Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 21 oktober 2012 @ 20:27:

[...]



Dan gaan we door 3 delen hoor! Hij is nog jong, dus dat kan hij best aan denk ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel zwaar mosterd zijn maar wat voor gordijn heeft Ann aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het Lord of the Rings gevoel toch niet loslaten bij Inge!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Isabelle!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Oe das lekker rustig, een Isabelle zonder stem!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Agossie, die Isabelle heeft natuurlijk iets meegemaakt en dan raak je je stem kwijt hè....
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 21 oktober 2012 @ 20:28:

Ik zal wel zwaar mosterd zijn maar wat voor gordijn heeft Ann aan? Fruity vindt het wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:30:

Oe das lekker rustig, een Isabelle zonder stem!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Vind Niels juist een griezel....



Rustig, Isabel zonder geschreeuw!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 21 oktober 2012 @ 20:30:

Agossie, die Isabelle heeft natuurlijk iets meegemaakt en dan raak je je stem kwijt hè....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:29:

Ik kan het Lord of the Rings gevoel toch niet loslaten bij Inge!Dat heb ik nou ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:29:

Ik kan het Lord of the Rings gevoel toch niet loslaten bij Inge!



Waaom? Doet ze je denken aan een van de figuren uit LOTR?



Ik heb de films nooit gezien en de boeken niet gelezen.
Alle reacties Link kopieren
danst Isabelle zelf ook nog Sum?



enne bedankt alle 3 voor het antwoord
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 21 oktober 2012 @ 20:32:

[...]





Waaom? Doet ze je denken aan een van de figuren uit LOTR?



Ik heb de films nooit gezien en de boeken niet gelezen.Ik vind haar net een Elfje met die gekker oren en die grote ogen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 21 oktober 2012 @ 20:32:

[...]





Waaom? Doet ze je denken aan een van de figuren uit LOTR?



Ik heb de films nooit gezien en de boeken niet gelezen. ze heeft spitse oortjes net als de elfen in LotR en ze is heel fragiel
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:32:

[...]



Ik vind haar net een Elfje met die gekker oren en die grote ogenZeg dat dan gelijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 oktober 2012 @ 20:32:

[...]



Ik vind haar net een Elfje met die gekker oren en die grote ogenNu lijkt ze anders meer op Prinses Leia
quote:Bertrade schreef op 21 oktober 2012 @ 20:30:

[...]



Fruity vindt het wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat wederom met stijf kippenvel bij een choreo van Isabelle!

Prachtig!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 21 oktober 2012 @ 20:32:

[...]





Waaom? Doet ze je denken aan een van de figuren uit LOTR?



Ik heb de films nooit gezien en de boeken niet gelezen.



Ik denk hierom. Daar doet ze mij iig aan denken.



Alle reacties Link kopieren
Mooooi
Alle reacties Link kopieren
Inge lijkt nu net Inga/Helga met die knotten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral een prinses Leia look.
Alle reacties Link kopieren
Gemanie watte????
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nu zonder pony lijkt ze veel minder, maar had idd dat ik haar op een elfje uit LOTR vond lijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven