Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 16!
maandag 14 april 2025 om 13:17
Ik denk dat het meerdere zaken zijn: En ze is verliefd en ze krijgt nog meer aandacht en ze krijgt nog meer toekomstmogelijkheden en ... vul maar in.
maandag 14 april 2025 om 13:24
Stond Jutta Leerdam voor haar relatie met deze mafkees bekend als een leuke vrouw? Ik ken haar niet, kijk nooit naar schaatsen, maar ben wel benieuwd of zij een goed imago had. Vast wel, topsporters zijn meestal serieuze, nuchtere mensen, dus dat zou de grote verbazing over haar relatie met Jake Paul wel verklaren.
maandag 14 april 2025 om 13:27
Hoezo? De spelen zijn volgend jaar, Jake zegt ook heel duidelijk eerst goud, dan kinderen. 2026 is volgend jaar. Ze heeft vaak aangegeven niet de intentie te hebben daarna nog 4 jaar door te gaan. Ook voordat ze Jake leerde kennen. Ze verdient al vanaf jonge leeftijd haar geld als influencer, staat bij bekende merken onder contract. Daar zitten ook contracten tussen gesloten voordat ze Jake leerde kennen.
Het stoort mij dat ze als golddigger wordt gezien, wat mij betreft onterecht. Het is namelijk een zelfstandige vrouw, goed weet wat ze wil. Wat ze in Jake ziet begrijp ik ook niet, maar dat is een ander verhaal.
maandag 14 april 2025 om 13:27
Ze was ook voor deze relatie al geen 'doorsnee' schaatser. Ze heeft vanaf het begin gebouwd aan het merk Jutta.Claire45 schreef: ↑14-04-2025 13:24Stond Jutta Leerdam voor haar relatie met deze mafkees bekend als een leuke vrouw? Ik ken haar niet, kijk nooit naar schaatsen, maar ben wel benieuwd of zij een goed imago had. Vast wel, topsporters zijn meestal serieuze, nuchtere mensen, dus dat zou de grote verbazing over haar relatie met Jake Paul wel verklaren.
vrijdag 18 april 2025 om 08:53
https://www.ad.nl/show/domper-voor-ali- ... ~a57c7ec3/
Vreessseluk natuurlijk. En als Ronnie werkende snappers heeft, komt hij niet opdagen voor Ali, deze keer.
Vreessseluk natuurlijk. En als Ronnie werkende snappers heeft, komt hij niet opdagen voor Ali, deze keer.
vrijdag 18 april 2025 om 09:56
Als Ronnie niet opdaagt wordt hij gevorderd en mag hij onder politiebegeleiding naar de rechtbank.MissNuada schreef: ↑18-04-2025 08:53https://www.ad.nl/show/domper-voor-ali- ... ~a57c7ec3/
vrijdag 18 april 2025 om 10:03
Jazeker, ze heeft echt een positief imago binnen het schaatsen. Is ook als jong meisje al begonnen als influencer, ze had op jonge leeftijd als veel volgers en ze heeft echt een merk gecreëerd. Ze komt vanaf jonge leeftijd over als zelfbewuste vrouw die goed weet wat ze wil en kan.Claire45 schreef: ↑14-04-2025 13:24Stond Jutta Leerdam voor haar relatie met deze mafkees bekend als een leuke vrouw? Ik ken haar niet, kijk nooit naar schaatsen, maar ben wel benieuwd of zij een goed imago had. Vast wel, topsporters zijn meestal serieuze, nuchtere mensen, dus dat zou de grote verbazing over haar relatie met Jake Paul wel verklaren.
vrijdag 18 april 2025 om 10:24
Dat klopt, maar ze viel ook al op om haar behoefte aan aandacht en de nadruk op haar uiterlijk. Gooide altijd gelijk haar wapperende haren los na het schaatsen en haar signature was de eyelinerwing. Tegelijkertijd kan ze keihard schaatsen en neemt ze geen blad voor de mond, ze is daarin zichzelf en dat vind ik wel knap.Phlox24 schreef: ↑18-04-2025 10:03Jazeker, ze heeft echt een positief imago binnen het schaatsen. Is ook als jong meisje al begonnen als influencer, ze had op jonge leeftijd als veel volgers en ze heeft echt een merk gecreëerd. Ze komt vanaf jonge leeftijd over als zelfbewuste vrouw die goed weet wat ze wil en kan.
vrijdag 18 april 2025 om 10:55
Dat snap ik, als je moet komen dan moet je komen.OlleGrieze schreef: ↑18-04-2025 09:56Als Ronnie niet opdaagt wordt hij gevorderd en mag hij onder politiebegeleiding naar de rechtbank.
Dus dat heb ik verkeerd verwoord: Als ik Ronnie was, zou als ik echt moet komen en dus gedagvaard wordt met als doel AliB 'helpen', wat Ali hoopt, geen actieve herinneringen hebben aan ook maar iets meer dan wat ik de vorige keer al verklaard heb.
Hij kan er op geen mogelijke manier goed vanaf komen.
vrijdag 18 april 2025 om 15:51
En ze had een relatie met die blonde schaatsende griezel Coen VerweijOlleGrieze schreef: ↑14-04-2025 13:27Ze was ook voor deze relatie al geen 'doorsnee' schaatser. Ze heeft vanaf het begin gebouwd aan het merk Jutta.
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 19 april 2025 om 11:13
Die dappere Emma Heesters bij Eva. (Geen roddel, achterklap/riooljournalistiek.)
https://m.youtube.com/watch?v=4sPqOOeam ... c3RlcnM%3D
https://m.youtube.com/watch?v=4sPqOOeam ... c3RlcnM%3D
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
zaterdag 19 april 2025 om 12:27
Mijn man (schaats liefhebber) vind haar vreselijk omdat ze zich altijd zo overdreven op maakt en meteen haar rits van het pak open gooit als ze klaar met de rit is. Hij vind haar daarom juist vreselijk...Socie schreef: ↑18-04-2025 10:24Dat klopt, maar ze viel ook al op om haar behoefte aan aandacht en de nadruk op haar uiterlijk. Gooide altijd gelijk haar wapperende haren los na het schaatsen en haar signature was de eyelinerwing. Tegelijkertijd kan ze keihard schaatsen en neemt ze geen blad voor de mond, ze is daarin zichzelf en dat vind ik wel knap.
zaterdag 19 april 2025 om 12:40
blijkbaar houdt ze van griezelsVivalafete25 schreef: ↑19-04-2025 12:18Huh je noemt hem een griezel maar die crimineel Jake vind je wel leuk bij haar?

Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 19 april 2025 om 13:02
Dat openritsen doen meer schaatsers. Maar krijg vooral het idee dat het bij haar door verslaggevers meer prominent in beeld wordt gebracht.Kletskous11 schreef: ↑19-04-2025 12:27Mijn man (schaats liefhebber) vind haar vreselijk omdat ze zich altijd zo overdreven op maakt en meteen haar rits van het pak open gooit als ze klaar met de rit is. Hij vind haar daarom juist vreselijk...
Ik heb altijd dubbel gevoel bij Jutta. Lijkt me wel iemand die graag de schijnwerpers op zich heeft. Aan de andere kant denk ik wel: if you have it flaunt it. Ze kan straks na het schaatsen met haar uiterlijk en social media nog een hele carrière uit de grond stampen. Ze doet slimme marketing als je het zo bekijkt. Maar bovenal is ze ook een heel goed schaatster.
donderdag 24 april 2025 om 10:07
Gerard van Velde trok ooit dat halve pak uit en kwam toen als Tarzan op de voorpagina's terecht. Hoorde je niemand negatief over. En als Patrick Roest zijn rits opentrekt is er geen haan die er naar kraait.Kletskous11 schreef: ↑19-04-2025 12:27Mijn man (schaats liefhebber) vind haar vreselijk omdat ze zich altijd zo overdreven op maakt en meteen haar rits van het pak open gooit als ze klaar met de rit is. Hij vind haar daarom juist vreselijk...
donderdag 24 april 2025 om 10:11
donderdag 24 april 2025 om 10:14
En dat openritsen doen ze bijna allemaal. Echt onzin dit.
donderdag 24 april 2025 om 10:17
Ja precies. Maar het camera werk valt me al langer op. Sowieso bij de vrouwen in het algemeen veel meer shots langs het lijf wat even blijft hangen bij de kont. Is in veel sporten zo. Ga er maar eens op letten.
donderdag 24 april 2025 om 10:18
donderdag 24 april 2025 om 10:21
vivapimpelmees schreef: ↑24-04-2025 10:07Gerard van Velde trok ooit dat halve pak uit en kwam toen als Tarzan op de voorpagina's terecht. Hoorde je niemand negatief over.
Oooh ik weet dat moment nog precies.
Dat je weet waar je was en wat je deed met 9/11..... dat heb ik met Gerard van Velde

TAFKAPML
donderdag 24 april 2025 om 10:23
Schaatspakken van mannen en vrouwen zitten even strak, maar worden met verschillende ogen beoordeeld
columnVergeet Sven, Rintje of Ireen. De nieuwe generatie schaatshelden heet Joy, Angel, Pien en Jutta. Niet alleen domineren de Nederlandse vrouwen het ijs met indrukwekkende rondetijden, ze domineren ook de media. Waarbij de focus maar al te vaak gericht is op hun uiterlijk in plaats van hun sportprestaties, zo zag columnist en podcastmaker Debby Gerritsen bij de NK afstanden in Heerenveen. ,,Of je bent een sekssymbool en aandachtsgeil óf je zet je carrière op het spel. Het is nooit goed.”
Dit. De rest van de column op AD helaas achter betaalmuur.
columnVergeet Sven, Rintje of Ireen. De nieuwe generatie schaatshelden heet Joy, Angel, Pien en Jutta. Niet alleen domineren de Nederlandse vrouwen het ijs met indrukwekkende rondetijden, ze domineren ook de media. Waarbij de focus maar al te vaak gericht is op hun uiterlijk in plaats van hun sportprestaties, zo zag columnist en podcastmaker Debby Gerritsen bij de NK afstanden in Heerenveen. ,,Of je bent een sekssymbool en aandachtsgeil óf je zet je carrière op het spel. Het is nooit goed.”
Dit. De rest van de column op AD helaas achter betaalmuur.
donderdag 24 april 2025 om 10:26
Ik vind het een beetje raar om die Jutta neer te zetten als fantastische zelfstandige powervrouw omdat ze hard kan schaatsen.
Leuke, intelligente en fantastische vrouwen zijn niet samen met agressieve, conservatieve, criminele eikels zonder dat ze die denkbeelden delen. Het zijn oppervlakkige, slechte mensen. Allebei.
Leuke, intelligente en fantastische vrouwen zijn niet samen met agressieve, conservatieve, criminele eikels zonder dat ze die denkbeelden delen. Het zijn oppervlakkige, slechte mensen. Allebei.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in