Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
06-10-2019 21:32
Ze nodigen ze uit omdat die bladen dat willen. Net zoals bv de NLse familie hun 2 jaarlijkse fotoshoot doet voor de pers, en niet omdat ze dat zelf zo graag willen.

Verder begrijp niet wat jij bedoelt met 'de andere kant'. We hopen toch allemaal dat de media hun best doet om een waarheidsgetrouw beeld te geven. Moeten daar dan leugens tegenover staan ofzo?
Nee, 'de andere kant' is dat Pa Markle toch wel heel zielig is. Enzo.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
William, Harry, Kate en Meghan hebben een campagnespot voor psychische gezondheid ingesproken. De leden van het Britse koningshuis zetten zich met deze campagne in tegen stress, depressie en andere psychische problemen. Het spotje wordt maandag rond 21.45 uur op alle Britse zenders tegelijkertijd uitgezonden.
https://www.nu.nl/276596/video/william- ... ot-in.html
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
06-10-2019 15:55
En als Meghan geen rijke actrice was geweest, had Harry haar niet zien staan.

Denk je? Harry heeft een hele schare dames gehad, en dat waren niet allemaal rijke actrices. Eentje was wel de Griekse prinses Maria-Olympia. De andere waren of zangeres, presentatrice of gewoon een vriendin.

https://www.flaironline.nl/celebs/dit-z ... ins-harry/

Prince Harry's ex Cressida Bonas ENGAGED to Harry Wentworth-Stanley
https://mol.im/a/7370717 via @DailyMailCeleb

'Prins Harry smoorverliefd op Griekse prinses' https://www.ad.nl/show/prins-harry-smoo ... haring_web
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
06-10-2019 15:58
De kranten waarom het gaat is een groep tabloids en dan heb je altijd nog de normale journalisten die Harry’s voicemails niet hebben afgeluisterd. (Want dat is de tweede rechtszaak.)

Inderdaad, het afluisteren van zijn voicemail (via hun naaste medewerkers) is zwaar not-done. Ik las dat het bij Kate nog vaker is gebeurd.

Prins Harry klaagt nu ook kranten aan https://www.nouveau.nl/artikel/maxima/r ... ranten-aan
..........
Uit onderzoek bleek dat de mobiele telefoons van de royals (of beter gezegd hun naaste medewerkers) gehackt waren, zodat hun voicemails konden worden afgeluisterd. Toen nog Kate Middleton (hier in 2005 bij haar diploma-uitreiking) was 155 keer slachtoffer, prins William 35 keer en Harry's telefoon werd negen keer gehackt door royal editor Clive Goodman.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
06-10-2019 21:32
Ze nodigen ze uit omdat die bladen dat willen. Net zoals bv de NLse familie hun 2 jaarlijkse fotoshoot doet voor de pers, en niet omdat ze dat zelf zo graag willen.

Verder begrijp niet wat jij bedoelt met 'de andere kant'. We hopen toch allemaal dat de media hun best doet om een waarheidsgetrouw beeld te geven. Moeten daar dan leugens tegenover staan ofzo?

Die pers kon verslag doen over hun tour door Afrika. We zagen prachtige foto's en mooie verslagen. En op de laatste dag slaat Harry toe. En noemt het afluisteren van de voicemail in 2005. In 2005 ?? Ergens las ik ook iets over een 'phone hacking-zaak die betrokken kranten destijds een vermogen aan schadevergoedingen hebben gekost. "News of The World" sloot toen zelfs de deuren.

De andere kant is dat ze zelf de media gebruiken. Neem nou die vijf vriendinnen die naar dat tijdschrift zijn gestapt om te roddelen over pa Markle en te stuiten over de smeekbrief van Meghan.
Als dat als een boemerang terug komt zijn ze boos.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
06-10-2019 21:36
Nee, 'de andere kant' is dat Pa Markle toch wel heel zielig is. Enzo.

Onder andere deze andere kant:

‘Probeert prins Harry met een hamer een noot te kraken?’ https://www.limburger.nl/cnt/dmf2019100 ... oot-kraken

Klein stukje uit dit artikel in de krant van vandaag staat:

Reacties

De aanklachten zijn niet nieuw, maar dreigen te verjaren. Ondanks de ernst ervan en de emotionele lading zijn de reacties in Groot-Brittannië opvallend lauw en cynisch. Zelfs de meest koningsgezinde analist twijfelt aan de intenties van Harry en Meghan. Op subtiele wijze laten critici merken te weten uit welke hoek dit plotselinge gevecht komt. Meghan nam recentelijk Sunshine Sachs in de arm, een Amerikaans pr-bureau voor Hollywood-sterren.

Strategie

„De hertog zal aanvankelijk de sympathie van het volk krijgen”, zegt Patrick Jephson in The Observer. De voormalige perssecretaris van prinses Diana denkt dat de agressieve strategie van Harry in zijn gezicht kan ontploffen. „Het kan zomaar omslaan. Leden van het koninklijke huis moeten het verschil leren tussen pesten en kritiek.” Dit bijtende oordeel echoot overal in Engeland. Harry en Meghan schieten hun doel voorbij.

Roy Greenslade, columnist van The Guardian, verbaast zich ook over de felheid van Harry. „Probeert hij met een hamer een noot te kraken?”, vraagt hij zich af. Penny Junor, de biograaf van prins Charles, kan er evenmin bij. Harry breekt in zijn ­visie met alle protocollen. „Prins Harry denkt niet helder na”, zegt hij.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
De door Meghan ingehuurde PR gaat straks alleen nog maar mooi schrijven.

Meghan's PR MR Sunshine uses 'bare-knuckle tactics' to protect clients https://mol.im/a/7437193

* Meghan Markle has received another blow to her public image after flying to US
* It comes after it was revealed that she has hired US firm Sunshine PR to help her
* Experts have warned that it may damage relationship between royals and public
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
07-10-2019 23:09
Die pers kon verslag doen over hun tour door Afrika. We zagen prachtige foto's en mooie verslagen. En op de laatste dag slaat Harry toe. En noemt het afluisteren van de voicemail in 2005. In 2005 ?? Ergens las ik ook iets over een 'phone hacking-zaak die betrokken kranten destijds een vermogen aan schadevergoedingen hebben gekost. "News of The World" sloot toen zelfs de deuren.

De andere kant is dat ze zelf de media gebruiken. Neem nou die vijf vriendinnen die naar dat tijdschrift zijn gestapt om te roddelen over pa Markle en te stuiten over de smeekbrief van Meghan.
Als dat als een boemerang terug komt zijn ze boos.
Je doet alsof alle media hetzelfde zijn. Gelukkig zijn er ook nog kwaliteitskranten en neutralere bladen (ja en die mogen heus ook kritisch schrijven).

Het gaat om een specifieke groep roddelbladen ed, grotendeels eigendom van Rupert Murdoch, die gewoon een soort haatcampagne zijn gestart. Daar was de news of the world met dat hackschandaal ook onderdeel van, dat zegt genoeg over de kwaliteit en de stalktactieken. De story of de prive zijn ook qua journalistiek niet bepaald vergelijkbaar met de NOS he (en dan is het in de UK nog heel veel tandjes erger).
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
08-10-2019 07:27
Je doet alsof alle media hetzelfde zijn. Gelukkig zijn er ook nog kwaliteitskranten en neutralere bladen (ja en die mogen heus ook kritisch schrijven).

Het gaat om een specifieke groep roddelbladen ed, grotendeels eigendom van Rupert Murdoch, die gewoon een soort haatcampagne zijn gestart. Daar was de news of the world met dat hackschandaal ook onderdeel van, dat zegt genoeg over de kwaliteit en de stalktactieken. De story of de prive zijn ook qua journalistiek niet bepaald vergelijkbaar met de NOS he (en dan is het in de UK nog heel veel tandjes erger).

Nee dat doe ik niet

"News of The World" sloot zijn deuren na de hoge schadevergoeding.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
En dat vanwege een oude voicemail-zaak die bijna verjaard is. En Meghan vanwege het plaatsen van die brief.


Prins Harry klaagt nu ook kranten aan https://www.nouveau.nl/artikel/maxima/r ... ranten-aan

..........
Team Sussex is boos, maar waarom precies?

Het is een raadsel waarom de hertog van Sussex, pal na een enorm succesvolle tournee door Afrika die zowel hem als hertogin Meghan veel positieve publiciteit opleverde, de media met een nieuwe rechtszaak te lijf gaat. Duidelijk is dat de prins boos (en misschien ook wel een beetje broos) is. Op de laatste dag van de tour viel hij ook al uit tegen een reporter die hem een op zich onschuldige, maar ongeplande vraag stelde.
...........


Nadat Meghan eerder deze week stappen aankondigde tegen Mail On Sunday wegens het verspreiden van een persoonlijke brief van haar aan haar vader die Thomas Markle aan een journalist gaf, wil Harry nu Daily Mirror en The Sun laten vervolgen voor het afluisteren van zijn telefoon. De prins stelt dat zijn voicemailberichten zijn beluisterd en wil de eigenaren van beide kranten daarom voor de rechter slepen.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 08-10-2019 09:41
25.98% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Het afluisteren van een voicemail lijkt me oersaai. Honderd maal per dag het zelfde horen:

'dit is de voicemail van de medewerkster van prins Harry, spreek na de piep duidelijk uw naam en telefoonnummer in en we bellen u zo spoedig mogelijk terug'

'dit is de voicemail van de medewerkster van prins Harry, spreek na de piep duidelijk uw naam en telefoonnummer in en we bellen u zo spoedig mogelijk terug'

'dit is de voicemail van de medewerkster van prins Harry, spreek na de piep duidelijk uw naam en telefoonnummer in en we bellen u zo spoedig mogelijk terug'

'dit is de voicemail van de medewerkster van prins Harry, spreek na de piep duidelijk uw naam en telefoonnummer in en we bellen u zo spoedig mogelijk terug'

'dit is de voicemail van de medewerkster van prins Harry, spreek na de piep duidelijk uw naam en telefoonnummer in en we bellen u zo spoedig mogelijk terug'

'dit is de voicemail van de medewerkster van prins Harry, spreek na de piep duidelijk uw naam en telefoonnummer in en we bellen u zo spoedig mogelijk terug'

'dit is de voicemail van de medewerkster van prins Harry, spreek na de piep duidelijk uw naam en telefoonnummer in en we bellen u zo spoedig mogelijk terug'

'dit is de voicemail van de medewerkster van prins Harry, spreek na de piep duidelijk uw naam en telefoonnummer in en we bellen u zo spoedig mogelijk terug'

:zzz:
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
07-10-2019 22:50
Denk je? Harry heeft een hele schare dames gehad, en dat waren niet allemaal rijke actrices. Eentje was wel de Griekse prinses Maria-Olympia. De andere waren of zangeres, presentatrice of gewoon een vriendin.

https://www.flaironline.nl/celebs/dit-z ... ins-harry/

Prince Harry's ex Cressida Bonas ENGAGED to Harry Wentworth-Stanley
https://mol.im/a/7370717 via @DailyMailCeleb

'Prins Harry smoorverliefd op Griekse prinses' https://www.ad.nl/show/prins-harry-smoo ... haring_web
Geen van Harry's exen kwam van een flatje driehoog-achter. Dat zijn echt geen dames die aan het eind van de maand alleen nog maar noedels en boterhammen met pindakaas aten omdat ze door hun geld heen waren.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
08-10-2019 09:24
Nee dat doe ik niet

"News of The World" sloot zijn deuren na de hoge schadevergoeding.
En de bladen die nu zijn aangeklaagd gebruiken letterlijk dezelfde tactieken als News of the World. Verdiep je gewoon eens wat daar is gebeurd. Onder leiding van Piers Morgan.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
08-10-2019 09:50
En de bladen die nu zijn aangeklaagd gebruiken letterlijk dezelfde tactieken als News of the World. Verdiep je gewoon eens wat daar is gebeurd. Onder leiding van Piers Morgan.
Juist. En the Sun is bv ook gewoon onderdeel van hetzelfde concern als News of the World. Dat is dus geen toeval maar een bewuste strategie.
positivevibes wijzigde dit bericht op 08-10-2019 13:18
2.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En zeggen dat H&M "diezelfde media ook gebruiken" onder verwijzing naar die 5 vriendinnen slaat ook nergens op. Die vriendinnen hebben met People gesproken. Dat is nou net een ánder blad, van een ándere uitgeverij en nota bene in een ánder land uitgegeven.

Niks zelfde media als de betreffende Britse roddelbladen.
Alle reacties Link kopieren
Overigens wordt er nu gedaan alsof dit voor het eerst is dat de royals stappen nemen en wordt daar dan weer heisa om gemaakt dat Meghan een zeur is ofzo. Maar een paar jaar geleden hebben William en Kate ook een officiele waarschuwing uit laten gaan en gedreigd met juridische stappen omdat een bekende Britse paparazzi fotograaf (die veel werkt voor de Daily Mail, the Sun, etc) Prince George stalkte en van alles probeerde uit te lokken. Nu is er weer een baby en wordt wederom van alles uit de kaat gehaald.

De Britse tabloid tactieken zijn echt afschuwelijk en dat is al heeeeeel erg lang bekend.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
08-10-2019 13:17
En zeggen dat H&M "diezelfde media ook gebruiken" onder verwijzing naar die 5 vriendinnen slaat ook nergens op. Die vriendinnen hebben met People gesproken. Dat is nou net een ánder blad, van een ándere uitgeverij en nota bene in een ánder land uitgegeven.

Niks zelfde media als de betreffende Britse roddelbladen.

Lees even wat ik schreef en waarop ik antwoordde:
:lijstje:
Positivevibes schreef:
06-10-2019 12:38
................
Die roddelbladen kunnen ze missen als kiespijn.
:lijstje:
Fleurtje_5 schreef:
06-10-2019 12:51
Nee dat geloof ik niet. Ze zijn uitgenodigd om verslag te doen van hun reis in Afrika.

Als ze niet van die bladen houden dan waren die zogenaamde vijf anonieme vriendinnen van Meghan niet naar het tijdschrift People gestapt om over die brief van meghan te praten en over pa Markle te roddelen.
................
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
08-10-2019 13:17
En zeggen dat H&M "diezelfde media ook gebruiken" onder verwijzing naar die 5 vriendinnen slaat ook nergens op. Die vriendinnen hebben met People gesproken. Dat is nou net een ánder blad, van een ándere uitgeverij en nota bene in een ánder land uitgegeven.

Niks zelfde media als de betreffende Britse roddelbladen.

Tuurlijk, Harry is een Britse prins. Dan zit de Britse media er ook sneller bovenop dan de Amerikaanse media.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
08-10-2019 13:29
Overigens wordt er nu gedaan alsof dit voor het eerst is dat de royals stappen nemen en wordt daar dan weer heisa om gemaakt dat Meghan een zeur is ofzo. Maar een paar jaar geleden hebben William en Kate ook een officiele waarschuwing uit laten gaan en gedreigd met juridische stappen omdat een bekende Britse paparazzi fotograaf (die veel werkt voor de Daily Mail, the Sun, etc) Prince George stalkte en van alles probeerde uit te lokken. Nu is er weer een baby en wordt wederom van alles uit de kaat gehaald.

De Britse tabloid tactieken zijn echt afschuwelijk en dat is al heeeeeel erg lang bekend.

Had je niet alles gelezen toen je bovenstaande schreef?
:lijstje:
Fleurtje_5 schreef:
07-10-2019 22:54
Inderdaad, het afluisteren van zijn voicemail (via hun naaste medewerkers) is zwaar not-done. Ik las dat het bij Kate nog vaker is gebeurd.

Prins Harry klaagt nu ook kranten aan https://www.nouveau.nl/artikel/maxima/r ... ranten-aan
..........
Uit onderzoek bleek dat de mobiele telefoons van de royals (of beter gezegd hun naaste medewerkers) gehackt waren, zodat hun voicemails konden worden afgeluisterd. Toen nog Kate Middleton (hier in 2005 bij haar diploma-uitreiking) was 155 keer slachtoffer, prins William 35 keer en Harry's telefoon werd negen keer gehackt door royal editor Clive Goodman.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
08-10-2019 13:38
Lees even wat ik schreef en waarop ik antwoordde:
:lijstje:


:lijstje:
Eh ja je leest zelf niet goed terug waar ik 1 post eerder op reageerde.
poppetje2006 schreef:
06-10-2019 09:35
Ok ik las iets over dat Harry stappen gaat ondernemen tegen de Britse tabloids....
Daarop reageerde ik met:
Positivevibes schreef:
06-10-2019 12:38
...
Die roddelbladen kunnen ze missen als kiespijn.
Ging over Britse tabloids dus. Dat is People niet.

Ook Harry zelf heeft het expliciet over de British Tabloid press in zijn statement.
positivevibes wijzigde dit bericht op 08-10-2019 18:04
21.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
08-10-2019 13:43
Had je niet alles gelezen toen je bovenstaande schreef?
:lijstje:
Ja ik had dat gelezen, maar deze quote is uberhaupt niet relevant in relatie tot de mijne.

Ik heb het over (juridische) stappen ondernemen.

Daar staat niks over in jouw quote over Kate of William.
Alle reacties Link kopieren
Oke
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Of het waar is weet ik niet maar de Engelse Royals zijn het niet eens met Harry en Meghan.

Ik vind het gekozen moment van Harry, op de laatste dag van een enorm succesvolle tournee door Afrika, die hem en Meghan veel positieve publiciteit opleverde, aankondigt de media een nieuwe rechtszaak aan te doen, niet netjes. Als hij dat op de eerste dag had gedaan was de media naar huis vertrokken en gezegd 'bekijk het je maar'.
De Royals schijnen het ook niet eens te zijn met het koppel.

'De Engelse royals schamen zich voor Harry en Meghan' http://a.msn.com/07/nl-nl/AAIuI7r?ocid=se
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Goh niets over de zwangerschapsgeruchten?
Alle reacties Link kopieren
De Royals praten helemaal niet met de pers over persoonlijke problemen, dus hoe zo'n journalist dat kan weten? Ik denk weer een dikke duim verhaal.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven