Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 17!!
maandag 30 juni 2025 om 16:16
Haar vader had meerdere hotels, nachtclubs en restaurants. Hij scheen bij overlijden goed te zijn voor enkele honderden miljoenen. Dat is gedeeld door 13 kinderen nog steeds een klap geld en met geld kun je geld maken door bijvoorbeeld te investeren, verkopen panden, verhuur etc. Dus ja, ik denk dat Yolanthe aan dit alles samen én een goede boterham verdient én niet te beroerd is om hard te werken.meisje85 schreef: ↑30-06-2025 16:08Denk niet dat dat het is. Ze heeft denk ik ook wel flink geërfd van haar vader, die hield er - gezien wat ik zag in die serie en wat de kinderen zelf ook vermoedden - ook nog wel wat extra klusjes op na dan alleen al zijn vastgoed op Ibiza. Hij werd niet voor niets de Ibizakoning genoemd, hij zal echt wel vermogend zijn geweest. En dat huis op Ibiza verhuurt ze volgens Shownieuws voor 30.000 euro per week, dus daar komt ook nog best een bedrag vandaan.
Where is my mind?
maandag 30 juni 2025 om 16:18
N.a.v. dit topic heb ik ook gekeken. Vond het best ok deze deelnemers bij elkaar. Ik vind Igone de Jongh zo’n mooie vrouw. Echt een natuurlijke schoonheid en ze straalt klasse uit.
Cum non tum age
maandag 30 juni 2025 om 17:53
Claire45 schreef: ↑30-06-2025 15:48Ik las ergens dat Wes en Yo misschien helemaal nooit officieel zijn gescheiden, wat haar luxeleven zou kunnen verklaren. Mijn ouders zijn ook ooit van tafel en bed gescheiden vanwege het geld. Het kwam erop neer dat ze uit elkaar waren, maar wel gewoon van één bankrekening leefden en konden doen wat ze wilden, dus zonder overleg. Een echte scheiding zou heel veel geld hebben gekost, dat vonden ze (vooral mijn vader) zonde. Mijn moeder heeft toen snel haar hele gebit laten renoveren, een mooi appartement gekocht en een paar verre reizen gemaakt![]()
Maar goed, dit zou wel iets kunnen verklaren. Als Wes haar zo graag terug wil, is dit natuurlijk een slimme zet. Hij houdt altijd een (financieel) lijntje met haar, ze hebben een kind én hij doet niet moeilijk over geld, wat ook weer verklaart waarom Yolanthe altijd zo 'positief' over hem praat, of in elk geval niet negatief. Het is een aanname, maar wie weet.
https://www.mediacourant.nl/2025/06/lei ... n-van-wes/
Dat strookt niet met haar statement vorige week op Insta, dat zij altijd alles voor zichzelf én kind heeft bekostigd.
•
maandag 30 juni 2025 om 18:01
Haha nee ik zat helemaal op een ander spoor! Had t programma niet gezien en miste de eerste helft van t gesprek hierover. Maar begrijp nu dat Igone samen met Wes en Yolanthe ergens was.
Dat lijkt me sws een suf concept.
Overigens bevestigen jullie mijn beeld van deze man.
En mijn vooroordeel over kleine mannen. Die zijn in mijn ervaring nooit leuk (jaja gechargeerd ik weet t)Heel raar maar waar.
maandag 30 juni 2025 om 18:05
Nee, en het gaat ons natuurlijk ook niks aan hoe zij haar leven bekostigt, hooguit is wel duidelijk dat ze het grote geld niet verdient met acteerwerk en haar influencer-merk. Zo’n Hollywood-huis kun je daar echt niet van kopen, maar zo brengt ze het in de serie wel: zo trots dat ze met hard werken haar droom heeft verwezenlijkt enzovoort. Ze zal best hard werken, maar waarom ze de kijkers wil wijsmaken dat ze eigenhandig een imperium uit de grond heeft gestampt is dan weer raadselachtig.

maandag 30 juni 2025 om 18:24
smorre schreef: ↑30-06-2025 18:01Haha nee ik zat helemaal op een ander spoor! Had t programma niet gezien en miste de eerste helft van t gesprek hierover. Maar begrijp nu dat Igone samen met Wes en Yolanthe ergens was.
Dat lijkt me sws een suf concept.
Overigens bevestigen jullie mijn beeld van deze man.
En mijn vooroordeel over kleine mannen. Die zijn in mijn ervaring nooit leuk (jaja gechargeerd ik weet t)Heel raar maar waar.
Bijna. Wesley en Igone zaten 2 dagen met Jamie Vaes in een huis.
Ik vond het verrassend leuk. Wel minder diepgang dan bij vergelijkbare programma's
maandag 30 juni 2025 om 18:24
maar met zijn oudste zoon had hij toch ook amper contact, Yolanthe zorgde ervoor dat er weer contact kwam.meisje85 schreef: ↑30-06-2025 13:32Ja, dat vond ik wel. Dat hij dat ook heeft, blijkt wel duidelijk uit dat stuk hierboven en sowieso uit alles wat hij in de loop der tijd over Yolanthe heeft gezegd. Maar ik zag dat ook echt wel bij haar terug. Het verbaasde me dusdanig dat ik tijdens het kijken nog heb opgezocht wanneer die scheiding nou eigenlijk was, omdat ik dacht dat ik me misschien vergiste en dat het veel korter geleden was. Maar niet dus. Sowieso is het een wonderlijke dynamiek tussen die twee. Het blijft gewoon toch raar dat een vader het prima vindt dat zijn kind naar de andere kant van de wereld verhuist. En dat een moeder zo'n beslissing neemt. Ze zeggen ook allebei dat Wesley het hen heel erg gunde. Wat op het eerste oog lief klinkt, maar het ontslaat je als vader zo'n beetje van alles in je vaderrol, dus hoezo moest hij zo nodig lief zijn als de consequentie is dat hij nauwelijks nog vader is? Je zou bijna denken dat hij met die actie hoopt Yolanthe weer te kunnen paaien. En hij degradeert ondertussen tot een soort oppas, die ook door Yolanthe meer als oppas dan als vader wordt gezien waarbij ze - zegt ze zelf - zoveel mogelijk opvoeding los ziet en hen vooral gunt dat ze leuke dingen doen. Ze hebben best veel contact hoor. Maar even facetimen is toch wat anders. Ik denk eigenlijk dat het hem gewoon bijzonder weinig interesseert dat zijn zoon zo ver weg woont. Ik ken echt geen vader die dit ok zou vinden en het dan ook nog zo zou spinnen dat hij het hen zo ontzettend gunt.
laat maar weer goed wat voor een persoon het is,
dat is vaak de reden waarom mensen meedoen aan reality-tv ze hopen op een opstapje naar ''echte acteerklussen'' of meer bekendheid.Claire45 schreef: ↑30-06-2025 13:33Intellectueel zou ik haar niet noemen, wel lief en beschaafd. Die serie op Netflix is zo’n gigantische gemiste kans, Yolanthe komt minder authentiek over dan Sylvie Meis, dus daar moet ze hard haar best voor hebben gedaan. Als ze echt iets van zichzelf had willen laten zien (wat ze steeds beweert) had ze niet elke scène van begin tot eind geregisseerd alsof ze meedoet aan ‘Love Island’ of een soortgelijke zeepbel-reality show. Ik weet niet wat ze ermee wil bereiken maar als ze nog acteer-ambities heeft (dat dacht ik?) is deze serie wel de allerslechtste PR. Maar goed, er zit verder volgens mij geen kwaad bij en de dodelijk saaie serie wordt als een dolle gepromoot (hier hangt de hele stad vol met abri-reclames) dus misschien is de serie wel een doorslaand succes. Wat ik me niet kan voorstellen. Al die publiciteit lijkt me net zo fake als de serie zelf.
dat zie je vooral bij de Amerikaanse housewives series, allemaal hopen ze de nieuwe Bethenny Frankel te worden, of ze hebben geen eigen geld en hopen hiermee een zakcentje te verdienen.
want vergis je niet als je een product heb of eigen zaak, is in zo'n serie verschijnen goede reclame
side note,
Wesley lijkt mij nou geen type die naar een ballet voorstelling gaatStrikje schreef: ↑30-06-2025 15:13Ja dat vond ik ook raar, dat hij niet vroeg wie ze dan was en dat ze er zelf over moest beginnen.
Aan de andere kant vond ik het ook best arrogant van Ighoné dat ze zei det Wesley waarschijnlijk nog nooit naar een ballwtvoorstelling was geweest.
En dat hij de grootste kamer nam vond ik ook raar. Ja, hij heeft rugklachten. Oké.
Maar je kunt toch ook even in bad gaan als de anderen beneden zitten?
Het is zo onbescheiden om voor jezelf de grootste kamer te nemen.
Het gaat maar om 1 nachtje, dus het gaat nergens over. Maar toch.

Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 30 juni 2025 om 18:30
Dat heb ik met dikke vrouwen. Ik heb nog nooit een leuke dikke vrouw getroffen.
Gek is dat.
Echt, wat een achterlijke opmerking.
maandag 30 juni 2025 om 18:37
Wat ik trouwens ook niet snap, is dat steeds wordt gezegd dat de serie van Yolanthe ook internationaal een succes is. Dat heb ik nu al meerdere keren horen zeggen. Volgens mij is dat alleen maar marketing. Kan me er echt niks bij voorstellen dat je naar het leven van een jou volstrekt onbekende vrouw uit een ander land gaat zitten kijken, waarvan je de helft niet begrijpt en die verder niks in het leven meemaakt dat echt enorm aanspreekt, baanbrekend of bijzonder is. Laat staan dat ik geloof dat dat massaal, in meerdere landen, zou gebeuren.
maandag 30 juni 2025 om 18:43
Bij Boulevard zeiden ze vorige week dat de serie helemaal niet succesvol was. Alleen in nederland wordt die goed bekeken.meisje85 schreef: ↑30-06-2025 18:37Wat ik trouwens ook niet snap, is dat steeds wordt gezegd dat de serie van Yolanthe ook internationaal een succes is. Dat heb ik nu al meerdere keren horen zeggen. Volgens mij is dat alleen maar marketing. Kan me er echt niks bij voorstellen dat je naar het leven van een jou volstrekt onbekende vrouw uit een ander land gaat zitten kijken, waarvan je de helft niet begrijpt en die verder niks in het leven meemaakt dat echt enorm aanspreekt, baanbrekend of bijzonder is. Laat staan dat ik geloof dat dat massaal, in meerdere landen, zou gebeuren.
maandag 30 juni 2025 om 18:50
Ik heb alleen bij Veronica superguide gelezen (wat door andere pagina’s ietwat verdraaid wordt overgenomen) dat het een succes is in Nederland (wat op zich wel klopt) en dat zij van over de hele wereld hartverwarmende reacties krijgt op social media. Niet dat de serie in andere landen óók in de top 10 staat.meisje85 schreef: ↑30-06-2025 18:37Wat ik trouwens ook niet snap, is dat steeds wordt gezegd dat de serie van Yolanthe ook internationaal een succes is. Dat heb ik nu al meerdere keren horen zeggen. Volgens mij is dat alleen maar marketing. Kan me er echt niks bij voorstellen dat je naar het leven van een jou volstrekt onbekende vrouw uit een ander land gaat zitten kijken, waarvan je de helft niet begrijpt en die verder niks in het leven meemaakt dat echt enorm aanspreekt, baanbrekend of bijzonder is. Laat staan dat ik geloof dat dat massaal, in meerdere landen, zou gebeuren.
Ah en hier idd dat het in andere landen nog niet eens in de buurt van een top 10 komt, wat ook logisch is natuurlijk.
https://www.filmvandaag.nl/nieuws/26146 ... fers-tegen
Where is my mind?
maandag 30 juni 2025 om 19:19
Gemiste kans hoor. Volgens mijn dochter was de serie over Ronaldo’s vrouw, ‘I am Georgina’ / ‘Soy Georgina’, heel leuk en echt zo’n lekkere wegkijk-serie met veel luxe en mooie kleren maar ook gewoon een inkijkje in het dagelijks leven van een voetbalvrouw slash moeder die veel alleen is en daardoor op een bepaalde manier ook herkenbaar is. Yolanthe leeft in haar serie een soort soap-leven dat niks met de werkelijkheid (ook niet met haar eigen werkelijkheid) te maken heeft.meisje85 schreef: ↑30-06-2025 18:37Wat ik trouwens ook niet snap, is dat steeds wordt gezegd dat de serie van Yolanthe ook internationaal een succes is. Dat heb ik nu al meerdere keren horen zeggen. Volgens mij is dat alleen maar marketing. Kan me er echt niks bij voorstellen dat je naar het leven van een jou volstrekt onbekende vrouw uit een ander land gaat zitten kijken, waarvan je de helft niet begrijpt en die verder niks in het leven meemaakt dat echt enorm aanspreekt, baanbrekend of bijzonder is. Laat staan dat ik geloof dat dat massaal, in meerdere landen, zou gebeuren.
maandag 30 juni 2025 om 19:25
Zij heeft dat Cabau merk waar ze aardig mee verdient. En heeft natuurlijk ook een goede erfenis van papa cabau. En wie weet heeft ze wel goede cryptomunten of zo. Snap dat gemekker over haar niet zo. Fijn voor haar dat ze zo'n mooi huis heeft kunnen kopen.Claire45 schreef: ↑30-06-2025 18:05Nee, en het gaat ons natuurlijk ook niks aan hoe zij haar leven bekostigt, hooguit is wel duidelijk dat ze het grote geld niet verdient met acteerwerk en haar influencer-merk. Zo’n Hollywood-huis kun je daar echt niet van kopen, maar zo brengt ze het in de serie wel: zo trots dat ze met hard werken haar droom heeft verwezenlijkt enzovoort. Ze zal best hard werken, maar waarom ze de kijkers wil wijsmaken dat ze eigenhandig een imperium uit de grond heeft gestampt is dan weer raadselachtig.
maandag 30 juni 2025 om 19:36
Het is haar gegund en ik mekker niet over haar rijkdom, ik vind het alleen raar dat ze zelf steeds wil benadrukken dat ze deze exorbitante levensstijl dankt aan haar grote succes (als actrice en influencer, neem ik aan) terwijl de hele wereld getuige is van haar glanzende carrière die in werkelijkheid weinig om het lijf heeft. Wat prima is, zelf zou ik het er ook van nemen als ik haar was, maar het gaat mij om de noodzaak om steeds te benoemen dat ze alles met keihard werken uit de grond heeft gestampt. Wat is er mis mee om lekker van een erfenis (of een echtscheiding) te leven? Ik denk dus dat het allemaal PR is, Yolante wil zichzelf weer op de kaart zetten als eh… zakenvrouw of actrice of zo, en zelfs daar is weinig mis mee, maar hoe slecht is er dan over die PR nagedacht? Dit gelooft namelijk niemand.
maandag 30 juni 2025 om 19:45
Waarom niet? Ze zal zeker wel een beter begin dan menigeen gemaakt hebben met die erfenis, maar het vermogen blijft groeien, de bedrijven ook, de vastgoedportefeuille etc, dus ze maakt van geld geld op de een of andere manier, zélf. Deze Netflixserie zal ook een aardige duit hebben opgeleverd en seizoen 2 is al in de maak. En al die ‘kleine’ dingen samen kunnen toch een aardige cent opleveren. Ze zit in ieder geval niet op haar krent te rentenieren.Claire45 schreef: ↑30-06-2025 19:36Het is haar gegund en ik mekker niet over haar rijkdom, ik vind het alleen raar dat ze zelf steeds wil benadrukken dat ze deze exorbitante levensstijl dankt aan haar grote succes (als actrice en influencer, neem ik aan) terwijl de hele wereld getuige is van haar glanzende carrière die in werkelijkheid weinig om het lijf heeft. Wat prima is, zelf zou ik het er ook van nemen als ik haar was, maar het gaat mij om de noodzaak om steeds te benoemen dat ze alles met keihard werken uit de grond heeft gestampt. Wat is er mis mee om lekker van een erfenis (of een echtscheiding) te leven? Ik denk dus dat het allemaal PR is, Yolante wil zichzelf weer op de kaart zetten als eh… zakenvrouw of actrice of zo, en zelfs daar is weinig mis mee, maar hoe slecht is er dan over die PR nagedacht? Dit gelooft namelijk niemand.
Where is my mind?
maandag 30 juni 2025 om 19:51
Het komt op mij over als jaloezie. En sowieso dat gehaat op yolanthe steeds. Vooral de media die zo openlijk discussiëren over hoe ze haar rijkdom heeft vergaard. Misogyn gedoe. Hoor je bij een man bijna nooit wat over.
Deze vrouw heeft altijd gewerkt, verschillende ondernemingen gehad. En zoals iemand al schrijft. Geld maakt geld. Ze al ook goede investeringen hebben gedaan.
Ze heeft ook nog een stichting. Free a girl. Ze doet dus ook nog iets goeds voor deze wereld met haar geld.
Good for her.
Deze vrouw heeft altijd gewerkt, verschillende ondernemingen gehad. En zoals iemand al schrijft. Geld maakt geld. Ze al ook goede investeringen hebben gedaan.
Ze heeft ook nog een stichting. Free a girl. Ze doet dus ook nog iets goeds voor deze wereld met haar geld.
Good for her.
maandag 30 juni 2025 om 20:41
Zeker geen jaloezie hoor, heerlijk voor haar en ze lijkt me een lieve vrouw. Het is dus geen gehaat, volgens mij van niemand hier (Yolanthe heeft gewoon een goed imago) maar het is logisch dat er dit soort vragen bovenkomen omdat zij in haar serie een succesverhaal plugt en de vraag is dan: hoe heeft ze dat gedaan? Nadat ze langdurig uit beeld is geweest?
In de serie wordt gesuggereerd dat haar acteerwerk en die fitness-spullen de basis zijn van haar imperium, en ik waag dat te betwijfelen. Heb ik er iets mee te maken? Totaal niet, maar als de Netflix-serie ons eindelijk het echte, rauwe succesverhaal belooft te vertellen, vind ik dat ze er niet zo doorzichtig omheen moeten draaien omdat dat beter is voor Yolanthes PR. Laat dan ook zien dat ze investeert en geld maakt met geld, laat haar bellen met haar beleggings-adviseur, maar in plaats daarvan krijgen we een maffe scène waarin ze zogenaamd heel succesvol met een sportsupplementen-fabrikant zit te praten. Daar kunnen jij en ik morgen ook naartoe om een order te plaatsen; misschien verkopen wij wat minder supplementen en roze waterflesjes, maar kom op, yolanthe heeft echt geen miljoenenbedrijf uit de grond gestampt met die inwisselbare poeders en flesjes.
Misogyn? Een man zou ook dit soort vragen over zich afroepen als hij zijn jetset-leven en grote succes in beeld bracht op tv zonder dat er enig bewijs voor dat succes was. Zou hij daarentegen zeggen dat hij een erfenis had gekregen waarmee hij slim belegde, dan kraaide er geen haan naar. Dat is trouwens ook gewoon knap (geldt ook voor Yolanthe) dus het gaat me gewoon om de manier waarop zij haar succesverhaal plugt. In deze tijden kan iedereen toch met zijn eigen ogen zien in welke blockbusters zij speelt en hoe hoog haar bedrijf genoteerd staat op de beurs?
Niks tegen Yolanthe dus, maar wel tegen die domme serie

maandag 30 juni 2025 om 20:45
Touché. Mee eens dat die serie nogal geregisseerd overkomt.Claire45 schreef: ↑30-06-2025 20:41Zeker geen jaloezie hoor, heerlijk voor haar en ze lijkt me een lieve vrouw. Het is dus geen gehaat, volgens mij van niemand hier (Yolanthe heeft gewoon een goed imago) maar het is logisch dat er dit soort vragen bovenkomen omdat zij in haar serie een succesverhaal plugt en de vraag is dan: hoe heeft ze dat gedaan? Nadat ze langdurig uit beeld is geweest?
In de serie wordt gesuggereerd dat haar acteerwerk en die fitness-spullen de basis zijn van haar imperium, en ik waag dat te betwijfelen. Heb ik er iets mee te maken? Totaal niet, maar als de Netflix-serie ons eindelijk het echte, rauwe succesverhaal belooft te vertellen, vind ik dat ze er niet zo doorzichtig omheen moeten draaien omdat dat beter is voor Yolanthes PR. Laat dan ook zien dat ze investeert en geld maakt met geld, laat haar bellen met haar beleggings-adviseur, maar in plaats daarvan krijgen we een maffe scène waarin ze zogenaamd heel succesvol met een sportsupplementen-fabrikant zit te praten. Daar kunnen jij en ik morgen ook naartoe om een order te plaatsen; misschien verkopen wij wat minder supplementen en roze waterflesjes, maar kom op, yolanthe heeft echt geen miljoenenbedrijf uit de grond gestampt met die inwisselbare poeders en flesjes.
Misogyn? Een man zou ook dit soort vragen over zich afroepen als hij zijn jetset-leven en grote succes in beeld bracht op tv zonder dat er enig bewijs voor dat succes was. Zou hij daarentegen zeggen dat hij een erfenis had gekregen waarmee hij slim belegde, dan kraaide er geen haan naar. Dat is trouwens ook gewoon knap (geldt ook voor Yolanthe) dus het gaat me gewoon om de manier waarop zij haar succesverhaal plugt. In deze tijden kan iedereen toch met zijn eigen ogen zien in welke blockbusters zij speelt en hoe hoog haar bedrijf genoteerd staat op de beurs?
Niks tegen Yolanthe dus, maar wel tegen die domme serie![]()
Denk dat we dat lifestyle merk van haar wel onderschatten. Ik heb op werk veel jongere collega's en een aanzienlijk deel van hen loopt met die flessen en poedertjes van haar rond. Ze heeft ook cosmetica volgens mij.
Haar vader was een rijke ibizaan met ik dacht ook best wat vastgoed en goedlopende discotheek. Volgens mij heeft ze daar ook profijt van.
maandag 30 juni 2025 om 21:14
Sneu voor kinderen in NL of sneu voor kinderen in Palestina?
Blijkbaar is het zo erg voor kinderen in NL dat hij met de dood bedreigt wordt.
maandag 30 juni 2025 om 21:18
Ze krijgt natuurlijk ook een flinke duit aan alimentatie voor haar zoon. Dat ze zegt dat ze geen geld heeft aangenomen van Wesley betekent niet dat ze geen geld aanneemt voor haar kind. Ik denk dat dat ook een aardig inkomen is. Van haar acteren kan ze natuurlijk niet leven. Een Instagram zal haar heus een lekkere zakcent opleveren. En we hebben natuurlijk de gastendoekjes en de de dekbedhoezen nog van Jan Smit.muts87 schreef: ↑30-06-2025 19:51Het komt op mij over als jaloezie. En sowieso dat gehaat op yolanthe steeds. Vooral de media die zo openlijk discussiëren over hoe ze haar rijkdom heeft vergaard. Misogyn gedoe. Hoor je bij een man bijna nooit wat over.
Good for her.
maandag 30 juni 2025 om 22:26
Ik begrijp hier toch echt uit dat ze ook geen kinderalimentatie krijgt:
Lieve allemaal,
Allereerst wil ik even reageren op de duizenden liefdevolle berichten die ik van jullie ontvang. Ik ben er gewoon stil van zo veel liefde
dank jullie wel. Ik kan ze helaas niet allemaal beantwoorden, maar ik wil jullie via deze weg mijn dankbaarheid uitspreken. 
Maar er is ook iets anders gaande. Namelijk nieuwsartikelen met pure onjuistheden. Er is in de loop der jaren veel over mij gezegd en geschreven wat niet klopt en ik heb er altijd voor gekozen daar niet op in te gaan. Maar nu ik heb gekozen mijn hele leven met de wereld te delen in mijn reality show op Netflix voel ik de behoefte hier ook transparant over te zijn. Verschillende media delen dat ik 19 miljoen van Wesley gekregen zou hebben toen wij uit elkaar gingen.
Dit is alles behalve waar. Ik heb nooit geld gekregen van Wesley (niks, nul) en heb daar ook nooit om gevraagd. Ik draag zelf zorg voor alle rekeningen voor mij én voor Xess. Er wordt beweerd dat ik zo respectvol en liefdevol over Wesley spreek omdat hij mij zo veel geld gegeven zou hebben. Jammer dat we in een wereld leven waar zo gedacht wordt. Een vrouw kan niet op haar eigen benen staan en liefdevol en respectvol tegelijk zijn.
Waarom ik dit nu deel? Omdat ik het belangrijk vind te laten zien dat je als vrouw je eigen pad en dromen kunt volgen, ook als je er alleen voor komt te staan.
Liefs,
Yolanthe
Lieve allemaal,
Allereerst wil ik even reageren op de duizenden liefdevolle berichten die ik van jullie ontvang. Ik ben er gewoon stil van zo veel liefde
Maar er is ook iets anders gaande. Namelijk nieuwsartikelen met pure onjuistheden. Er is in de loop der jaren veel over mij gezegd en geschreven wat niet klopt en ik heb er altijd voor gekozen daar niet op in te gaan. Maar nu ik heb gekozen mijn hele leven met de wereld te delen in mijn reality show op Netflix voel ik de behoefte hier ook transparant over te zijn. Verschillende media delen dat ik 19 miljoen van Wesley gekregen zou hebben toen wij uit elkaar gingen.
Dit is alles behalve waar. Ik heb nooit geld gekregen van Wesley (niks, nul) en heb daar ook nooit om gevraagd. Ik draag zelf zorg voor alle rekeningen voor mij én voor Xess. Er wordt beweerd dat ik zo respectvol en liefdevol over Wesley spreek omdat hij mij zo veel geld gegeven zou hebben. Jammer dat we in een wereld leven waar zo gedacht wordt. Een vrouw kan niet op haar eigen benen staan en liefdevol en respectvol tegelijk zijn.
Waarom ik dit nu deel? Omdat ik het belangrijk vind te laten zien dat je als vrouw je eigen pad en dromen kunt volgen, ook als je er alleen voor komt te staan.
Liefs,
Yolanthe
•
maandag 30 juni 2025 om 23:50
We zijn het eens volgens mij!muts87 schreef: ↑30-06-2025 20:45Touché. Mee eens dat die serie nogal geregisseerd overkomt.
Denk dat we dat lifestyle merk van haar wel onderschatten. Ik heb op werk veel jongere collega's en een aanzienlijk deel van hen loopt met die flessen en poedertjes van haar rond. Ze heeft ook cosmetica volgens mij.
Haar vader was een rijke ibizaan met ik dacht ook best wat vastgoed en goedlopende discotheek. Volgens mij heeft ze daar ook profijt van.

dinsdag 1 juli 2025 om 00:12
Goed lezen! Ze heeft geen 19 miljoen gekregen en ze betaalt zelf haar rekeningen. Ze zegt niet dat ze geen kinderalimentatie krijgt. En ze heeft ongetwijfeld een woordvoerder die dit voor haar schrijft.Frizz schreef: ↑30-06-2025 22:26Ik begrijp hier toch echt uit dat ze ook geen kinderalimentatie krijgt:
Lieve allemaal,
Allereerst wil ik even reageren op de duizenden liefdevolle berichten die ik van jullie ontvang. Ik ben er gewoon stil van zo veel liefdedank jullie wel. Ik kan ze helaas niet allemaal beantwoorden, maar ik wil jullie via deze weg mijn dankbaarheid uitspreken.
Liefs,
Yolanthe
dinsdag 1 juli 2025 om 22:04
Douwe Bob (32) heeft Nederland tijdelijk verlaten na alle commotie rond zijn afgebroken optreden bij een Joods kindervoetbalevenement. Op Instagram laat de zanger weten dat hij dit besluit heeft genomen op advies van de politie. Eerder vertelde Douwe dat hij sinds het voorval met de dood bedreigd wordt.
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... d-na-ophef
'Ik schrijf dit vanuit de auto onderweg uit Nederland. Om de veiligheid van m'n gezin en mezelf te waarborgen hebben wij besloten voorlopig te vertrekken', aldus Douwe. Zijn management bevestigt dat hij met een politieauto is vertrokken.
https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... d-na-ophef
'Ik schrijf dit vanuit de auto onderweg uit Nederland. Om de veiligheid van m'n gezin en mezelf te waarborgen hebben wij besloten voorlopig te vertrekken', aldus Douwe. Zijn management bevestigt dat hij met een politieauto is vertrokken.
Relax we're all crazy, it's not a competition

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in