Entertainment alle pijlers

Roddelen jullie nog steeds mee? Deel 6 van A2 drama allee!

18-09-2021 21:46 2977 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar is dit topic ooit begonnen, maar zij is op vakantie en we moeten naar een nieuw topic omdat deel 5 over de 3000 is gegaan.

Alle eer komt Yildizlar ten goede maar we moeten het overnemen, zeker omdat er zoveel gaande is.
Yil, ik hoop dat je dit okee vindt.

Ik heb dus het topic geopend, maar als Yil dit ook opent, mag haar topic prevaleren.

Nu nog even een prikkelend plaatje plakken.
Plaatje wil niet, ik doe mijn best....

Afbeelding
koreana wijzigde dit bericht op 18-09-2021 21:50
14.44% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
06-10-2021 20:48
Groot gelijk Koreana.
Ik lees altijd met veel plezier jou posten.
Eens!

Selectief lezen is sowieso handig op een forum. Kan het iedereen aanbevelen, scheelt een hoop ergernis.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:50
Dat ik het niet weet 🤣 waar schrijft hij een column buiten de story ? Online ?

Oohhh je bedoelt Dré geen idee Yasmijn had de Veronicagids toch ?
Ja , volgens mij is Yasmijn inderdaad de pechvogel met de Veronicagids en de columns van A2.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:50
Dat ik het niet weet 🤣 waar schrijft hij een column buiten de story ? Online ?

Oohhh je bedoelt Dré geen idee Yasmijn had de Veronicagids toch ?
Ja klopt.
Heet tegenwoordig Superguide of zoiets, maar echt storm loopt het niet met de artikelen, het 'gerucht' gaat dat Guido de schrijver is of in ieder geval meeschrijft, en dat is niet geheel toevallig aangezien meneer Den Aantrekker ook soort van OpperChicahoofd is van ook dat blad.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Zeg ik kan zo deel 7 openen brainstormen jullie mee over de titel ?
Iets met pray for Dré in elk geval .
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-10-2021 20:56
Eens!

Selectief lezen is sowieso handig op een forum. Kan het iedereen aanbevelen, scheelt een hoop ergernis.
:bigkiss:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:57
Zeg ik kan zo deel 7 openen brainstormen jullie mee over de titel ?
Iets met pray for Dré in elk geval .
Kletsen/praten/roddelen/wauwelen ruziën jullie weer mee? Deel 7 van #PreeVoorDree
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-10-2021 20:56
Eens!

Selectief lezen is sowieso handig op een forum. Kan het iedereen aanbevelen, scheelt een hoop ergernis.
Er wordt nu bewust mensen aangevallen. Vanwege een andere mening. Niet nodig .
Alle reacties Link kopieren
Plentyplenty schreef:
06-10-2021 20:49
Wauw, volwassen vrouwen die met elkaar een ander forumlid gaan aanvallen over wat ze aan roddels deelt . Het is een roddeltopic, in godsnaam, waar maak je je druk om. Hahaha
:proud:

Dat is wat gebrek aan juice met mensen doet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:57
Zeg ik kan zo deel 7 openen brainstormen jullie mee over de titel ?
Iets met pray for Dré in elk geval .
Jij bedenkt vast iets spannends
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:57
Zeg ik kan zo deel 7 openen brainstormen jullie mee over de titel ?
Iets met pray for Dré in elk geval .
Lijkt me helemaal passend. En weg met die rotkop van die Yvonne.
Alle reacties Link kopieren
Reficul schreef:
06-10-2021 20:56
Een verslag vind ik wel handig.
Waarvan akte, want ik weet dat een hoop mensen Yvonne niet trekken, zelfs geen 5 minuten.
Ik kan haar wel hebben, dus ik maak graag een verslag.
:bigkiss:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Pray for Dré; carrière naar de ratsmodee? :mrgreen:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 20:50
Dat ik het niet weet 🤣 waar schrijft hij een column buiten de story ? Online ?

Oohhh je bedoelt Dré geen idee Yasmijn had de Veronicagids toch ?
Ja heb ik. Vorige week stond ie erin. Was weer platvloers.

Now as we speak heb ik de nieuwe Bladen onder handbereik, net snel even gehaald want man kijkt Bond, hoef ik niet te zien. In de Story vooralsnog niets over Hazes c.s
De Weekend en Privé moet ik nog bekijken.

En verder eens met inmiddels Meisje44 en FV.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Peertjes schreef:
06-10-2021 21:00
Lijkt me helemaal passend. En weg met die rotkop van die Yvonne.
Dat snap ik, maar toen ik dit topic opende was Yvonne wel degene met een hoop juice dus was zij passend.
Maar van mij mag ze weg bij deel 7 want momenteel heeft ze niet heel veel te melden (al weten we niet wat ze morgenavond gaat vertellen, maar dan zitten we al dik in deel 7).
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
06-10-2021 21:02
Pray for Dré; carrière naar de ratsmodee? :mrgreen:
:worship:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ruziën jullie weer mee voor #preevoordree naar de ratsmodee
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Fauve schreef:
06-10-2021 20:59
Er wordt nu bewust mensen aangevallen. Vanwege een andere mening. Niet nodig .
Wel grappig dit.
Yildizlar2 schreef:
06-10-2021 17:58
Ja daar begint het mee en Guido gaat het nu overnemen waarschijnlijk
Nee toch, waarom zou die weer iets moet schrijven? 1 reactie van die stiefvader lijkt mij voldoende.. Hopelijk stopt dat Hazes nieuws nu eens in die tijdschriften...
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
06-10-2021 21:12
Nee toch, waarom zou die weer iets moet schrijven? 1 reactie van die stiefvader lijkt mij voldoende.. Hopelijk stopt dat Hazes nieuws nu eens in die tijdschriften...
Omdat Guido altijd op de barricades staat om het vuile werk voor Rachel op te knappen .
Alle reacties Link kopieren
Kliko schreef:
06-10-2021 21:06
Wel grappig dit.
Ik vermaak me kosteloos.
Ik zie vooral reacties naar mij die precies onderbouwen wat men niet wil: bepaalde roddel of juice. Ondertussen buitelt men over elkaar om te bewijzen dat Koreana een vreselijk naar mens is, met gezeik over zaken waar men juist niet over wil praten in een topic. Waarmee pagina na pagina groeit over wat men juist NIET wil en er geen ruimte is voor (1) wat WEL roddel is en (2) persoonlijke ervaringen, wat ik echt heel erg vind dat deze ondersneeuwen. Omdat sommigen hun ego, scheve tampon, irritatie over wat dan ook, en mening belangrijker vinden dan de kwetsbaarheid van een forummer, die ik heel erg waardeer, omdat deze forummer haar verhaal ondersteunt met eigen ervaringen en zich kwetsbaar opstelt.
Ik vind het echt verbijsterend dat ik een reactie krijg als 'waar heb je het over'?
Echt.
Ik vind het plaatsvervangend kwetsend naar deze forummer.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Reficul schreef:
06-10-2021 20:56
Een verslag vind ik wel handig.
Dat doe ik graag.

Ook al zijn er lieden die vinden dat een verslag van Y over A2 en clan niet in dit topic thuis horen.
Ik snap er de fokking ballen van, maar okee,

Ondertussen doe ik verslag van haar videos, dus ik ben ik training en klaar voor morgenavond.

Disclaimer: eenieder die meent dat een video van Yvonne over A2 niet in dit topic thuis hoort: zet mij onder negeer.
Maar voordat je dat doet: elke nieuwsflash over A2: hoe kan dat niet hier thuis horen?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik doelde daar niet eens op.
Alle reacties Link kopieren
Kliko schreef:
06-10-2021 21:19
Ik doelde daar niet eens op.
Joh deel waar je op doelde.
Misschien kan jouw mening nog meegenomen worden in de nieuwe topicrange.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
06-10-2021 21:21
Joh deel waar je op doelde.
Misschien kan jouw mening nog meegenomen worden in de nieuwe topicrange.
Kliko is voor dit topic net zo waardevol en onderbouwend als [...] ooit eens was…ik zie teveel gelijkenissen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2021 21:50
Reden: Nickhinten
2.61% gewijzigd
.
anoniem_64df35cce50ab wijzigde dit bericht op 06-10-2021 21:28
99.10% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven