)
Iets afspreken? Zaterdagochtend of avond? Of vrijdag laat (23.00 ofzo).
Levellen??

Dat wil ik best maar dan heb ik even uitleg nodig ☺️
Alle reacties Link kopieren
Je bent good friends, great friends, ultra friends of best friends.
Als je bij je vrienden op de rij hartjes klikt, zie je 1 lichter hartje. Klik je die aan, dan staat er over hoeveel dagen je naar het volgende vriendschapslevel gaat (als jij mij aanklikt staat er dus 1 dag). Daar krijg je er hoop XP voor. Als je een lucky egg aanzet, wordt die hoeveelheid verdubbeld.
Als je afspreekt hoe laat je het volgende kadootje openmaakt, kun je dus beiden een eitje aanzetten.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
streepjessokken Ik zet geen ei aan. Dus wil jij in de gaten houden dat je geen cadeautje van mij opent tot zaterdag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven