Entertainment alle pijlers

Swanenburg

28-07-2021 12:57 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand meer die deze serie kijkt? Ik heb de eerste vier aflevering over Benno gekeken en kon er toen maar moeilijk inkomen maar bij gebrek aan beter toch maar gekeken. Een van de redenen was dat ik vond dat er maar matig werd geacteerd. Nu inmiddels twee afleveringen over Iris gezien en nu word ik er meer in meegezongen, ben benieuwd naar vanavond.

Update: 12 afleveringen verder vind ik het een erg goede serie!
mevrouwiglesias wijzigde dit bericht op 09-08-2021 12:33
8.41% gewijzigd
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk ook, heb tot nu toe alleen de afleveringen van Benno gezien. Heb idd okk het gevoel er nog even in te moeten komen, ben gematigd positief.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kijk ook heb deze week al vooruit gekeken . Moest er ook in komen maar vind het nu wel lekker weg kijken .
En Frederik Brom is leuk om naar te kijken .
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het vanaf het begin terug kijken, heb gisteren een klein stukje gezien. Series waar Frederik Brom in speelt, doen het altijd wel goed bij mij ;)
Alle reacties Link kopieren
Vind het al wel een goeie serie vanaf begin.
Wel ben ik erg benieuwd waarom ze verwacht worden voor verhoor.
Kan daar nooit zo goed tegen dat je daar op moet wachten.
Heb alles al gezien van Iris.
Denk dat volgende week over Dirk gaat.
Pluk de dag...
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook, wel pas twee afleveringen gezien. Nu op vakantie met slecht internet maar ga volgende week inhalen ;-). Zit er ook nog niet helemaal in maar zie wel potentie! Zelfs mijn man, die nooit van dit soort series is, wordt er steeds in meegetrokken als ik kijk. Leuk om te horen dat er een of meerdere perspectiefwissels komen. Blijf hier even weg om verdere spoilers voor mezelf te voorkomen maar kom wel weer kijken als ik bij ben!
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijke bagger.
Iedere dag is gehaktdag
Alle reacties Link kopieren
DeSlager schreef:
28-07-2021 13:35
Verschrikkelijke bagger.
Dat is in ieder geval duidelijk:)

Ik heb nu drie afleveringen gezien en twijfelde om verder te kijken, maar door jullie berichten (behalve bovenstaande :p) ga ik het er toch nog maar op wagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het wel geprobeerd drie afleveringen maar ik vind het echt helemaal niks, heel traag ook. Het kon me niet boeien helaas. Want ik ben de laatste tijd vanwege de zomerstop van mijn buitenlandse series best into Nederlandse Series. Dus hebben we even mocro maffia gebingewatched en nu bezig met Undercover. Dus mijn vooroordelen over de kwaliteit van Nederlandse series is daarmee wel weg. En daar hou ik dus wel van. Maar dit is echt gewoon meer een langdradig drama. Niets steekt echt uit. Zowel niet in de verhaallijn (tot dusver met drie afleveringen) als in de karakters als in de acteerprestaties.

En om nu nog meer tijd te verdoen in de hoop dat het beter wordt vind ik dus zonde. Dan gaan we wel weer over op andere Nederlandse series .
buzziebee wijzigde dit bericht op 28-07-2021 14:29
6.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de eerste vier afleveringen van vorige week niet heel veelbelovend, beetje cliché (zowel in verhaallijn als dialogen). Maar deze week vanuit het perspectief van Iris trekt me toch over de streep om te blijven kijken

Het is geen topserie, maar het kijkt wel lekker weg als er verder toch niks op tv is.
Alle reacties Link kopieren
Vond het vorige week zwaar tegenvallen. Het personage Benno is heel stereotiep neergezet en de interactie met z'n dochter was ook irritant en voorspelbaar. Wilde eigenlijk al afhaken, maar Sanne Langelaar vind ik dan wel weer een prima actrice en zij maakte de serie gisteren in elk geval weer spannend en de moeite weer wat waard. Vanuit het perspectief van Iris krijgt het verhaal nu ook wat meer diepgang en je ziet de rampspoed in de verte al aankomen.
Ik geef het deze week nog even.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
Maar hebben jullie nooit met series dat je na twee afleveringen wel blijft hangen of afhaakt? Of houden jullie, als hij in eerste instantie tegenvalt, toch vol. En hoe lang houden jullie dan vol?
Alle reacties Link kopieren
BuzzieBee schreef:
28-07-2021 14:31
Maar hebben jullie nooit met series dat je na twee afleveringen wel blijft hangen of afhaakt? Of houden jullie, als hij in eerste instantie tegenvalt, toch vol. En hoe lang houden jullie dan vol?
Dat hangt van zoveel af: hoe goed of slecht ik het vind, hoeveel (vrije) tijd ik heb, hoeveel zin ik heb om voor een beeldscherm te hangen, of het slecht weer is en of er niet iets anders/leukers/belangrijkers tussenkomt. ;-)
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
28-07-2021 14:40
Dat hangt van zoveel af: hoe goed of slecht ik het vind, hoeveel (vrije) tijd ik heb, hoeveel zin ik heb om voor een beeldscherm te hangen, of het slecht weer is en of er niet iets anders/leukers/belangrijkers tussenkomt. ;-)
Dat dus precies!
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
28-07-2021 14:07
Ik vond de eerste vier afleveringen van vorige week niet heel veelbelovend, beetje cliché (zowel in verhaallijn als dialogen). Maar deze week vanuit het perspectief van Iris trekt me toch over de streep om te blijven kijken

Het is geen topserie, maar het kijkt wel lekker weg als er verder toch niks op tv is.
Helemaal mee eens. De laatste twee aflevering van Iris zorgen ervoor dat ik toch verder wil kijken.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk het live.

Was ook niet heel enthousiast over de 4 afleveringen van Benno, maar ik denk dat dat door de manier waarop het opgezet is. Hiermee hebben ze wel een risico genomen aangezien je pas bij Iris in het verhaal komt.

Ik blijf wel kijken, want ben nu wel benieuwd. En vind het ook iets moois hebben hoe je nu als toeschouwer ziet wat de perceptie is van verschillende mensen. Precies zoals in het echte leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik had me echt verheugd op die serie.
Maar vorige week met Benno in hoofdrol vond ik echt niet goed. Het liep zo traag en heel onoverzichtelijk. Omdat ik wist dat iedere week een ander kind van de familie de hoofdrol heeft ben ik blijven kijken.
Nu dus met Iris vind ik het iets beter, maar ik ben niet echt enthousiast tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Maloochem schreef:
28-07-2021 16:00
Ik kijk het live.

Was ook niet heel enthousiast over de 4 afleveringen van Benno, maar ik denk dat dat door de manier waarop het opgezet is. Hiermee hebben ze wel een risico genomen aangezien je pas bij Iris in het verhaal komt.

Ik blijf wel kijken, want ben nu wel benieuwd. En vind het ook iets moois hebben hoe je nu als toeschouwer ziet wat de perceptie is van verschillende mensen. Precies zoals in het echte leven.
Ja, dat vind ik ook leuk gedaan. Zoals gisteren met die verjaardag, dat je die vorige week vanuit het perspectief van Benno zag en nu vanuit Iris.
Maar het acteerwerk vind ik wel tenenkrommend tot nog toe hoor, man man man.... ik had gehoopt dat het de kwaliteit van bijv. Overspel of Klem zou hebben, maar dat is het bij lange na niet. Die dialogen ook, zo ontzettend nep. Maar ach, ik vermaak me er wel mee. Wel lekker, elke dag zo'n uurtje verstand op nul.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
BlueWater81 schreef:
28-07-2021 13:10
Vind het al wel een goeie serie vanaf begin.
Wel ben ik erg benieuwd waarom ze verwacht worden voor verhoor.
Kan daar nooit zo goed tegen dat je daar op moet wachten.
Heb alles al gezien van Iris.
Denk dat volgende week over Dirk gaat.
Zou me niet verbazen als ze Dirk voor het laatst bewaren. Lijkt me dat daar nog wel wat lijken uit de kast komen (pun intended :) )
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ik heb genoten van de derde aflevering van Iris. Heerlijke tv. Heb opeens ook het gevoel dat mijn problemen allemaal niks voorstellen in vergelijking met de hare :lol:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel genoten van die Belgische acteur.
Victor.
Die ken ik niet, maar mag blijven hoor... :flirting:
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
28-07-2021 23:40
Ik heb wel genoten van die Belgische acteur.
Victor.
Die ken ik niet, maar mag blijven hoor... :flirting:

Ja! De eerste 4 afleveringen vond ik hem zwaar irritant, maar nu vanuit Iris is het toch wel leuk :lol:

Maar het meest aantrekkelijke personage in mijn ogen tot nu toe voor mij is de man van Iris :love: Kende hem niet
Alle reacties Link kopieren
*Sikkepit* schreef:
28-07-2021 23:40
Ik heb wel genoten van die Belgische acteur.
Victor.
Die ken ik niet, maar mag blijven hoor... :flirting:
Ja, is geen straf om naar te kijken inderdaad! Is dat wel een echte Belg eigenlijk? Ik vind 'm op de een of andere manier nep-Belgisch praten....
Ik geniet ook wel van de garderobe van Iris trouwens. Totaal mijn stijl niet, maar prachtig om te zien
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Joren Seldeslachts is de Belg, en dus een echte Belg. Misschien de laatste jaren veel met Nederlanders gewerkt?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
29-07-2021 11:18
Joren Seldeslachts is de Belg, en dus een echte Belg. Misschien de laatste jaren veel met Nederlanders gewerkt?
Ik had 'm ook even gegoogled inderdaad! Nou vind ik eigenlijk niemand naturel acteren in deze serie, hem ook niet. Misschien komt het daardoor. Maar maakt niet uit verder. Ik snap Iris wel :love:
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven