Entertainment
alle pijlers
Series bingen of 1 aflevering kijken per week?
zaterdag 28 december 2024 om 10:50
Man en ik kijken nu het tweede seizoen van Silo op Apple TV. Elke week komt er een nieuwe aflevering online.
En nu vroeg ik me af, wat is nou prettiger? Dat je alle afleveringen van een seizoen in één keer of kort na elkaar kunt kijken of steeds een week moet wachten op een nieuwe aflevering?
Voor nu geloof ik toch het laatste. Omdat zo’n serie meer onder je huid kruipt en je er eigenlijk langer plezier van hebt én kunt uitkijken naar een nieuwe aflevering. Hoe zit dat bij jullie?
En nu vroeg ik me af, wat is nou prettiger? Dat je alle afleveringen van een seizoen in één keer of kort na elkaar kunt kijken of steeds een week moet wachten op een nieuwe aflevering?
Voor nu geloof ik toch het laatste. Omdat zo’n serie meer onder je huid kruipt en je er eigenlijk langer plezier van hebt én kunt uitkijken naar een nieuwe aflevering. Hoe zit dat bij jullie?
zaterdag 28 december 2024 om 11:20
Bingen. Ik snap het vanuit de streamingsdienst wel, dat ze sommige series druppelsgewijs brengen, want dat zijn meer contactmomenten met het platform en een grotere kans dat mensen na die aflevering ook iets anders gaan kijken. Maar voor mezelf? Nee, ik wil gewoon door tot ik geen zin meer heb. Ben ook geen stel, dus ik hoef ook niet te wachten tot ik samen met iemand anders wat kijk.
zaterdag 28 december 2024 om 11:47
Ik denk dat ik er tussenin zit, een hele week tussen 2 afleveringen vind ik te lang, maar een hele serie in één avond of weekend erdoorheen jassen doe ik ook nooit. Na één, hooguit twee afleveringen ben ik verzadigd en kijk ik de volgende dag verder. Wat jij ook zegt TO, het geeft je tijd om er over na te denken en het te verwerken. Maar ik wacht dus wel altijd tot een hele serie beschikbaar is, want ik wil het wel graag zelf bepalen.
Nothing happens for a reason
zaterdag 28 december 2024 om 11:54
Hoogstens 2 afleveringen achter alkaar. Maar dat is ook omdat afleveringen zonder reclame een stuk korter zijn.
Ik vond/vind het irritant als zenders 2 of 3 afleveringen achter elkaar programmeren. Dan zit je tot half 12 te kijken of zo.
Ik vond/vind het irritant als zenders 2 of 3 afleveringen achter elkaar programmeren. Dan zit je tot half 12 te kijken of zo.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zaterdag 28 december 2024 om 11:59
zaterdag 28 december 2024 om 12:04
zaterdag 28 december 2024 om 12:12
Sowieso niet wachten tot de volgende aflevering komt, dan ben ik het alweer vergeten.
Ik kijk een serie gewoon achter elkaar door, maar dan verspreid over dagen/weken afhankelijk van de lengte van de serie.
Maar ik kan ook rustig 20 minuten in de trein kijken en dan op de terugweg de rest van de aflevering
Ik kijk een serie gewoon achter elkaar door, maar dan verspreid over dagen/weken afhankelijk van de lengte van de serie.
Maar ik kan ook rustig 20 minuten in de trein kijken en dan op de terugweg de rest van de aflevering
zaterdag 28 december 2024 om 12:22
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in