Popstars
zaterdag 22 november 2008 om 21:32
op de een of andere manier vind ik de stem van floor vanaf het begin al niet prettig om te horen
lekker trouwens dat ze net stuk voor stuk zo vers uit bed, onopgemaakt en nog slaperig geinterviewd werden, niet erg florissant
ik vind Brandi en Norman zowiezo geschikt voor de popgroep, over de rest weet ik het nog zo net niet, vind Rebecca wel goed zingen ook
lekker trouwens dat ze net stuk voor stuk zo vers uit bed, onopgemaakt en nog slaperig geinterviewd werden, niet erg florissant
ik vind Brandi en Norman zowiezo geschikt voor de popgroep, over de rest weet ik het nog zo net niet, vind Rebecca wel goed zingen ook
zaterdag 22 november 2008 om 22:09
Ik vind ook dat het talent op lijkt te raken. Ik vind ze geen van allen echt heel goed of een lekkere uitstraling hebben.
Floor, geen lekker geluid, beetje schel/schreeuwerig
Steffie, kan niet dansen en zit alleen maar "sexy" aan haar haar te trekken. Gister had ze er een opmerking over maar vandaag deed ze het weer.
Sidney, raar tuitmondje en babyface en kan ook nog eens niet zingen
Norman, slaapkamerogen.. ik vind er niet zoveel aan moet ik zeggen
Deon, zit er lekker uit in de shows maar heeft ook niet echt een goede stem
Brandi, zang redelijk maar beetje een huilie
Rebecca, geen showgirl. Geen manieren en geen goede houding. Ze moet zich maar bij haar thuis soundmixertje houden
Ik vraag mij toch af hoe groot het groepje gaat worden. Wanneer stopt het afvallen van kandidaten? Waar ik mij ook aan erger is het enorme saamhorigheidsgevoel/knuffelgehalte wat er bij de kandidaten is.
Floor, geen lekker geluid, beetje schel/schreeuwerig
Steffie, kan niet dansen en zit alleen maar "sexy" aan haar haar te trekken. Gister had ze er een opmerking over maar vandaag deed ze het weer.
Sidney, raar tuitmondje en babyface en kan ook nog eens niet zingen
Norman, slaapkamerogen.. ik vind er niet zoveel aan moet ik zeggen
Deon, zit er lekker uit in de shows maar heeft ook niet echt een goede stem
Brandi, zang redelijk maar beetje een huilie
Rebecca, geen showgirl. Geen manieren en geen goede houding. Ze moet zich maar bij haar thuis soundmixertje houden
Ik vraag mij toch af hoe groot het groepje gaat worden. Wanneer stopt het afvallen van kandidaten? Waar ik mij ook aan erger is het enorme saamhorigheidsgevoel/knuffelgehalte wat er bij de kandidaten is.
Ik doe mijn best
zondag 23 november 2008 om 11:53
zondag 23 november 2008 om 11:58
Bij een popgroep gaat het vaak toch ook om het totaalplaatje, staat het een beetje leuk bij elkaar. Het draait niet alleen om het zingen maar vooral ook spreekt het de doelgroep aan.
Denk dat Floor opzich wel in zo'n groepje past, ze kan leuk bewegen, heeft lef op het podium alleen haar zangkwaliteiten zijn niet geweldig. Zelfde geldt voor Deon, ziet er smakelijk uit, kan lekker dansen en redelijk zingen. Sidney is geschikt voor de jonge meisjes (die tenslotte ook de cd singletjes moeten gaan kopen) en Brandi en Norman worden de leadzingers van het clubje. Na 1 cd hoor je niets meer van het groepje, gaat Deon het snabbelcircuit in met Bella Perez, Floor gaat een of ander kinderprogramma presenteren op Jetix, Sidney wordt het vriendje van Sipke Jan, Brandi gaat alleen verder en Norman gaat musicals doen.
Denk dat Floor opzich wel in zo'n groepje past, ze kan leuk bewegen, heeft lef op het podium alleen haar zangkwaliteiten zijn niet geweldig. Zelfde geldt voor Deon, ziet er smakelijk uit, kan lekker dansen en redelijk zingen. Sidney is geschikt voor de jonge meisjes (die tenslotte ook de cd singletjes moeten gaan kopen) en Brandi en Norman worden de leadzingers van het clubje. Na 1 cd hoor je niets meer van het groepje, gaat Deon het snabbelcircuit in met Bella Perez, Floor gaat een of ander kinderprogramma presenteren op Jetix, Sidney wordt het vriendje van Sipke Jan, Brandi gaat alleen verder en Norman gaat musicals doen.
zondag 23 november 2008 om 12:31
Ik snap niet dat iedereen zo wegloopt met die Norman. Vind hem nou niet speciaal heel mooi zingen hoor! Brandi knijpt heel erg met haar ogen en heeft een schelle stem. Sidney (wie noemt zijn kind zo, aaargh! is hij daar verwekt ofzo) heeft een groter ego dan dat ie zangkwaliteiten heeft.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 23 november 2008 om 12:39
Eens met jullie opmerkingen over Floor. Ik wist inderdaad ook niet goed wat ik in haar stem hoorde, maar echt mooi vind ik haar niet zingen. En inderdaad ze klinkt schel en daardoor lijkt het al snel alsof ze vals zingt/n toon te hoog zit. Niet echt bijzonder vind ik haar. En dat blijkt ook wel nu ze al 2 keer in de sing off heeft gestaan.
Ik vond Naomi gisteren ook echt niet goed zingen, en wat dat betreft is het wel terecht dat ze er gisteren uit ging. De andere 2 waren beter. Al vond ik Steffi in het eerste nummer niet heel geweldig. Het tweede nummer deed ze veel beter, en dat pastte ook veel beter bij haar.
Ik snap niet waarom ze de kandidaten geen liedjes geven die bij ze passen. Dat zal in n popgroep toch ook gaan gebeuren. Je gaat ze niet iets laten zingen, wat van geen meter klinkt.
Naomi kon volgens mij veel beter, maar had steeds liedjes die niet bij haar pasten.
Ik vond Naomi gisteren ook echt niet goed zingen, en wat dat betreft is het wel terecht dat ze er gisteren uit ging. De andere 2 waren beter. Al vond ik Steffi in het eerste nummer niet heel geweldig. Het tweede nummer deed ze veel beter, en dat pastte ook veel beter bij haar.
Ik snap niet waarom ze de kandidaten geen liedjes geven die bij ze passen. Dat zal in n popgroep toch ook gaan gebeuren. Je gaat ze niet iets laten zingen, wat van geen meter klinkt.
Naomi kon volgens mij veel beter, maar had steeds liedjes die niet bij haar pasten.
maandag 24 november 2008 om 09:15

maandag 24 november 2008 om 11:18
Ik vind het sneu dat als je in zo'n programma zit, je bent dus doorgelaten door de jury, dat zo'n kneus als Gerard Joling je dan een beetje gaat zitten afzeiken omdat je dik bent. Ik had hem allang een hengst voor z'n kop verkocht. Het gaat om het zingen en het dansen, en verder moet die pisnicht niet lollig proberen te doen, want dat is hij echt niet.
maandag 24 november 2008 om 12:47
maandag 24 november 2008 om 19:31
vrijdag 28 november 2008 om 22:46
Sjonge, komt er een topstyliste ziet Rebecca er nog zo beroerd uit als anders. Ik weet niet hoor, maar bij de borstpartij zag het er allemaal erg ongemakkelijk uit.
En dat Brandy zo wordt opgehemeld daar begrijp ik persoonlijk niks van, als ze een hoge toon moet halen staat ze zo'n beetje te schreeuwen, het klinkt heel onprettig en ze beweegt er zo houterig bij. Niet prettig. Ik vond het beste optreden van de avond Steffi en Jim. Zij kan veel beter ingetogen zingen en uithalen.
En dat Brandy zo wordt opgehemeld daar begrijp ik persoonlijk niks van, als ze een hoge toon moet halen staat ze zo'n beetje te schreeuwen, het klinkt heel onprettig en ze beweegt er zo houterig bij. Niet prettig. Ik vond het beste optreden van de avond Steffi en Jim. Zij kan veel beter ingetogen zingen en uithalen.
Stressed is just desserts spelled backwards

vrijdag 28 november 2008 om 23:21
vrijdag 28 november 2008 om 23:24
Wat een mooie jurk had rebecca aan!
Gaat die floor er morgen nou eindelijk eens uit? dit had 2 weken geleden al gekund, grrrrr
en die steffie en jim, 2 slechte bij elkaar.
Nu gaat ie weer in hairspray spelen, kan ik na fame en grease dus ook van mijn lijstje schrappen van vind hem niet om aan te horen.
Morgen Floor exit, hoop ik.
En als popgroepje hmm, vind deon niet zo super maar misschien brandi met norman en deon? is wel leuk effect.
Of rebecca met norman en brandi.
Gaat die floor er morgen nou eindelijk eens uit? dit had 2 weken geleden al gekund, grrrrr
en die steffie en jim, 2 slechte bij elkaar.
Nu gaat ie weer in hairspray spelen, kan ik na fame en grease dus ook van mijn lijstje schrappen van vind hem niet om aan te horen.
Morgen Floor exit, hoop ik.
En als popgroepje hmm, vind deon niet zo super maar misschien brandi met norman en deon? is wel leuk effect.
Of rebecca met norman en brandi.
vrijdag 28 november 2008 om 23:40

zaterdag 29 november 2008 om 06:59
quote:Maleficent schreef op 24 november 2008 @ 12:47:
Ik denk dat dit de popgroep wordt; Norman, Sidney en Deon & Brandi en Floortje. Als het aan het stemmend sms-puber-volk ligt.
Je merkt toch aan alles dat ze Rebecca nu proberen te dumpen, ze doen ineens niet zo aardig meer.Rebecca dumpen? Ze huren zelfs Jan Aarntzen in om haar te kelden, die kleedt ook Karin Bloemen. Dat doet ie echt niet voor 2 consumptiebonnen.
Ik denk dat dit de popgroep wordt; Norman, Sidney en Deon & Brandi en Floortje. Als het aan het stemmend sms-puber-volk ligt.
Je merkt toch aan alles dat ze Rebecca nu proberen te dumpen, ze doen ineens niet zo aardig meer.Rebecca dumpen? Ze huren zelfs Jan Aarntzen in om haar te kelden, die kleedt ook Karin Bloemen. Dat doet ie echt niet voor 2 consumptiebonnen.