Entertainment alle pijlers

Roddelen jullie weer mee ? Hier weer verder over onze Dré

19-07-2021 20:01 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel vier alweer welkom allemaal !
solinge102 schreef:
10-08-2021 18:01
Je bedoelt dat hij zo lang bij zijn moeder op de slaapkamer heeft geslapen??
Ik heb niet alles goed gelezen
Ik weet wel dat Rachel volgens mij in haar boek heeft geschreven dat A2 het altijd gezellig vond om bij iemand te slapen en dat ze dan nog uren aan het kletsen waren
Past wel bij het verhaal dat hij niet tegen stiltes kan ook s’nachts niet en dat hij graag altijd mensen om hem heen wilt
Ik weet alleen echt niet de leeftijd meer.
Als je altijd geluid om je heen nodig hebt dan klopt er toch iets niet???
er zijn wel meer mensen die niet tegen stilte kunnen, maar ik denk ook dat A2 best wat ondersteuning zou kunnen gebruiken. Heeft genoeg meegemaakt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sjaantje37 schreef:
10-08-2021 16:43
Mo had Andre toch al eerder ontvolgd?
Ja klopt, in april.
Maar A2 volgde Mo nog dit weekend en vandaag ineens niet meer.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Nou er is volgens Life of Yvonne een bom gebarsten omdat Monique gezegd heeft dat er geen omgang met kleine Dre komt zolang niet alles bij de notaris is vastgelegd.

Zowel de omgangsregeling, het huis, de auto, financiën enz enz.

Hierdoor is het tot een grote ruzie gekomen waar ook familie bij betrokken is ( Djarno volgt Monique nu ook niet meer ).
Ohja en Yvonne vraagt zich af waar dit zo ineens uit het niets vandaan komt bij Monique.
Er moet iets gebeurd zijn wat Monique ineens tot dit besluit heeft laten komen.

De “insider” denkt dat Sarah of zwanger is of Monique heeft zelf een nieuwe “liefde”
welcomehome schreef:
10-08-2021 18:59
Nou er is volgens Life of Yvonne een bom gebarsten omdat Monique gezegd heeft dat er geen omgang met kleine Dre komt zolang niet alles bij de notaris is vastgelegd.

Hierdoor is het tot een grote ruzie gekomen waar ook familie bij betrokken is ( Djarno volgt Monique nu ook niet meer ).
Heel sjiek om je kind in te zetten als wapen....als dit tenminste waar is.
welcomehome schreef:
10-08-2021 18:59

Goed dat ze alles op papier laat zetten. Met dat vrijblijvende gedoe kan ze zelf geen leven opbouwen
Reficul schreef:
10-08-2021 19:07
Goed dat ze alles op papier laat zetten. Met dat vrijblijvende gedoe kan ze zelf geen leven opbouwen
Maar om dan die kleine te gebruiken als pressie middel. Denk dat dit ook niet goed is voor de kleine man.
Ze kan ook zorgen voor een goede omgangsregeling voor die kleine, een bepaald bedrag voor de tijd samen en helpen met zijn carrière. Verhuizen en elders opnieuw beginnen.
Omgangsregeling staat toch los van de financiële afwikkeling als een relatie wordt beëindigd?
Een goede advocaat zou hier toch korte metten mee maken, en dat weet Mo ook?

Ik kijk nooit naar Yvonne (krijg al de kriebels als ik hier lees hoe ze is) maar van wie zou ze deze info hebben (als het klopt)? Lijkt me dat A2 eerder een kort lijntje heeft met de Story?
De toekomst is niet meer wat het was
Sjaantje37 schreef:
10-08-2021 19:13
Ze kan ook zorgen voor een goede omgangsregeling voor die kleine, een bepaald bedrag voor de tijd samen en helpen met zijn carrière. Verhuizen en elders opnieuw beginnen.
Misschien heeft ze dat wel geprobeerd en lukt het niet om concrete afspraken met hem te maken.
Sjaantje37 schreef:
10-08-2021 19:02
Heel sjiek om je kind in te zetten als wapen....als dit tenminste waar is.
Nou ze heeft groot gelijk dat ze alles op papier wilt hebben.
Zo betrouwbaar is die Hazes niet.
Oei dat zou zeker niet sjiek zijn. Maar te pas en te onpas komen aanwaaien is dat ook niet…
Reficul schreef:
10-08-2021 19:16
Misschien heeft ze dat wel geprobeerd en lukt het niet om concrete afspraken met hem te maken.
Dit zal het ook wel zin. Sarah zal wel dingen in zijn oor fluisteren en Rachel.
Reficul schreef:
10-08-2021 19:16
Dit heb ik ook met mijn ex.
De kinderen werden juist onzeker van het wel naar papa gaan en dan weer niet.
Wanneer het hun vader uitkwam mochten ze komen.
Maar ze wisten nooit van te voren wanneer dit precies was.
Afspraken die we hadden kwam hij niet na.

Ik heb toen ook eerst alles op papier vast laten leggen.
Sjaantje37 schreef:
10-08-2021 19:13
Jezus wat jij zegt allemaal.
Sjaantje37 schreef:
10-08-2021 19:12
Maar om dan die kleine te gebruiken als pressie middel. Denk dat dit ook niet goed is voor de kleine man.
Misschien wil ze wel een omgangsregeling laten vastleggen juist omdat hij er nu weinig lijkt te zijn? Om af te dwingen dat hij wel naar zijn zoon omkijkt?

Vorige week hele week Ibiza. Nu weer Barcelona en Altea. Maar A3 zit maar bij Mo.
welcomehome schreef:
10-08-2021 19:18
Dit heb ik ook met mijn ex.
De kinderen werden juist onzeker van het wel naar papa gaan en dan weer niet.
Wanneer het hun vader uitkwam mochten ze komen.
Maar ze wisten nooit van te voren wanneer dit precies was.
Afspraken die we hadden kwam hij niet na.

Ik heb toen ook eerst alles op papier vast laten leggen.
Heel verstandig en ik denk op de langere termijn je hiermee ook laat zien dat je voor je kind staat. Wat een onrust moet het gedrag van je ex gegeven hebben.
Het zal wat zijn als Sarah al zwanger is zeg..
Fauve schreef:
10-08-2021 19:19
Jezus wat jij zegt allemaal.
Het is vrij normaal dat ze dingen op papier wil zetten en haar deel opeist. Maar ik lees dat Andre zijn kind niet mag zien totdat dit is geregeld. En dat laatste vind ik een slechte zaak en misschien antwoord op de vraag waarom hij geen tijd met zijn kind door brengt.

Ik vind het sowieso altijd ontzettend naar als twee mensen in een soort van vechtscheiding belanden, zo schadelijk voor het kind.

Je zou bijna wensen voor die kleine dat hij twee normale niet bekende ouders had waardoor zijn leven in de anonimiteit afspeelt en niet op Instagram.
meisje22 schreef:
10-08-2021 19:24
Misschien wil ze wel een omgangsregeling laten vastleggen juist omdat hij er nu weinig lijkt te zijn? Om af te dwingen dat hij wel naar zijn zoon omkijkt?

Vorige week hele week Ibiza. Nu weer Barcelona en Altea. Maar A3 zit maar bij Mo.
Zou ik me kunnen voorstellen. Zij moet ook dingen verwerken en er voor haar kind zijn. En hij maar een beetje feestvieren en het slachtoffer van de relatie met Mo uithangen.
Reficul schreef:
10-08-2021 19:30
Zou ik me kunnen voorstellen. Zij moet ook dingen verwerken en er voor haar kind zijn. En hij maar een beetje feestvieren en het slachtoffer van de relatie met Mo uithangen.
Precies. En misschien wel de vraag beantwoorden waar papa is en waarom hij niet komt?
*LaDolceVita* schreef:
10-08-2021 19:28
Het zal wat zijn als Sarah al zwanger is zeg..
En ze daardoor beseft dat hij niet meer terugkomt of dat de kans er dik in zit dat hij kleine Andre nu echt de rug toekeert zoals zijn eigen vader dat ook deed bij zijn eerste leg?
Als Mo in de omgangsregeling vast wil laten leggen dat A2 wel regelmaat en betrouwbaarheid moet inbouwen en dus optredens, tv- optredens, vakanties zal moeten afstemmen met een bezoekschema, ouderavonden, vakanties met A3 enz, lijkt me dat een goede zaak. Je wilt als vader toch ook een constante factor zijn on het leven van je zoon?

A3 was al zo bang dat papa er weer op stel en sprong tussenuit kneep, dat A2 thuis zijn schoenen moest uittrekken.
Dus alles op schrift lijkt me een goed idee.
De toekomst is niet meer wat het was
Sjaantje37 schreef:
10-08-2021 19:30
Het is vrij normaal dat ze dingen op papier wil zetten en haar deel opeist. Maar ik lees dat Andre zijn kind niet mag zien totdat dit is geregeld. En dat laatste vind ik een slechte zaak en misschien antwoord op de vraag waarom hij geen tijd met zijn kind door brengt.

Ik vind het sowieso altijd ontzettend naar als twee mensen in een soort van vechtscheiding belanden, zo schadelijk voor het kind.

Je zou bijna wensen voor die kleine dat hij twee normale niet bekende ouders had waardoor zijn leven in de anonimiteit afspeelt en niet op Instagram.
Dit zei je net niet waar ik op reageerde.
Je zegt steeds het een , een daarna het ander.
Video Yvonne, duur: 14 minuten

Disclaimer: ik vat samen in mijn eigen bewoording wat Yvonne zegt. Het zijn dus NIET mijn woorden als het gaat om de suggesties.

Okee, Yvonne begint dat Mo A2 al in april niet meer volgde toen zogenaamd uitkwam dat hij heel snel verliefd is geworden. Nu volgt A2 dus Mo ook niet meer, of Mo heeft hem geblokkeerd. Kan allebei.

Yvonne geeft eerst aan wat ze al eerder zei: ze doen geforceerd leuk, face-apps, maar het nieuwtje gaat er af en wat er dan overblijft is de realiteit: onderbroekenlol, een seksleven maar verder geen raakvlakken. Ze geeft verder aan dat het belachelijk maken van het filmpje van Sarah, waarin ze moppert dat het warm is en over haar wenkbrauwen praat, en wat geïmiteerd wordt door A2 een teken aan de wand is. Ook refereert ze aan die foto in Barcelona van een paar dagen geleden, A2 trekt een kop als een malloot op de apenrots, Sarah doet haar been om hem heen en hangt die natte lap (mijn woorden, Y gebruikt tong) naar buiten.

Voorts, en dat vond ik wel een interessante: A2 is opgenomen in die familie en hoewel hij dat fijn vindt, want geen vader meer enzo en een hoop geld, is het mogelijk nu of ooit een gouden kooi aan het worden. Volgens Y begint hij dat in te zien. Verder realiseert hij zich dat ze mentaal niet op 1 lijn zitten.

Goed, dan de juice. Allereerst is het natuurlijk duidelijk dat A2 al langer (meer dan een maand) niets post van A3 en het blijkt dat A2 te hooi en te gras langs komt wanneer het hem uitkomt voor A3. A3 mag geen contact met Sarah van Mo, en verder heeft hij in die nieuwe woning geen eigen kamertje.
A2 roept, en verkeert in de veronderstelling dat alles koek en ei is tussen hen; hij gaat gewoon 13 keer op vakantie, is goed voor Mo en A3, geeft geld en onderdak en valt binnen wanneer hij dat wil, zonder dat er sprake is van een goede omgangsregeling, want hij betaalt toch alles.

En ineens heeft Monique daar genoeg van, aldus de bron die dichtbij Mo staat. Monique heeft aangegeven dat er pas weer sprake kan zijn van een omgang als alles vast ligt bij een notaris. En dat alles is: huis, auto, omgangsregeling, geld, kosten, toekomst en verantwoordelijkheden.

En dan zegt Y: als zulke maatregelen genomen worden als: we zetten nu alles op papier, dan is daar een trigger voor. Mogelijk dat Sarah zwanger is. Mo een prille liefde kan hebben. Die laatste vakantie omdat A2 opnieuw dus niets ondernam met A3 de spreekwoordelijke druppel was. Of dat alles opstapelt en Mo er nu klaar mee is.

Voorts heeft ze even gekeken naar wie nog wie volgt: Djarno volgt Mo niet meer, maar zijn vriendin en Mo volgen elkaar wel, Sarah volgt Roxanne maar omgekeerd niet.

In haar stories komt Yvonne nog even terug op haar video, ze dacht dat A2 Sarah ten huwelijk had gevraagd maar ws. trouwt een vriend van hen. Dit alles gebaseerd op een bloemetje dat armcandy Bjorn kreeg van Sarah en A2 zoals is te zien in de Stories van Sarah.
koreana wijzigde dit bericht op 10-08-2021 19:43
0.55% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven