Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
impala schreef:
28-05-2021 00:06
Gadver wilde net gaan slapen.

(Wordt hij erg gebasht? :P)
Er wordt ons geen rust gegund😆
fruityjuice schreef:
28-05-2021 00:18
Ja, die enge ex-zanger Ben Saunders. Ook zo iemand uit een enorme tokkie familie en hij had criminele broers met flink losse handjes....
Zij is Keet toch?
Julus schreef:
28-05-2021 00:21
Zij is Keet toch?
Klopt!
Julus schreef:
28-05-2021 00:19
Hehe! Wordt de kleine Lil geblockt?
Nee. Heel lulverhaal, van 5 kantjes om te zeggen dat ze 'geen overhaaste conclusies willen trekken'.
Puke.

Haar reactie moet je zelf maar kijken, ik ga nu echt slapen! :zzz:
.
Nou die durven dus geen stelling te nemen. Slaap lekker!
Wat een idiote reactie van Topnotch. Zeg dan niks. Zie dat 2 van de 36 artiesten van TN vrouw zijn, vind dat ook bizar anno 2021. Management zal ook niet echt representatief zijn.
Julus schreef:
27-05-2021 23:48
Het lijkt allemaal zo fijn en geweldig. Ze wonen volgens mij gewoon in 1 huis

https://www.story.nl/artikel/showbizz/j ... -op-tiktok
Waar komt de roddel vandaan dat Jan en Liza niet samen zouden wonen? Door dat appartement?
Palmbomen-zijn-cool schreef:
27-05-2021 23:55
Een jaar of tien geleden hoorde ik de roddel al dat zowel Nick als Simon wel eens een scheve schaats reden. Wat er van waar is weet ik niet.
Van Nick kan ik me het echt niet voorstellen. Dat lijkt me zo'n nerd.
fashionvictim schreef:
27-05-2021 23:24
Ja, maar Yolanthe is ook echt een hele lieve, zelfs wat naïeve vrouw. Het klopt inderdaad dat zij het contact met Ramona onderhield, die konden ook goed met elkaar omdat Yolanthe dus zo ontzettend lief voor dat zoontje was en ook altijd heel correct naar Ramona is geweest.

Yolanthe is best wel conservatief en zij deugt ook heel erg, dat is echt het type dat voordat ze dan serieus met zo'n man wordt eerst gaat praten met de ex om duidelijk te maken dat ze nooit tussen de exen in zal staan of het kind achter zal stellen. Eigenlijk is het onbegrijpelijk dat ze ooit wat in die Wesley heeft gezien.
Waarom bleef zij dan zolang in die relatie met Wesley?
watdachtjehiervan schreef:
28-05-2021 07:53
Dat is Bill Gates ook :)
.
28-05-2021 07:53
Dat zijn de ergsten. Had jij het bijvoorbeeld van Guus Meeuwis verwacht? Ik bedoel maar :)
Nothing happens for a reason
28-05-2021 07:55
Omdat ze een kind hebben? Zonder kind zou ze al eerder vertrokken zijn gok ik.
impala schreef:
28-05-2021 00:29
Nee. Heel lulverhaal, van 5 kantjes om te zeggen dat ze 'geen overhaaste conclusies willen trekken'.
Puke.

Haar reactie moet je zelf maar kijken, ik ga nu echt slapen! :zzz:
Haar reactie is wel echt goud, vooral dat stuk over dat ze in hun reactie zelfs de oorlog op de molukken erbij halen :facepalm:
Omdat veel vrouwen denken dat hun man nog wel gaat veranderen. Als we getrouwd zijn, huis gekocht hebben, kind hebben, carrière rustiger wordt, een mancave heeft, ik maar mooi genoeg blijf, blabla. En dan blijkt dat zo'n lul helemaal niet van plan is te veranderen. Hooguit als hij te oud en aftands is om nog meiden te versieren. En dan heb je hem eindelijk voor jou alleen. Fijn, zeg. Zo'n uitgewoonde verlopen vent naast je op de bank.
28-05-2021 07:55
Ik denk dat ze de helft niet wist en dat het in het begin vast heel fijn was.
Stressed is just desserts spelled backwards
juliet64 schreef:
28-05-2021 08:09
Dat zijn de ergsten. Had jij het bijvoorbeeld van Guus Meeuwis verwacht? Ik bedoel maar :)
Eigenlijk wel. Dat vind ik een gladjakker.
Maar volgens jouw theorie zou Frans Bauer vreemd gaan :-D.
Maleficent schreef:
28-05-2021 08:48
Ik denk dat ze de helft niet wist en dat het in het begin vast heel fijn was.
Hij was natuurlijk altijd al een hork. En het contact met zijn eerste zoon en exvrouw was ook al slecht. Ik begrijp sowieso niet wat ze ooit in Wesley heeft gezien. Die heeft zo'n aso uitstraling. Maar goed, het zal de verliefdheid wel zijn. Liefde maakt blind.
28-05-2021 08:53
Eigenlijk wel. Dat vind ik een gladjakker.
Maar volgens jouw theorie zou Frans Bauer vreemd gaan :-D.

Als dat gebeurt verlies ik alle hoop in de mensheid :D
Yolanthe is opgegroeid in een gezin met ernstig huiselijk geweld: drugsverslaafde agressieve vader. Ze zijn zelfs gevlucht voor hem nadat hij zich met een aantal kinderen in een doorgedraaide bui had opgesloten.

Niet zelden maakt een dergelijke jeugd het erg lastig om zelf een leuke gezonde relatie aan te gaan. Verstandig en lief zijn voorkomt dat niet perse.
Schitterende foto op haar Insta:

3 x Andre.

Met Sarah: rijke zakenman Andre
Met Mo: boy next door Andre
Met Bridget: rockster Andre

#identiteitscrisis
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
fashionvictim schreef:
27-05-2021 22:59
Ik ken meerdere mensen die Wesley kennen of met hem omgaan en ik hoor al jaren niet anders dan dat hij inderdaad niet vies is van drank en drugs. Gaat ook vreemd bij het leven, sloeg Yolanthe ook, is eigenlijk net zo fout. En dat terwijl Yolanthe echt zo ongeveer het tegenovergestelde is. Zo blij dat die weg is bij die kerel.
Terwijl Yolanthe ontzettend veel drek over zich heen kreeg. Zij was de foute vrouw, de heks, golddigger etc. En als je dit dan leest, en wat ik eigenlijk altijd van haar in de media zie, zie ik een vrouw met klasse die nooit een fout woord zei en ontzettend liefdevol is naar hun zoontje.
Inderdaad: good riddens.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Frizz schreef:
28-05-2021 09:14
Yolanthe is opgegroeid in een gezin met ernstig huiselijk geweld: drugsverslaafde agressieve vader. Ze zijn zelfs gevlucht voor hem nadat hij zich met een aantal kinderen in een doorgedraaide bui had opgesloten.

Niet zelden maakt een dergelijke jeugd het erg lastig om zelf een leuke gezonde relatie aan te gaan. Verstandig en lief zijn voorkomt dat niet perse.
Integendeel juist. Hoe liever hoe moelijker want je blijft dan graag het goede in een mens zien en vind het zielig dat hij het zo moeilijk heeft (lees: moeilijk doet). En hij had natuurlijk met veel stress te maken als topvoetballer daar zal ze ook wel een verklaring in hebben gezien.

Wesley heeft veel werk gemaakt van Yolanthe en adoreerde haar. Dan dénk je dat hij echt het beste met je voor heeft.
Toen ze erachter kwam hoe hij echt was, was ze al committed. En dan is Yo iemand die niet meteen opstapt maar probeert eraan te werken. En ook een hele tijd blijft géven, omdat zij vindt dat je dat nou eenmaal doet voor elkaar in een relatie. Bovendien hadden na een tijdje ook nog eens een kind. En hij beloofde steeds dat alles beter zou worden en zij aan de beurt zou komen als hij zou stoppen met voetballen. Dat heeft ze een hele tijd geloofd. In plaats daarvan ging hij toen helemaal los.

(tot zo ver de psycholoog van Yolanthe :))
.
koreana schreef:
28-05-2021 09:19
Schitterende foto op haar Insta:

3 x Andre.

Met Sarah: rijke zakenman Andre
Met Mo: boy next door Andre
Met Bridget: rockster Andre

#identiteitscrisis
Grappig om dat zo naast elkaar te zien. Het is ook wel erg opvallend. Bij een nieuwe vriendin een nieuw uiterlijk.
impala schreef:
27-05-2021 23:53
Ze heeft haar momentum voorbij laten gaan. Voor die *** van een Wesley.
Ik hoorde dat ze een heel goed aanbod (film of serie, wil ik even vanaf zijn) in Amerika afsloeg vanwege de carrière van Wesley - toen in Turkije volgens mij.
Sinds wanneer is Yvonne C een soort nieuw roddelkoningin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven