Entertainment alle pijlers

Sinterklaasjournaal 2019 - meekletstopic

11-11-2019 17:42 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen discussietopic maar gewoon gezellig napraten over het Sinterklaasjournaal. :)

Welke BN-er heb je herkend?
En welke woordgrappen en naamgrappen heb je gehoord?
Hoe reageren je kinderen op de plotwendingen?

Deel het hier.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Jammer. Dat had wel een goede grap geweest.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie waar jan boeren fluitjes is??
Frietmetmayo schreef:
29-11-2019 22:01
Weten jullie waar jan boeren fluitjes is??
Hij is gestopt.
Mugske schreef:
29-11-2019 21:41
Jan, Piet, joris en corneel in de kapperszaak. En gister de zusjes Hanna, marthe en klaasje 😊
En de trein die "precies om zeven over elf" vertrekt (uit het liedje De Stoker en de Machinist). Heel leuk want die zing ik heel vaak voor mijn jongste, dus die zat al met een big smile te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
29-11-2019 22:08
Hij is gestopt.
Jammer!
Alle reacties Link kopieren
Haha! Baardenwit van Cornelis Witwaspraktijken :proud: . En dat muziekje bij de Sint die in galop de trein inhaalde leek erg veel op de muziek van Floris!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Het is toch niks voor het sinterklaasjournaal om die kinderen met een cliffhanger achter te laten? Want er zijn nog steeds geen kadootjes. :gift:

#kanvanavondnietslapen
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
O die van mij was heel opgelucht, want de trein vol cadeautjes is weer terug, en Sinterklaas en zijn paard.
Alleen jammer dat Malle Pietje zijn fopcadeaus terug heeft. Dat vond ze jammer.
Alle reacties Link kopieren
Wij denken dat de echte kado's in de vuilniswagen waren meegegaan...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Madderijn schreef:
04-12-2019 21:03
O die van mij was heel opgelucht, want de trein vol cadeautjes is weer terug, en Sinterklaas en zijn paard.
Alleen jammer dat Malle Pietje zijn fopcadeaus terug heeft. Dat vond ze jammer.
Haha, zoon hier was ook al gefrustreerd. :mrgreen: Maar Malle Pietje zal hem niet plagen.
NYC schreef:
28-11-2019 21:19
Nicole123, ik heb het papiertje van Smeerpoets idd gewoon zelf gemaakt. De oudste zei al ietwat beteuterd, we hebben het verlanglijstje al gemaakt.en in de schoen gedaan, krijgen wij dan geen post meer? En toen zei ik, misschien krijg je gewoon een briefje? En die vonden ze gister bij hun schoen.

Pepernoten in vorm van hun letter hebben ze niet gekregen, fopkadootje ook niet (oudste vreest dat die komt, jongste zegt dat hij het wel leuk zou vinden maar weet niet of het ook echt zo zou zijn als ie er eentje zou krijgen)
Ik krijg zoon ook nog steeds niet echt gepeild hierover, dus wij hebben besloten dat man of ik morgen een fopcadeautje krijgt. Zit er tóch een fopcadeautje bij, maar hoeft zoon niet heel teleurgesteld te zijn. Hopen we dan maar.
Alle reacties Link kopieren
streepjessokken schreef:
04-12-2019 21:05
Wij denken dat de echte kado's in de vuilniswagen waren meegegaan...
Dat leek zo, maar ze zijn terug met de trein. Alleen in de paardenwagon zaten fopcadeaus. Er komt geen aflevering meer van het sinterklaasjournaal, alleen morgen een overzicht/ samenvatting 😊

Het paard blijft gelukkig altijd wit 😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven