Entertainment alle pijlers

Site om top40 te luisteren

07-01-2011 11:39 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een paar nieuwe liedjes downloaden voor mijn MP3...nu hoor ik wel eens per ongeluk de top40 enz op de radio als ik de kans krijg in plaats van K3 enz..maar weet nooit de namen.

Als ik dan zoek op internet Top40 dan krijg ik allerlei lijsten..maar wat ik ook zoek..ik zoek gewoon een site waar ik stukjes kan luisteren en ik een O ja moment krijg..en het herken.

Weet iemand hier waar dat kan.?

*Vraagt de doos die zich ineens oud voelt (33) en die vroeger met lijsten en de vingers bij de knop tijdens de top40 bandjes zat op te nemen**
Puck
hahaha.... ja geweldig....

de term TOP40, is volgens mij ook al hopeloos ouderwets op zich.

Volgens mij moet je het tegenwoordig doen met de ITUNES-top-nogiets

*hier dus nog zo'n ouderwetste muts*
je zou de top 40 lijst en youtube naast elkaar open kunnen zetten. Dat zou ik tenminste doen, maar ik ben ook geen internet wonder.
nonstop40 538

Maar vraag me niet hoe dat verder werkt
Heb je een Iphone of een ander toestel waar je app's op kan zetten via internet? Dan kun je shazam installeren..als je dan een leuk liedje ergens hoort zet je gewoon dat ding aan en voila, daar heb je naam en artiest wat hij automatisch voor je opzoekt.
Ik kijk altijd www.top40.nl

En vervolgens open ik het liedje met Spotify.

Dit is een programma die je gratis kunt downloaden en alle liedjes staan hierop. Nadeel is wel dat je maar 20 uur in de maand kunt luisteren en af en toe reclame tussen twee liedjes door hoort.

http://www.spotify.com/nl/new-user/

Succes
quote:Ienimimi schreef op 07 januari 2011 @ 11:55:

Heb je een Iphone of een ander toestel waar je app's op kan zetten via internet? Dan kun je shazam installeren..als je dan een leuk liedje ergens hoort zet je gewoon dat ding aan en voila, daar heb je naam en artiest wat hij automatisch voor je opzoekt.

Kijk ,dit bovenstaande klinkt voor mij al bijna als Chinees ....nee geen ipone oid.

Ja Youtube en een top40 lijst naast elkaar is ook een idee.

nou ja 20 uurin de maand luister ik toch niet via de pc.dus dat is voor mij genoeg..kan ik ook nog proberen als bovenstaand optie niet leukt..

in ieder geval alvast bedankt voor de antwoorden allemaal..

**ouderwetse muts gaat zich schamen en zich maar weer eens een keer verdiepen in andere zaken als baby/peuter/kleuter meuk***
Puck
Ik kan op dat top40.nl gewoon op het liedje klikken en dan een stukje laten afspelen!

Leuk, ik had me het ook al wel eens afgevraagd haha, ik ben nog ouder, 40, maar de vingers bij de rec-play knop deed ik ook.
http://www.radio.nl/radio538non-stop40

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven