Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
13-04-2021 20:12
Ze kan natuurlijk gewoon onder een andere nick actief zijn. Ze was heel erg herkenbaar/opvallend. Nu misschien in incognitomodus?

We hadden ook ooit iemand met blauwe of groene letters. Iets met een poes ofzo?
Poezewoes
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
13-04-2021 20:09
Ik zie al jaren geen paarse letters meer.
Jaaaa, die paarse letters. En ze reageerde altijd heel fel op alles wat ook maar riekte naar vreemdgaan (ben ik zelf overigens ook bepaald geen fan van).
Maleficent schreef:
13-04-2021 20:59
Poezewoes
Ja!
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
13-04-2021 20:52
Kom op mensen, het is nu gewoon een moeder die in angst zit voor haar kind. Wat voor leeftijd je kind ook heeft, het is je kind. Wat haar nu overkomt gun je niemand.
Ik gun het haar ook niet en hem ook niet.
Maar aangezien zij zo'n grote broek aantrok in de Moederhartcampagne denk ik: wat zou er nu in haar omgaan? Want al die maatregelen zijn niet voor de lol, die zijn er om toestanden als dit te voorkomen.
Beter een keer teveel een wattenstaafje in je neus dan aan de beademing, lijkt mij zo.
Ozo.
Het lijkt wel een ver van mijn bed show, totdat het jezelf of een dierbare overkomt.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ditjesendatjes.nl/marco-bor ... -leontine/

Een goede vriend beweert dat ze weer bij elkaar gaan komen.
Kunnen we hier op het Forum niet een 'Doe-het-niet-Leontine-actie' starten?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
14-04-2021 15:16
https://www.ditjesendatjes.nl/marco-bor ... -leontine/

Een goede vriend beweert dat ze weer bij elkaar gaan komen.
Kunnen we hier op het Forum niet een 'Doe-het-niet-Leontine-actie' starten?
Werkt denk ik alleen als je het op bordjes schrijft.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
14-04-2021 15:16
https://www.ditjesendatjes.nl/marco-bor ... -leontine/

Een goede vriend beweert dat ze weer bij elkaar gaan komen.
Kunnen we hier op het Forum niet een 'Doe-het-niet-Leontine-actie' starten?
Ach, laat haar lekker. Misschien hebben ze het over het algemeen toch heel erg gezellig samen. Vreemdgaan is ook weer geen doodzonde. De een kan er beter mee leven dan de ander. Niet iedereen vindt hetzelfde belangrijk in een relatie en we doen allemaal wel eens iets egoistisch.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
14-04-2021 15:50
Ach, laat haar lekker. Misschien hebben ze het over het algemeen toch heel erg gezellig samen. Vreemdgaan is ook weer geen doodzonde. De een kan er beter mee leven dan de ander. Niet iedereen vindt hetzelfde belangrijk in een relatie en we doen allemaal wel eens iets egoistisch.
Ik zie het probleem ook niet zo.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
14-04-2021 15:54
Ik zie het probleem ook niet zo.
Ja inderdaad. Laat die twee lekker als ze weer samen willen zijn.
Wij hoeven er toch niet mee in bed te liggen?
Alle reacties Link kopieren
Het kan mij niet schelen wat Marco en Leontien samen uitspoken, als Marco maar geen liedjes over hun hereniging gaat kwelen (nee, John Ewbank! Af!) of bij Linda op de bank gaat springen. Dat trek ik niet.
Alle reacties Link kopieren
cassata schreef:
14-04-2021 16:20
Het kan mij niet schelen wat Marco en Leontien samen uitspoken, als Marco maar geen liedjes over hun hereniging gaat kwelen (nee, John Ewbank! Af!) of bij Linda op de bank gaat springen. Dat trek ik niet.
🤢
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
14-04-2021 15:50
Ach, laat haar lekker. Misschien hebben ze het over het algemeen toch heel erg gezellig samen. Vreemdgaan is ook weer geen doodzonde. De een kan er beter mee leven dan de ander. Niet iedereen vindt hetzelfde belangrijk in een relatie en we doen allemaal wel eens iets egoistisch.
"Iets egoistisch".
Euhm, hij hing hem overal in en gaf in het interview aan dat het Leontine's schuld was maar verpakte dat in een mooi woord: intimiteitsvacuüm.
Ik vind dat toch wel iets meer dan 'iets'.
Ze moeten het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik hoop dat ze 'm aan de kant knuppelt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
cassata schreef:
14-04-2021 16:20
Het kan mij niet schelen wat Marco en Leontien samen uitspoken, als Marco maar geen liedjes over hun hereniging gaat kwelen (nee, John Ewbank! Af!) of bij Linda op de bank gaat springen. Dat trek ik niet.

Wishful thinking.
Natuurlijk brengt hij daar een CD of tig over uit.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
O ja. Iemand heeft hem dat prrrrachtige woord ingefluisterd 🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
14-04-2021 17:16
"Iets egoistisch".
Euhm, hij hing hem overal in en gaf in het interview aan dat het Leontine's schuld was maar verpakte dat in een mooi woord: intimiteitsvacuüm.
Ik vind dat toch wel iets meer dan 'iets'.
Ze moeten het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik hoop dat ze 'm aan de kant knuppelt.
Nou, inderdaad. En "weleens" is in dit geval ook nogal een understatement he, het ging niet om een keertje dronken vreemdgaan ofzo.
En natuurlijk moet ze het helemaal zelf weten hoor. Maar daar mogen wij dan ook weer wat van vinden natuurlijk :)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
14-04-2021 17:16
"Iets egoistisch".
Euhm, hij hing hem overal in en gaf in het interview aan dat het Leontine's schuld was maar verpakte dat in een mooi woord: intimiteitsvacuüm.
Ik vind dat toch wel iets meer dan 'iets'.
Ze moeten het natuurlijk helemaal zelf weten maar ik hoop dat ze 'm aan de kant knuppelt.
Ik vind dat altijd zo makkelijk gezegd, knuppel hem aan de kant. Ik ben zelf niet zo radicaal en behoorlijk tolerant en vergevingsgezind (hoewel mijn huidige vriend nog nooit is vreemdgegaan - voor zover ik weet dan).
Ik hoop wel dat ze hem niet terugneemt omdat ze hem zo zielig vindt, maar alleen omdat ze hem mist en het toch leuker vindt mét hem. Ondanks zijn tekortkomingen.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
14-04-2021 17:35
Ik vind dat altijd zo makkelijk gezegd, knuppel hem aan de kant. Ik ben zelf niet zo radicaal en behoorlijk tolerant en vergevingsgezind (hoewel mijn huidige vriend nog nooit is vreemdgegaan - voor zover ik weet dan).
Ik hoop wel dat ze hem niet terugneemt omdat ze hem zo zielig vindt, maar alleen omdat ze hem mist en het toch leuker vindt mét hem. Ondanks zijn tekortkomingen.
Dat ben ik ook met je eens hoor, dat het makkelijker gezegd dan gedaan is.
Daarom staat dit VF ook vol met persoonlijke verhalen daarover. Maar in hun geval is het wel voor het oog van heel Nederland gebeurd, en dat vind ik wel gewoon heel pijnlijk voor Leontine.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Hij deed het natuurlijk ook met vriendinnen en kennissen van haar, en met jonge meiden die gewoon bij hen over de vloer kwamen, en met fans, dus zelfs als je niet per se tegen vreemdgaan bent is dit wel echt het summum van respectloos.

Maar goed, Leontien heeft er geen moeite mee dus wie ben ik om dat dan wel te hebben?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net trouwens Dave Roelvink bij RTL Boulevard, maar die is ook niet mooier geworden van al dat gesleutel, zeg. Terwijl het echt een knappe vent was. Vooral dat kunstgebit heeft zijn hele hoofd en botstructuur verpest, hij ziet er niet meer uit. Hij zou eigenlijk als een soort waarschuwingsspotje moeten fungeren.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
14-04-2021 15:50
Ach, laat haar lekker. Misschien hebben ze het over het algemeen toch heel erg gezellig samen. Vreemdgaan is ook weer geen doodzonde. De een kan er beter mee leven dan de ander. Niet iedereen vindt hetzelfde belangrijk in een relatie en we doen allemaal wel eens iets egoistisch.

Tja, stelselmatig jarenlang voorgelogen worden, dat hij je gewoon in je ogen kijkt en ‘ik hou van jou’ zegt terwijl hij zijn lul over een paar uur in een ander steekt (of dat net heeft gedaan), ik zou daar persoonlijk niet mee kunnen leven. Is imo toch echt iets anders dan een keer in een dronken bui iemand gezoend hebben.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
14-04-2021 17:35
Ik vind dat altijd zo makkelijk gezegd, knuppel hem aan de kant. Ik ben zelf niet zo radicaal en behoorlijk tolerant en vergevingsgezind (hoewel mijn huidige vriend nog nooit is vreemdgegaan - voor zover ik weet dan).
Ik hoop wel dat ze hem niet terugneemt omdat ze hem zo zielig vindt, maar alleen omdat ze hem mist en het toch leuker vindt mét hem. Ondanks zijn tekortkomingen.
Natuurlijk moet Leontine het lekker zelf weten. Als zij gelukkig is (met of zonder Marco) ben ik dat ook voor haar.

Als je het me persoonlijk vraagt; ik kan voor veel dingen begrip opbrengen, maar ik zou mijn eigen - overigens erg leuke en gelukkig ook goudeerlijke - man er toch echt uitzetten als hij me jarenlang stelselmatig had voorgelogen. Dat je na jaren een keer een ander wil bepotelen is een ding, maar het niet eerlijk tegen je partner zeggen, er jaren mee doorgaan en jezelf vervolgens als slachtoffer neerzetten (etc.) is in mijn beleving iets heel anders. Daar zou ik absoluut geen trek in hebben, want dat zegt in mijn ogen ook iets over het (on)vermogen tot zelfreflectie van je partner. Maar iedereen is anders en Leontine is oud genoeg om te weten wat voor haar het zwaarste weegt.
Alle reacties Link kopieren
Koekoek..

Palwinder Kaur, een vrouw uit India, wil dat prins Harry opgepakt wordt en met haar trouwt. De vrouw claimt de hertog van Sussex online te hebben leren kennen waarna hij haar ten huwelijk zou hebben gevraagd. Dat Harry zijn jawoord in 2018 al aan Meghan gaf, doet daar volgens haar niets aan af: hij moet gewoon zijn belofte nakomen.

Palwinder Kaur, advocate van beroep, kon haar geluk niet op toen zij online in contact kwam met niemand minder dan prins Harry. De twee spraken elkaar steeds vaker, kregen een online relatie en hij beloofde zelfs met haar te trouwen. Helaas voor de vrouw blijkt ze niet met de echte Harry te hebben gesproken, maar met een oplichter die zich voordeed als de hertog: een zogenaamde catfish.


Kaur is er echter van overtuigd met de the real deal te hebben gesproken, en heeft een rechtszaak aangespannen waarmee ze hoopt te bereiken dat Harry zijn belofte ’zonder verder uitstel’ moet nakomen en dus alsnog met haar in het huwelijksbootje moet stappen. Om haar wensen kracht bij te zetten, heeft ze bovendien de Indiase autoriteiten gevraagd een internationaal arrestatiebevel uit te vaardigen. Wat haar betreft wordt Harry per direct gearresteerd voor het niet nakomen van zijn toezegging.

Opmerkelijk genoeg is haar aanklacht gericht aan ’prins Harry Middleton’, de achternaam van Catherine, de vrouw van prins William. De hertog woont volgens de vrouw bovendien ook nog altijd in Engeland. Toch gingen er bij haar, verliefd als ze is, geen alarmbellen af.

„Verzoek in deze aanklacht is om juridische stappen te ondernemen tegen prins Harry Middleton, zoon van prins Charles Middleton, inwoner van het Verenigd Koninkrijk. De politie van het Verenigd Koninkrijk moet actie ondernemen, aangezien hij de belofte om met de indiener van deze petitie te trouwen, niet is nagekomen. Er wordt ook gevraagd een arrestatiebevel tegen hem uit te vaardigen, zodat er geen verdere vertraging voor het huwelijk ontstaat”, zo staat te lezen in documenten in handen van The Sun.

Na vragen van de rechter moest Kaur uiteindelijk toegeven nog nooit in het Verenigd Koninkrijk te zijn geweest of de hertog van Sussex in het echt te hebben gezien. Al hun contact vond plaats via email en sociale media. De vrouw stelt dat ze voordat ze besloot over te gaan op juridische stappen eerst nog contact heeft gezocht met prins Charles om hem te informeren over hun verloving.

Kaur, die zichzelf bijstaat als advocaat, mag er dan van overtuigd zijn met de echte prins Harry te hebben gesproken, de rechter was dat niet. Hij wees haar ’slecht opgestelde’ verzoek af en bestempelde het als ’de fantasie van een dagdromer’. De rechter acht het niet bewezen dat ze met de echte prins Harry heeft gesproken en wees haar erop dat er veel nepprofielen op sociale media bestaan. „Het is heel goed mogelijk dat deze zogenaamde prins Harry in een cybercafé in Punjab zit, op zoek naar een betere toekomst. Deze rechtbank kan alleen sympathie tonen voor de vrouw die geloofde dat een dergelijk nepgesprek waar was.”

„Liefde is blind en in dit geval ging het nóg een stap verder”, reageert advocate Amangurbir Singh Dhillon in gesprek met The Independent naar aanleiding van de opmerkelijke zaak. „De vrouw was zo vreselijk verliefd dat het hooggerechtshof haar wat duidelijkheid moest verschaffen. De rechter toonde sympathie voor een jonge, naïeve, verliefde vrouw, wat naar mijn mening een uitstekend voorbeeld is van hoe men zou moeten oordelen.”
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik zag dat al inderdaad voorbij komen van deze verliefde mevrouw. Dan ben je advocaat, maar dan toch hopeloos naïef en onwetend. Ik zou haar niet willen als mijn advocaat, omdat ze niet in staat lijkt te zijn echt feiten te kunnen opzoeken en ze van fictie te scheiden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Er is wellicht ook sprake van wat psychologische problemen bij deze mevrouw. Want denken dat Harry's achternaam Middleton is en hij nog steeds in Engeland woont... De rechter had haar beter kunnen adviseren hulp te zoeken. Dit moet toch ook haar reputatie als advocate schaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven