Entertainment alle pijlers

Reclames die je wel leuk vindt

10-10-2014 11:58 324 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie net de reclame van Bol langskomen met het jongetje wat op de commode plast terwijl zijn moeder hem wil verschonen.

Ik herken het moment, ga direct jaren terug naar de babytijd van mijn jongens en een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht.

Welke reclames vindt jij leuk?

Ik trap ook nog af met die van Menzis (mens wat ben je mooi) en die van de Jumbo vind ik ook erg leuk, "gewoon" gezin, niet zo'n standaard superslanke moeder en überknappe vader en twee modelkinderen. De Opel Adam met die hond die de frisbees vangt.

Vodafone met die bejaarden die om SpongeBob Bob lachen, want dat vond ik zelf ook altijd een leuke serie .

(Voor de irritante reclames is er een ander topic)
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Een ouwetje met John Cleese. Giroblauw.



https://youtu.be/j84auNVGoJk
quote:Eindeloos schreef op 19 november 2015 @ 12:54:

[...]





Ik ook, maar ook doodeng met die grote ramen tot op de grond brrrrrrrrrrrrJa dat is waar. Geen goed idee als je hoogtevrees hebt denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Die bierreclame met die mannen die hun hart uitstorten bij hun vrienden.....elke keer instemmend gehum naast me dat 'ze' dat echt niet doen en liever een biertje pakken met elkaar.
https://youtu.be/V6-0kYhqoRo

is een heel mooie reclame
Alle reacties Link kopieren Quote
Die van Peugeot met de 94 (!) jarige Iris Apfel.

En wat ze zegt is zo leuk: "Someone once said to me: You're not pretty and you'll never be pretty but it does 't matter. You have something much better. You have style!"
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die inbrekers. Eerst de robotstofzuiger te lijf en het lachen als de autodeuren opengaan. Moet er elke keer weer om lachen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Die van zo'n brillenwinkel met de schaapsherder die zijn schapen en daarna zijn hond scheert.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien al genoemd maar die reclame van Amstel bier en die vriendenclub vind ik zoooooooooo leuk. Vooral in die tent.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren Quote
quote:MarianneDavids schreef op 15 april 2016 @ 23:37:

Die van zo'n brillenwinkel met de schaapsherder die zijn schapen en daarna zijn hond scheert.Was nu maar naar.......inderdaad ontzettend leuk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
De reclame van KPN met die 2 jongetjes
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat meisje wat in de zeikregen naar huis fietst, vader vraagt of ze verloren heeft, maar neen, afgelast .....

Die blik in de ogen van vader als hij haar een plak ontbijtkoek toeschuift
quote:gerritjevan schreef op 18 april 2016 @ 15:54:

De reclame van KPN met die 2 jongetjesJa die jongetjes zijn schattig.
De reclame van LOI vind ik wel mooi, dat je steeds meer leert, en dat je dat door die hele reclame ziet.
Calve pindakaas met de jonge Pieter van de Hoogenband.
Van deze reclame word ik wel blij:

Radler

Van deze krijg ik ook een glimlach:

Seat Leon
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geef een roooondje, want de printer doet het weer....

Ennn...weer door



Ik blijf er om lachen
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het klinkt echt superstom, maar ik vind de reclames op de Duitse tv leuk. Krijg ik een vakantiegevoel van
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die Tele 2 zo leuk. Ook nu weer die nieuwe met verouderde jeugd van tegenwoordig...

"Niet omdat het moet, maar omdat het kan". Heerlijk toch.
quote:Sabeltandcavia schreef op 23 april 2016 @ 22:46:

Ik geef een roooondje, want de printer doet het weer....

Ennn...weer door



Ik blijf er om lachen Jaa die is leuk! Elke keer als ik hem voorbij zie komen word ik een stuk vrolijker :D
https://youtu.be/8Q1GVOYIcKc

eindelijk een keer niet zo,n flauwe reclame
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die reclame van de Skoda zo leuk. "Zaterdag is hard werken..."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik up deze even (wilde de oudste nemen, echt een aanrader zoeken op 'leukste reclames' kom je veel 'ohja' momenten tegen )

maar toch maar deze. Het grappige sowieso aan de OP vind ik dat de Jumboreclame genoemd wordt, terwijl die in het verschrikkelijke reclamestopic afgebrand wordt



Afijn.. ik haal deze even weer omhoog, want ik vind die ene van de vakantieverzekeringsapp leuk. 'Say Adios' op die banana..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind de reclame van S.Savers erg leuk

Jan Smit : wanneer ik in je oren kijk"hahahahaha
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren Quote
Caitlyn Jenner voor de sportlijn van H&M, met als rode draad de overwinningen in je leven en zelf je eigen talenten ontdekken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven