Entertainment alle pijlers

secret eaters

12-02-2013 12:26 7 berichten
Wie kijkt ook?

Ik neem het altijd op en dan kijk ik het later terug. Maar het lijkt me leuk om er hier over te kletsen.

Het wordt op TLC uitgezonden.

Hoe kan dat nou? Je eet best gezond, snackt amper en blijft toch maar aankomen. Herkenbaar? Maar eet je echt zo weinig als je denkt? Als we nu eens een camera plaatsen in je huis en jouw eetgedrag 24/7 filmen. Wat zien we dan? Dit bijzondere experiment wordt uitgevoerd in de nieuwe serie ‘Secret Eaters’ waarbij Engelse gezinnen met overgewicht een week lang worden gevolgd. Niet alleen hun maaltijden thuis, maar ook de snacks op werk, in de kroeg, in de auto. En dan blijken we toch een stuk meer te eten dan we denken dat we doen.

Presentatrice Anna Richardson, schrijver van het boek ‘Body Blitz Diet’, confronteert de deelnemers op wel heel directe wijze met hun eetgedrag. In een zaal stalt ze al het voedsel uit dat ze in die dagen hebben verorberd en laat daarnaast de video’s zien die gemaakt zijn met de geheime camera. Oeps, dat zijn toch wel heel veel geheime calorieën. Ook last van een kilootje teveel terwijl je denk dat het niet aan jou ligt? Kijken. Misschien ben jij ook wel een secret eater.

Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook 1 aflevering gekeken. Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat ze niet begrijpen dat ze blijven aankomen, dat ze eigenlijk te weinig eten maarondertussen met hun dikke reet door de Macdrive gaan, buiten etenstijd om. En dan niet meer kunnen herinneren dat ze daar langs zijn geweest.

Ik vind het onbegrijpelijk
Ik heb paar keer gekeken, maar wat er allemaal naar binnen wordt geschoven, af en toe heb ik het idee dat het flink nep is.
ken dit ene programma niet, maar wel vergelijkbare. Tijdje was Gillian McKeith op televisie met You are what you eat. (ook in NL uitgezonden?)

Ook zij zette de tafel vol eten, dat door mensen verorberd was zonder nadenken.

Maar zo zijn er ook veel zaken die mensen als 'gezond' bestempel, die dat gewoon niet zijn. (let op, ik bedoel niet dat ze Ongezond zijn). Zuivel of vruchtensappen, van die hele ongemerkte calorien. Soms nog meet dan in een glas cola
You are what you eat is ook in NL uitgezonden. Secret Eaters lijkt erop, maar dan met gezinnen en meer papparazzi. Ben het nu aan het kijken op Youtube, hier is geen TLC
Zegt wel veel over hoe automatische en ingesleten eetgewoonte zijn en hoe weinig mensen weten over zichzelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven