Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 11!

08-05-2022 11:31 3274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deel 11, let's go!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
09-05-2022 15:01
https://www.ditjesendatjes.nl/charlene- ... ns-albert/

Even het linkje ter info, maar ik rolde dus ook zojuist uit mijn stoel. Ik lees het op steeds meer media.

In ruil voor 12 miljoen per jaar, een eigen huis in Geneve en een plens personeel moet ze alleen af en toe opdraven bij sociale verplichtingen zoals de Dag van de Prins.

Ik snap niet waarom, als ze dit al zou doen, zo ver weg gaat wonen.
Het lijkt me slimmer dat ze dan of in Monaco, of er net buiten een mooi stekje krijgt, waardoor ze dan vrijwel dagelijks haar kinderen zou kunnen zien (even los van de vraag waarom je je kinderen vrijwel volledig bij de vader laat).
Arme kinderen vooral.

Hoop dat ze anno 2022 toch af en toe een tablet in hun handen krijgen om toch te kunnen skypen.


Blijkbaar loopt overigens vooral prinses Caroline niet echt over van hartelijkheid tegenover Charlene.
En wil die haar weg hebben.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
09-05-2022 19:50
Arme kinderen vooral.

Hoop dat ze anno 2022 toch af en toe een tablet in hun handen krijgen om toch te kunnen skypen.


Blijkbaar loopt overigens vooral prinses Caroline niet echt over van hartelijkheid tegenover Charlene.
En wil die haar weg hebben.
Dat las ik ook ergens. Ws. kan die het slecht hebben dat er feitelijk een andere (Charlene) First Lady in Monaco is. Dat is zij natuurlijk lang geweest, officieus toen haar broer vooral liep te flierefluiten.
Maar ja, toen ging hij trouwen en kwam er een eigenlijke FL en dat viel vies tegen voor Caroline. Vooral ook omdat die met die Ernst-nog-wat een zeer foute keuze maakte om met hem te trouwen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Op zowel JC als Yv worden berichten gedeeld van een jongedame die 14 was toen ze 6 jaar geleden contact had met Thijs Römer.
Hij vroeg haar om foto's en inspreekberichtjes.
Het komt erop neer dat die contacten haar heel heftig hebben beïnvloed en ze overweegt aangifte tegen hem.

Op beide juicekanalen.
Ik kan nog geen andere bronnen vinden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
09-05-2022 22:44
Op zowel JC als Yv worden berichten gedeeld van een jongedame die 14 was toen ze 6 jaar geleden contact had met Thijs Römer.
Hij vroeg haar om foto's en inspreekberichtjes.
Het komt erop neer dat die contacten haar heel heftig hebben beïnvloed en ze overweegt aangifte tegen hem.

Op beide juicekanalen.
Ik kan nog geen andere bronnen vinden.
Toevallig zag ik dit vanavond op twitter voorbij komen, die vrouw lijkt redelijk in de war (stuurt met meerdere accounts al jaren berichten aan Thijs), zeg me ajb niet dat JC/Yv dit als serieus nieuws oppakken?
Alle reacties Link kopieren
Pinto schreef:
10-05-2022 00:13
Toevallig zag ik dit vanavond op twitter voorbij komen, die vrouw lijkt redelijk in de war (stuurt met meerdere accounts al jaren berichten aan Thijs), zeg me ajb niet dat JC/Yv dit als serieus nieuws oppakken?
Ze zijn vooralsnog de enige, inderdaad.

Yv deelt screenshots van de vrouw haar tweets, JC gaat een stap verder en deelt zelfs een enorm epistel waarin de persoon gedetailleerd vertelt over hoe en wat.

Edit: ook reality.fbi doet een duit in het zakje, hij deelt screenshots van de IG van Thijs. Die postte een week of twee geleden een foto van hem en Sammie, de dochter die hij samen met Katja heeft (het meisje is een blonde versie van Katja). Allemaal complimenten toen, maar sinds een uurtje of twee volgen de reacties op het bericht over de jonge vrouw en die berichten zijn bepaald niet mals.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
10-05-2022 00:34
Ze zijn vooralsnog de enige, inderdaad.

Yv deelt screenshots van de vrouw haar tweets, JC gaat een stap verder en deelt zelfs een enorm epistel waarin de persoon gedetailleerd vertelt over hoe en wat.

Edit: ook reality.fbi doet een duit in het zakje, hij deelt screenshots van de IG van Thijs. Die postte een week of twee geleden een foto van hem en Sammie, de dochter die hij samen met Katja heeft (het meisje is een blonde versie van Katja). Allemaal complimenten toen, maar sinds een uurtje of twee volgen de reacties op het bericht over de jonge vrouw en die berichten zijn bepaald niet mals.
Pfff, uiteraard, ook laster wordt tegenwoordig meteen voor waar aangenomen, de hele familie van "de dader" wordt aangesproken en niemand beschermt die Nena tegen zichzelf, zelfs Dennis van Roddelpraat stuurde haar meteen een bericht via Twitter.

edit: Het AD wil haar ook spreken
Alle reacties Link kopieren
Pinto schreef:
10-05-2022 00:13
Toevallig zag ik dit vanavond op twitter voorbij komen, die vrouw lijkt redelijk in de war (stuurt met meerdere accounts al jaren berichten aan Thijs), zeg me ajb niet dat JC/Yv dit als serieus nieuws oppakken?
Nou, in de war is misschien een wat al te snelle diagnose. Ze was vooral jong he, toen en nu nog, en daarbij kennelijk nogal kwetsbaar (want moeilijke thuissituatie) en fan van iemand. Er zijn fans die gekkere dingen doen. Hoe dan ook, ik weet niet of het verhaal waar is, maar laten we nou niet beginnen met haar direct wegzetten als "in de war" en 't zal wel niet waar zijn enzo.
meisje85 schreef:
10-05-2022 07:55
Nou, in de war is misschien een wat al te snelle diagnose. Ze was vooral jong he, toen en nu nog, en daarbij kennelijk nogal kwetsbaar (want moeilijke thuissituatie) en fan van iemand. Er zijn fans die gekkere dingen doen. Hoe dan ook, ik weet niet of het verhaal waar is, maar laten we nou niet beginnen met haar direct wegzetten als "in de war" en 't zal wel niet waar zijn enzo.
Mijn punt is dat ze Thijs een ultimatum (van een dag) stelt via twitter, dat Juicechannel al groots aankondigt morgen (vandaag) een
misselijkmakende brief te zullen delen, dat Nena de boel vervolgens zelf online gooit, Yvonne het oppikt, waardoor Juicechannel
alles vervroegd plaatst en o.a. Roddelpraat/Ad/Shownieuws contact met Nena zoeken.
Hierdoor krijgen zowel Nena als Thijs (en zijn naasten) meteen de vreselijkste berichten. Het is zo lelijk.

Ik zeg niet dat het niet waar is, ik zeg dat dit niet de manier is, juist ook omdat het om een kwetsbare vrouw gaat (ex-gesloten jeugdzorgkind, zat in het Poortje wegens drank- en drugsverslaving, woont volgens JC 24/7 onder toezicht, hoewel meerderjarig). Zulke ernstige beschuldigingen moet je niet via twitter en juicekanalen doen, het is zo schadelijk voor beide partijen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook verdrietig om te zien hoe een jonge vrouw al zoveel heeft meegemaakt in haar jonge leven. En dat dus kennelijk mensen in haar omgeving, want JC spreekt van meerdere bronnen, die informatie (waar of niet waar) doorspelen.

Hoezeer ik ook 'blij' ben dat veel weggestopt (letterlijk en figuurlijk) leed naar boven komt via de juice kanalen en dat dus BOOS daar op insprong, ik vind het aan de andere kant ook lastig omdat je heel snel iemand vals kan beschuldigen en omdat er kwetsbare personen tussen zitten.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Pinto schreef:
10-05-2022 09:11
Mijn punt is dat ze Thijs een ultimatum (van een dag) stelt via twitter, dat Juicechannel al groots aankondigt morgen (vandaag) een
misselijkmakende brief te zullen delen, dat Nena de boel vervolgens zelf online gooit, Yvonne het oppikt, waardoor Juicechannel
alles vervroegd plaatst en o.a. Roddelpraat/Ad/Shownieuws contact met Nena zoeken.
Hierdoor krijgen zowel Nena als Thijs (en zijn naasten) meteen de vreselijkste berichten. Het is zo lelijk.

Ik zeg niet dat het niet waar is, ik zeg dat dit niet de manier is, juist ook omdat het om een kwetsbare vrouw gaat (ex-gesloten jeugdzorgkind, zat in het Poortje wegens drank- en drugsverslaving, woont volgens JC 24/7 onder toezicht, hoewel meerderjarig). Zulke ernstige beschuldigingen moet je niet via twitter en juicekanalen doen, het is zo schadelijk voor beide partijen.
Eens. Die Nena had tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen, geen idee door wie, maar misschien is dat juist het probleem.

Even los van of het waar is. Ook voor een slachtoffer lijkt deze opgeklopte media-hetze me niet louterend, integendeel.
Alle reacties Link kopieren
Om 12 uur komt ook die video van Music Me Too online wat die advocaat van Shima Kaes een paar weken geleden al aankondigde.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2022/05/thi ... is-gebeld/

Inmiddels vind iedereen er iets van.

Nena, die een webshop runt en zich online presenteert onder haar volledige naam, stelt dat ze zes jaar geleden – toen ze nog veertien was – contact kreeg met Thijs. Hij heeft haar volgens Juice Channel gevraagd om ongepaste foto’s en voiceberichten te sturen. “In ruil daarvoor zou ze mogen figureren in Moordvrouw.”

De berichten van Nena maken veel reacties los, zowel van mensen die haar steunen als mensen die haar wantrouwen. “Had inderdaad eerst aangifte moeten doen. Ik heb vanavond contact gehad met de politie, dus dit loopt. Jullie hoeven mij niet te geloven echt niet. Maar alsjeblieft je mond houden en nooit meer praten als je achter de waarheid komt.”

Media duiken erop
De media duiken bovenop het verhaal, is te zien op Nena’s Twitter-pagina. Zowel het AD, RoddelPraat als Shownieuws hebben zich al bij haar gemeld, waarna er contact is gelegd. Inmiddels is haar verhaal ook onder de aandacht gebracht op de juicekanalen Life of Yvonne (464 duizend volgers) en Reality FBI (87 duizend volgers).


Het taalgebruik van de meeste mensen wordt er niet fraaier op. Zowel hier als ook op andere plaatsen. Echt, onbeschoft tot en met.

Vriend van ons in Amsterdam had zich verheugd op een mogelijke inhuldiging van Ajax op het Museumplein maar dat gaat helaas niet lukken. Hij is wel teleurgesteld, maar snapt het ook (beveiliging is een dingetje).
Als je dan ziet wat Halsema naar haar hoofd krijgt... ongelofelijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2022/05/nik ... he-vragen/

Nikkie Plessen is gisterenavond na haar veelbesproken meivakantie op Ibiza weer teruggekeerd achter de desk van RTL Boulevard. Daar stonden haar precies nul kritische vragen te wachten.

Waarom het nou zo erg is dat Nikkie haar zoontje van 7 achter het stuur van haar privéjet heeft laten zitten? Het toestel kan neerstorten op land en daar talloze slachtoffers aan de grond maken. Luchtvaartjournalist Menno Swart, die de hele zaak aan het rollen bracht, vindt het dan ook vreemd dat RTL Boulevard het relletje aanvankelijk doodzweeg.

Menno in zijn podcast: “Boulevard deed natuurlijk niets, want Nikkie is daar deskundige. Ik had ze wel getipt. Daarna heb ik nog geappt van: ‘Ja, jullie beschermen Nikkie.’ Toen kreeg ik als antwoord: ‘Ik weet niet waar je het over hebt.’ Fantastisch.”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Fawry komt ook nog even een steentje bijdragen.

Op IG spot hij een beetje met deze jonge vrouw. Zo deelt hij een screenshot van 2017 waarin Thijs een foto plaatst van Igone met 'me chick' en waar de jongedame (ik noem even niet haar naam omdat ik haar kwetsbaar vind) reageert met: en ik dan? Fawry zet er een lachsmiley bij.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Nikkie moet niet zeiken en wat ze deden is verboden tot en met. Ik mag in de trein van IL&T al niemand voorin hebben en sta acuut op straat als ik het wel doe. Laat staan een kind. Waarom zou het in godsnaam dan in een vliegtuig wel mogen.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
WandaVision schreef:
10-05-2022 11:33
Nikkie moet niet zeiken en wat ze deden is verboden tot en met. Ik mag in de trein van IL&T al niemand voorin hebben en sta acuut op straat als ik het wel doe. Laat staan een kind. Waarom zou het in godsnaam dan in een vliegtuig wel mogen.
Rich people problems :frusty:
Stressed is just desserts spelled backwards
koreana schreef:
10-05-2022 11:31
Fawry komt ook nog even een steentje bijdragen.

Op IG spot hij een beetje met deze jonge vrouw. Zo deelt hij een screenshot van 2017 waarin Thijs een foto plaatst van Igone met 'me chick' en waar de jongedame (ik noem even niet haar naam omdat ik haar kwetsbaar vind) reageert met: en ik dan? Fawry zet er een lachsmiley bij.
En ze had twee poppetjes met een hartje ertussen staan met daaronder zijn naam. Dat is best gek als je 20 bent.

Ik probeer de link vd stichting steeds, maar ik kom er nog niet in. Is privé. Ik kan de spanning niet meer aan:-)
En ik ben benieuwd naar het petje-af verhaal van ons Yvonne. Mocht iemand lid zijn….
ClaireUnderwood schreef:
10-05-2022 12:06
En ik ben benieuwd naar het petje-af verhaal van ons Yvonne. Mocht iemand lid zijn….
Nee, zo interessant vind ik het ook weer niet.
Ik heb het verhaal van de stichting bekeken. Het verhaal van het meisje met het GHB verhaal en Johnny vond ik erg geloofwaardig en ik hoop dat ze een bloedtest of iets dergelijks heeft gedaan.

Eén ding vond ik lastig te begrijpen: waarom mocht Karim niet met Boos gelinkt worden? Waarom volgde Peter R. Hem destijds, er was behoorlijk in geknipt. Iemand?
ClaireUnderwood schreef:
10-05-2022 12:31
Ik heb het verhaal van de stichting bekeken. Het verhaal van het meisje met het GHB verhaal en Johnny vond ik erg geloofwaardig en ik hoop dat ze een bloedtest of iets dergelijks heeft gedaan.

Eén ding vond ik lastig te begrijpen: waarom mocht Karim niet met Boos gelinkt worden? Waarom volgde Peter R. Hem destijds, er was behoorlijk in geknipt. Iemand?
Al gevonden!

https://www.mediacourant.nl/2020/12/pet ... nd-figuur/
Alle reacties Link kopieren
Waar is dat filmpje te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
ClaireUnderwood schreef:
10-05-2022 12:31
Ik heb het verhaal van de stichting bekeken. Het verhaal van het meisje met het GHB verhaal en Johnny vond ik erg geloofwaardig en ik hoop dat ze een bloedtest of iets dergelijks heeft gedaan.

Eén ding vond ik lastig te begrijpen: waarom mocht Karim niet met Boos gelinkt worden? Waarom volgde Peter R. Hem destijds, er was behoorlijk in geknipt. Iemand?

Ik heb het ook gezien.
Volgens mij wilde Karim dat zelf niet?
En inderdaad dat GHB verhaal lijkt zeker geloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
10-05-2022 12:42
Waar is dat filmpje te bekijken?


https://www.musicmetoo.nl/nl/video-thevoice

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven