Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 5!

19-01-2021 11:03 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
rascalles schreef:
18-02-2021 18:11
Ik heb niet begrepen dat hij haar hulpverlener was. Ik begreep dat hij bevriend was met het gezin, zij de oppas werd van zijn kinderen en toen ze 18 werd ze een relatie kregen. Niet dus ?
Je hebt dus alleen zijn site gelezen?
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
18-02-2021 12:47
Heerlijk integer en vooral niet patserig:

Nikkie Plessen gaf al haar vriendinnen diamanten ketting cadeau

Nikkie Plessen (35) heeft de uitdrukking 'diamonds are a girl's best friend' wel héél letterlijk genomen. Afgelopen december gaf ze namelijk aan al haar vriendinnen een ketting met diamanten cadeau.

"Ik wilde ze iets geven wat emotionele waarde heeft, omdat ze zo’n belangrijke rol spelen in mijn leven"
Nikkie deelt in het tijdschrift (Grazia) dat ze iets bijzonders voor haar vriendinnen wilde doen omdat ze hen zo weinig had gezien. "Ik hou echt van diamanten, omdat ze zo prachtig zijn en voor altijd bij je blijven (...) En wilde ze iets geven wat emotionele waarde heeft, omdat ze zo’n belangrijke rol spelen in mijn leven."

De modeontwerpster ging nog een stapje verder en lanceerde zelfs haar eigen collectie in samenwerking met Royal Coster Diamonds, ’s werelds oudste diamantslijperij. "Ik vond het belangrijk dat het klassieke en tijdloze sieraden zouden zijn en geen trend-items. Een diamant koop of krijg je niet vaak en heeft emotionele waarde, het is iets dat je je hele leven draagt, dus dat moet geen modegrill zijn. Het moest iets zijn wat ik zelf draag, maar wat óók Kate Moss of Brigitte Bardot zou dragen. De diamanten zijn subtiel, maar wel aanwezig."

Wie zichzelf wil trakteren moet wel diep in de buidel tasten, dat geeft ook Nikkie toe. Maar volgens haar is het echt een investering. "Je koopt zo’n sieraad voor een bijzondere gelegenheid, krijgt het van je partner of van je ouders als je geslaagd bent", aldus Nikkie.


Nou Nikkie, waar blijft mijn exemplaar?
Maar wel haar handje ophouden bij de overheid.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Die Keith Bakker is zo vies en fout.

,,Het is een valse aangifte.”
Om dat te onderstrepen hield Bakker een ring omhoog voor de rechters. Een juweel dat hij naar eigen zeggen kreeg van het meisje dat aangifte tegen hem deed. ,,We waren stapelverliefd. Appten als twee verliefde tieners. Met deze ring vroeg ze mij of ik haar vriendje wilde zijn. Ik draag hem nog altijd.”


Jaja, een meisje van 16 die stapelverliefd is op een kerel van bijna 60. Tuurlijk.
En nog niks geleerd hebben van zijn vorige zaken.
rascalles schreef:
18-02-2021 17:52
Helemaal mee eens hoor. Ik ben ook geen fan van deze man , op zn minst gezegd. Ik zeg alleen maar dat uit app berichten lijkt dat het niet alleen van zijn kant kwam.
Dat is niet relevant. Hij had daar niet in mee mogen gaan. Dat zou je van elke volwassene moeten verwachten, laat staan als je al een verleden hebt met tuchtzaken.
minnimouse schreef:
18-02-2021 19:07
Die Keith Bakker is zo vies en fout.

,,Het is een valse aangifte.”
Om dat te onderstrepen hield Bakker een ring omhoog voor de rechters. Een juweel dat hij naar eigen zeggen kreeg van het meisje dat aangifte tegen hem deed. ,,We waren stapelverliefd. Appten als twee verliefde tieners. Met deze ring vroeg ze mij of ik haar vriendje wilde zijn. Ik draag hem nog altijd.”
En dit ook.

Je kan wel doen of je een tiener bent, dat is niet zo. Kap het af. Dit meisje is nu naar de vernieling geholpen.
Alle reacties Link kopieren
Rascalles, hoe kun zo naief zijn, hij is al veroordeeld, inmiddels voor meerdere ontuchtzaken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
18-02-2021 19:07
Die Keith Bakker is zo vies en fout.

,,Het is een valse aangifte.”
Om dat te onderstrepen hield Bakker een ring omhoog voor de rechters. Een juweel dat hij naar eigen zeggen kreeg van het meisje dat aangifte tegen hem deed. ,,We waren stapelverliefd. Appten als twee verliefde tieners. Met deze ring vroeg ze mij of ik haar vriendje wilde zijn. Ik draag hem nog altijd.”


Jaja, een meisje van 16 die stapelverliefd is op een kerel van bijna 60. Tuurlijk.
En nog niks geleerd hebben van zijn vorige zaken.
Wat een smeerpijp. Mag van mij verdwijnen in de tbs.
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
18-02-2021 15:56
Eens hoor , wat iedereen hier schrijft over Keith Bakker. Maar toch , ik heb op zijn website zijn kant van het verhaal gelezen( the inconvenient truth) daar zijn ook apps op gepubliceerd tussen hem en dat meisje . En het lijkt toch niet geheel onvrijwillig te zijn gebeurd allemaal. Natuurlijk had hij beter moeten weten en hij heeft zijn verleden niet mee. Maar na het lezen van dit verhaal was voor mij wel duidelijk dat dit niet geheel zijn schuld is allemaal.
Want jouw mening baseer je dus op deze apps, schrijf je later. :facepalm: .

Eerlijk, als jij als volwassene niet in kan zien hoe ongelijk de relatie tussen een volwassen, berekende man en een 16 jarig meisje, een kind haast nog, met hersenen die nog niet voldoende ontwikkelt zijn om bepaalde gevolgen in te zien, ontzettend en helemaal fout zijn van de kant van Klojo Bakker, dan hebt jij zelf ook een inzichtsvermogen waarmee echt wat mis is. Wat hij heeft gedaan is misbruik in alle opzichten van een heel jong meisje. Ga dat nou niet goedpraten op basis van een paar appjes.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Yavanna schreef:
18-02-2021 22:41
Wat een smeerpijp. Mag van mij verdwijnen in de tbs.
Hij is echt niet goed wijs. Goed dat er tbs is geëist. Mafkees.
Alle reacties Link kopieren
Er is bij hulpverleners ook nog sprake van een machtsverhouding en integriteit die je vanuit je beroepsgroep hebt. Neem daarbij dat de slachtoffers minderjarig zijn en het risico lopen op een besmetting met een ernstige aandoening. Hij heeft heel veel schuld zowel juridisch als moreel. Het is een manipulator.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
19-02-2021 12:11
Er is bij hulpverleners ook nog sprake van een machtsverhouding en integriteit die je vanuit je beroepsgroep hebt. Neem daarbij dat de slachtoffers minderjarig zijn en het risico lopen op een besmetting met een ernstige aandoening. Hij heeft heel veel schuld zowel juridisch als moreel. Het is een manipulator.
Precies en dit is niet de eerste keer. Hij heeft al een paar jaar in de bak gezeten vanwege veroordeling voor het misbruik van meiden.
Daarom ook dat hij de vader van deze 16-jarige een document liet tekenen toen hij haar meenam naar Saint Tropez.
Een hele vieze, foute man is dit.
Alle reacties Link kopieren
Bleegh, voormalig zangeres Tatjana had ooit een relatie met Keith Bakker. Toen was hij al een dominante engerd.
Alle reacties Link kopieren
Onduidelijk is of Rachel welkom is....

https://www.ditjesendatjes.nl/wie-is-er ... n-monique/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/jaimie-va ... l-fillers/

Jaimie's bestie Koen Kardashian wijst een nieuwe au pair af omdat ze vrijgezel is en teveel fillers heeft....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Caroline Tensen doet een ongelukkige uitglijder over Nikkie de Jager
https://www.ditjesendatjes.nl/caroline- ... -de-jager/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-02-2021 14:24
https://www.ditjesendatjes.nl/jaimie-va ... l-fillers/

Jaimie's bestie Koen Kardashian wijst een nieuwe au pair af omdat ze vrijgezel is en teveel fillers heeft....
Eh... sure.. en dat zeggen Ken en Barbie.
Wat hypocriet.
Always look on the bright side of life
minnimouse schreef:
19-02-2021 12:14
Precies en dit is niet de eerste keer. Hij heeft al een paar jaar in de bak gezeten vanwege veroordeling voor het misbruik van meiden.
Daarom ook dat hij de vader van deze 16-jarige een document liet tekenen toen hij haar meenam naar Saint Tropez.
Een hele vieze, foute man is dit.
Opsluiten die viezerik en nooit meer vrij laten.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
19-02-2021 15:14
Eh... sure.. en dat zeggen Ken en Barbie.
Wat hypocriet.
Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
18-02-2021 17:30
Dat laatste ben ik met je eens.
Maar ik krijg bij HH altijd het gevoel dat de Playbackshow van hem en hem alleen is en dat hij zich vreselijk miskend voelt in het Hilversumse.

En dan haal je 'de waarheid' uit zo'n blad?
Such fun!1
Flowerspowers schreef:
19-02-2021 15:14
Eh... sure.. en dat zeggen Ken en Barbie.
Wat hypocriet.
Kan me dan wel weer voorstellen dat jaim geen knappe dames bij kleine in de buurt wil hebben. Volgens mij springt hij overal op.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
19-02-2021 20:17
En dan haal je 'de waarheid' uit zo'n blad?
Nee niet alleen uit D&D
Hij loopt volgens mij al jaren te mekkeren en te zanikken dat hij een zwaar miskend talent is.
Daar hebben we D&D niet voor nodig.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
19-02-2021 20:59
Nee niet alleen uit D&D
Hij loopt volgens mij al jaren te mekkeren en te zanikken dat hij een zwaar miskend talent is.
Daar hebben we D&D niet voor nodig.
Ja ik heb dat ook wel eens gelezen of gezien in een interview ofzo. Verzuurde vent vond ik het toen.
Alle reacties Link kopieren
Jongens die Martijn Krabbé, wat ziet ie eruit joh. Zo’n slecht gekleed propje elke keer bij The Voice.
Alle reacties Link kopieren
Frizz schreef:
19-02-2021 21:07
Jongens die Martijn Krabbé, wat ziet ie eruit joh. Zo’n slecht gekleed propje elke keer bij The Voice.
Komt door de drank.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
19-02-2021 21:12
Komt door de drank.
En volgens mij houdt hij ook erg van koken en eten dus dat zal ook wel meespelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven