Entertainment alle pijlers

Sister Wives, nieuw seizoen

30-01-2019 13:56 2108 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond om half 9 op TLC een nieuw seizoen van Sister Wives.

Wie gaat er klaar voor zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar schreef:
15-04-2020 20:39
Ja hoor wat een gezelligheid vreselijke drammert die haarbal.
Hahahaha, het is idd een haarbal !!
dit programma wordt gesponsord door easytoys? Toe maar...


Ik vind hem zo vervelend !!! dat eeuwige gedram van die man !!
geef gewoon toe dat het dom was om je huizen in vegas te verkopen.
En dat je dus beter daar had kunnen blijven. Want volgens mij was iedereen daar gelukkig
oh nee wacht, hij niet...
Alle reacties Link kopieren Quote
Die huizen zijn wel super mooi!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk om iets van de levens van Madison en Aspyn te zien.
Wat een eikel je mag wel nee zeggen maar dan zijn je kinderen dakloos .
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind dat Kody wel gelijk heeft. Leuk dat je wilt huren, maar dan moet je niet zo kieskeurig zijn over de grootte van je huis en het aantal slaapkamers. De kinderen kunnen best een kamer delen. Maar je zal nu wel moeten kopen, anders sta je op straat.
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren Quote
In dit geval vind ik ook dat Kody gelijk heeft. Ze moeten iets, en als er dus geen huurhuizen zijn, dan moeten ze kopen. Ze kunnen niet meer wachten.
Kody heeft wat mij betreft ook gelijk. Je kan wel gaan zitten wachten tot God een keer goed gezind is en je een huurhuis geeft, maar je kinderen een dak boven hun hoofd kunnen geven staat daar wat mij betreft echt boven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whomi schreef:
16-04-2020 19:16
Kody heeft wat mij betreft ook gelijk. Je kan wel gaan zitten wachten tot God een keer goed gezind is en je een huurhuis geeft, maar je kinderen een dak boven hun hoofd kunnen geven staat daar wat mij betreft echt boven.
Okee, daar heb je een punt
maar ik vind het niet ok dat hij haar onder druk zit voor de neus van de kinderen

is het iemand anders ook opgevallen dat ze het steeds over "my children !!! " heeft?
Volgens mij zijn ze legaal geadopteerd
Daar heb je gelijk in. Die kinderen betrekken in de ruzie is niet netjes nee. Maar ik snap aan de andere kant ook wel dat je alles probeert om haar te overtuigen. Wat een muur is dat waar hij tegenaan loopt zeg. En dan dat gejank over een zo laag mogelijke prijs enz. Dat snapt hij zelf toch ook wel lijkt me. De manier waarop hij haar probeert te overtuigen is alleen niet zo goed.
Dat “my children” viel me inderdaad ook op. Blijkbaar ziet ze het nog steeds zo?
Ik hoop dat Kody snel (een) nieuwe vrouw(en) gaat zoeken dat is het niet meer zo gaaaaaaap
Ik vind helemaal niet dat Kody gelijk heeft; híj wilde weg uit Las Vegas, en nou zit ie heel de tijd te piepen dat is daar nooit was weggegaan als ie dit had geweten.
Eens Bosschebol. Die Kody is volgens mij niet zo snugger, drammerig, egocentrisch en weet totaal niet wat hijmwil. Hij is een grote kleuter. Overigens vind ik Robyn de vrouwelijke versie van Kody, maar dan nog met gejank erbij.
Alle reacties Link kopieren Quote
BosscheBol1984 schreef:
17-04-2020 16:37
Ik vind helemaal niet dat Kody gelijk heeft; híj wilde weg uit Las Vegas, en nou zit ie heel de tijd te piepen dat is daar nooit was weggegaan als ie dit had geweten.
Ja, maar ze zitten nou eenmaal niet meer in Vegas en nu moet er iets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit nu terug te kijken.

Robyn is echt en jankerd. Pfff.
Alle reacties Link kopieren Quote
O trouwens, op netflix staat een 4 delige docu over polygamie in Utah. 3 Wives one husband heet ie.
BosscheBol1984 schreef:
17-04-2020 16:37
Ik vind helemaal niet dat Kody gelijk heeft; híj wilde weg uit Las Vegas, en nou zit ie heel de tijd te piepen dat is daar nooit was weggegaan als ie dit had geweten.
Ja toch
Yildizlar schreef:
17-04-2020 19:10
Ja toch
Ik zeg jou.
BosscheBol1984 schreef:
17-04-2020 19:28
Ik zeg jou.
:lol:
Nou vind ik Kody sowieso een vreselijke irritante vent dus die kan weinig goed doen in mijn ogen
BosscheBol1984 schreef:
17-04-2020 16:37
Ik vind helemaal niet dat Kody gelijk heeft; híj wilde weg uit Las Vegas, en nou zit ie heel de tijd te piepen dat is daar nooit was weggegaan als ie dit had geweten.
Maar daar gaat het nu niet meer om. Het dilemma is kopen of wachten tot God een huurwoning in je schoot werpt. En daarin geef ik Kody wel gelijk, want je moet iets nu.
Whomi schreef:
17-04-2020 21:02
Maar daar gaat het nu niet meer om.
Oh, waarom brengt Kody het dan steeds ter sprake?
Ik vind beide drammers, zowel Kody als Robyn. Maar Kody vind ik sowieso een heel naar mannetje dus ben ik team Robyn. En het plan wás toch ook om op het land te gaan bouwen? Zij moet niet zo zeiken en gewoon iets kleiners zoeken wat wellicht wel te huur is.
BosscheBol1984 schreef:
18-04-2020 06:50
Oh, waarom brengt Kody het dan steeds ter sprake?
Ik bedoel dat ik daar niet op reageer. Mijn “Kody heeft gelijk” gaat puur over dat kopen ipv huren. Daarin vind ik dat hij gelijk heeft.
Alle reacties Link kopieren Quote
*TanteSjaan* schreef:
17-04-2020 17:13
Eens Bosschebol. Die Kody is volgens mij niet zo snugger, drammerig, egocentrisch en weet totaal niet wat hijmwil. Hij is een grote kleuter. Overigens vind ik Robyn de vrouwelijke versie van Kody, maar dan nog met gejank erbij.
Dit dit precies. O wat was hij verliefd in het begin Robin voor en na nou daar is ie mooi van teruggekomen wat een maf wijf zeg. Heb wel medelijden met die kinderen, eerst je ouders gescheiden, dan krijg je er drie moeders , 15 stiefbroers en zussen erbij en je moeder krijgt nog twee kinderen met die haarbal. Hebben ze in de VS geen veilig thuis want dit lijkt me echt niet gezond. En wat iemand anders zei: zet vier campers neer op dat stuk grond kun je voorlopig wonen. En wat moet Meri met z’n melogomaan groot huis.....dochter is op kamers echt wtf.
Iemand hier stelde dat niet Kody maar Robyn uit Las Vegas weg wilde. Ik dacht ook steeds dat Kody de aanstichter was van die verhuizing.

En what the fuck al die grote kastelen. Why??
Kinderen kunnen een kamer delen. Desnoods slaapt ma in de eetkamer op een slaapbank. Het gaat om een tijdelijke oplossing. Beter nog een keet a la Boels plaatsen op de bouwgrond. Dichtbij de bouw en klaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou het was woensdag weer de. Grote huizenshow

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven