Entertainment alle pijlers

Sister Wives, nieuw seizoen

30-01-2019 13:56 2108 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond om half 9 op TLC een nieuw seizoen van Sister Wives.

Wie gaat er klaar voor zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
27-03-2024 13:21
Ik zie dat de foto’s zijn gedeeld door de Nevada National Guard service, bij de herdenkingsdienst.

https://www.facebook.com/share/p/wXbUS3 ... tid=WC7FNe

Het verdriet bij Janelle spat er vanaf.. :'(
Ja het is hartbrekend om haar zo te zien
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
27-03-2024 13:21
Ik zie dat de foto’s zijn gedeeld door de Nevada National Guard service, bij de herdenkingsdienst.

https://www.facebook.com/share/p/wXbUS3 ... tid=WC7FNe

Het verdriet bij Janelle spat er vanaf.. :'(
Hartverscheurend.... wat een verdriet. Ook bij broers en zussen.
Alle reacties Link kopieren Quote
biol schreef:
27-03-2024 12:58
Ik zie op TikTok wat beelden voorbij komen van de uitvaart van Garrison.

Ik had weinig respect voor kody maar nu helemaal niet meer... 3 keer raden naast wie hij zit en wie hij vasthoudt om te troosten…
En het kan best dat Janelle gezegd heeft ik wil je niet naast me maar zelfs dan vind ik dat hij fysiek afstand had moeten houden van Robyn..
Maar dat is toch logisch?
Janelle en hij zijn uit elkaar. Robyn is zijn vrouw.

Ik vind veel van Kody en ook wel van Robyn, maar dit is zeuren om het zeuren.

En daarnaast, wie zegt dat Janelle had gewild dat hij naast haar ging zitten.
Ik denk dat Hunter de beste steun is voor zijn moeder.

Net als mensen die onder de FB post zetten 'geen traan bij Kody' en dat belachelijk vinden.
Ze leiden dat af van 1 of 2 foto's. En daarnaast kan hij ook nog steeds in totale shock zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vreselijk. Zo jong nog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Toedeledoki schreef:
28-03-2024 19:58
Maar dat is toch logisch?
Janelle en hij zijn uit elkaar. Robyn is zijn vrouw.

Ik vind veel van Kody en ook wel van Robyn, maar dit is zeuren om het zeuren.

En daarnaast, wie zegt dat Janelle had gewild dat hij naast haar ging zitten.
Ik denk dat Hunter de beste steun is voor zijn moeder.

Net als mensen die onder de FB post zetten 'geen traan bij Kody' en dat belachelijk vinden.
Ze leiden dat af van 1 of 2 foto's. En daarnaast kan hij ook nog steeds in totale shock zijn.
Kun je ook zien aan zijn ogen, hij is in shock, niet iedereen kan huilen he.
Waar maakt het uit waar die man zit, echt dit is toch beter zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik las zelfs ergens dat veel mensen het ongepast vonden dat Kody op de eerste rij zat.
Dat mensen zoiets durven te typen.. onbegrijpelijk!
En Robyn had niet naast hem moeten zitten, maar wat was dan wel een gepaste plaats voor haar geweest? Ergens achteraan?
Ze is nu eenmaal de echtgenote van Kody, en Kody is de vader van Garrison.
Wat een akelig commentaar allemaal. Kody zou ook met te droge ogen hebben gezeten. Als ik inzoom op zijn gezicht, zie ik juist een compleet lamgeslagen man. Dat kan intens verdriet ook met je doen, dat je als het ware half verdoofd bent, je er wel zit maar er niet helemaal bij bent. Iedereen reageert weer anders. Ik zie alleen maar pijn op Kody zijn gelaat.
Ik ben geen fan van Kody, maar hoe hem de maat genomen wordt in deze voor hun zo afschuwelijke tijd, dat vind ik echt intens triest en pijnlijk. Dit gun ik hem niet. En Robyn trouwens evenmin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap de sneue en zure ook niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het een hele heftige foto omdat je zoveel verdriet ziet bij iedereen, wat heel begrijpelijk is. Arme jongen, arme familie.
Alle reacties Link kopieren Quote
himalaya schreef:
29-03-2024 09:09
Ik snap de sneue en zure ook niet.
Omdat mensen zo nodig ook een schuldige willen aanwijzen, het is inderdaad echt zuur.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieleut123 schreef:
29-03-2024 09:35
Ik vond het een hele heftige foto omdat je zoveel verdriet ziet bij iedereen, wat heel begrijpelijk is. Arme jongen, arme familie.

Je bedoelt de foto waarop Janelle de vlag overhandigd krijgt?
Een hartverscheurende foto!
Je ziet Janelle en Hunter volschieten, andere genodigden ook. Kody zit iets verderop, en de pijn op die man zijn gezicht. Geen woorden voor. Wat moet het intens zwaar geweest zijn voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja. Zoveel verslagenheid bij iedereen. Ik ben absoluut geen fan van Kody en Robyn maar het helemaal kapot analyseren van zo’n foto gaat me echt veel te ver.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik bekeek de foto's en dacht; ik wil dit niet zien. Wát een inbreuk op privacy eigenlijk, bij zo'n enorme gebeurtenis. Maar ja, je kijkt toch :facepalm:
Ik had het toch ook ergens wel logisch gevonden als Kody naast Janelle had gezeten. Zij zijn toch zijn kernouders. Robyn is ook járen één van z'n moeder geweest, dus dat zij er op de eerste rij bij zit, vind ik niet meer dan normaal.

Maar de overzichtsfoto doet mij denken aan de uiteengevallen familie.... Het oogt zo leeg, zo afstandelijk. Terwijl er zóveel verdriet is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Irish_Wasser_Woman schreef:
29-03-2024 10:27
Ik bekeek de foto's en dacht; ik wil dit niet zien. Wát een inbreuk op privacy eigenlijk, bij zo'n enorme gebeurtenis. Maar ja, je kijkt toch :facepalm:
Ik had het toch ook ergens wel logisch gevonden als Kody naast Janelle had gezeten. Zij zijn toch zijn kernouders. Robyn is ook járen één van z'n moeder geweest, dus dat zij er op de eerste rij bij zit, vind ik niet meer dan normaal.

Maar de overzichtsfoto doet mij denken aan de uiteengevallen familie.... Het oogt zo leeg, zo afstandelijk. Terwijl er zóveel verdriet is.
Nou dit…. Ik vind het logisch dat Robyn naast kody zit, maar ik vind wel dat de kern ouders daar horen. Dat is niet om zuur te doen, dat is zoals ik het zou verwachten. En het commentaar op de manier waarop hij zijn verdriet toont vind ik gek. Iedereen doet dat op een andere manier. Ik las ergens als commentaar op de foto met de vlag: “je ziet kody naar die vlag kijken omdat hij die wil hebben”

Als je goed kijkt kijkt kody helemaal niet naar de vlag maar zit in zichzelf gekeerd…

Ik las ook ergens: er mist een vrouw.. klopt ook niet, Meri zit alleen aan de andere kant.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
biol schreef:
29-03-2024 12:02
Nou dit…. Ik vind het logisch dat Robyn naast kody zit, maar ik vind wel dat de kern ouders daar horen. Dat is niet om zuur te doen, dat is zoals ik het zou verwachten. En het commentaar op de manier waarop hij zijn verdriet toont vind ik gek. Iedereen doet dat op een andere manier. Ik las ergens als commentaar op de foto met de vlag: “je ziet kody naar die vlag kijken omdat hij die wil hebben”

Als je goed kijkt kijkt kody helemaal niet naar de vlag maar zit in zichzelf gekeerd…

Ik las ook ergens: er mist een vrouw.. klopt ook niet, Meri zit alleen aan de andere kant.
Ja, inderdaad, dat had ik nog willen schrijven; ik zie helemaal niks anders in zijn ogen en gezicht dan shock en verdriet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die foto met de vlag, Kody lijkt totaal in shock idd. En Janelle totaal verslagen van verdriet. Heftige foto...
:'(
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn alle kinderen erbij? Ik zie er geen van Kody en Robyn.
Iedereen die nu voor Kody opkomt…
Hoe denk je dat GARISSON zich voelde,toen zijn vader hem de rug toekeerde?
Wie zegt dat dat niet meegespeeld heeft?
Iedereen doet nu alsof dat niet de reden was,maar wat als het wel zo was?
Dat weten wij helemaal niet.
Als ik Janelle was,zou ik woest zijn op Kody.
Jarenlang z’n zoons laten verrotten,als stront behandeld en Janelle heeft het verdriet gezien hoor,bij haar zoons.
De jongens hebben daar heel veel last van gehad.
Hij mag verdriet hebben,natuurlijk,maar ik vertrouw die narcist voor geen meter en het is onvergefelijk hoe hij zijn kinderen heeft behandeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Westcoast schreef:
30-03-2024 10:45
Dat weten wij helemaal niet.
Dit is de enige zin in in jouw reactie die klopt.

Voor de rest van de tekst moet je je schamen. Die man heeft net zijn zoon verloren.
Die man had er moeten zijn voor zijn zoon.

Ik zeg niet dat hij geen verdriet mag hebben en ik gun dat niemand,maar ik denk vooral ook aan het verdriet,van de jongens.
Frommeltje,jij bepaalt niet wat er wel en niet klopt in mijn tekst.En ik hoef me niet te schamen,ieder heeft er z’n eigen gevoel/mening over.
Het blijft een feit dat hij een monster is geweest naar z’n kinderen en als het nu ‘zeker’ was dat dat de reden was(wat we inderdaad niet weten)dan was iedereen boos op Kody.
Ik heb vooral medelijden met Janelle en Gabe,wat zullen die het zwaar hebben nu.
Hoop dat ze veel steun krijgen en waar nodig ook therapie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij zag niemand dit aankomen binnen de familie. Beweren dat Kody waarschijnlijk hierin een rol heeft gespeeld, aanzet heeft gegeven tot.. dat vind ik nogal wat om te beweren. Zijn kruis zal zwaar genoeg zijn nu. Verder leven met de wetenschap dat hij het nóóit meer kan uitpraten of goedmaken met zijn zoon.
Niemand beweerd dat Kody hier een rol in heeft gespeeld,maar zeker weten doen we het niet.

Ik hoop oprecht dat hij de band met zijn andere kinderen gaat verbeteren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Westcoast schreef:
30-03-2024 10:58
Die man had er moeten zijn voor zijn zoon.

Ik zeg niet dat hij geen verdriet mag hebben en ik gun dat niemand,maar ik denk vooral ook aan het verdriet,van de jongens.
Natuurlijk!

Ik ging meer af op opmerkingen (online) van dat hij totaal geen verdriet toonde, en dat hij jaloers naar de vlag keek en zo. Like, wtf :facepalm:
Hij ligt waarschijnlijk iedere nacht wakker. En natuurlijk heeft hij ook echt dingen héél fout aangepakt. Daar twijfelt niemand aan. Maar hoe dan ook is die zoon nu dood, en speculeren over of hij wel of niet genoeg verdriet toont, vind ik echt belachelijk (niet door jou, maar gewoon online bedoel ik).
Alle reacties Link kopieren Quote
Irish_Wasser_Woman schreef:
30-03-2024 12:39
Natuurlijk!

Ik ging meer af op opmerkingen (online) van dat hij totaal geen verdriet toonde, en dat hij jaloers naar de vlag keek en zo. Like, wtf :facepalm:
Hij ligt waarschijnlijk iedere nacht wakker. En natuurlijk heeft hij ook echt dingen héél fout aangepakt. Daar twijfelt niemand aan. Maar hoe dan ook is die zoon nu dood, en speculeren over of hij wel of niet genoeg verdriet toont, vind ik echt belachelijk (niet door jou, maar gewoon online bedoel ik).
Precies dit.
Irish wasser woman,ik ben het helemaal met je eens.Dat mensen nu commentaar leveren op hoe hij zijn verdriet toont en jaloers is op de vlag,wat een idioterie.
Natuurlijk heeft die man verdriet.En dat is heel erg.En iedereen toont zijn verdriet anders,dat je daar überhaupt op let,begrijp ik al niet.

Eens dat hij foute dingen heeft gedaan en ik voel daardoor nog zo veel meer medelijden met Janelle,Gabe etc.

Mijn beeld over Kody verandert niet en als ik kijk dat hier al 84 pagina’s wordt geschreven over wat een vreselijk mens hij is,denk ik dat het hypocriet is om nu ineens niks meer over Kody te mogen zeggen,over bv wat stom het is geweest hoe hij met z’n kinderen is omgegaan.

Mijn gedachten gaan uit naar de familie en ik hoop dat ze steun bij elkaar vinden.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven