Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
gardening.angel schreef:
17-09-2020 20:04
Ik kijk Teen Mom 2 niet meer heb ik besloten na het zien van de eerste aflevering van het nieuwe seizoen. Meer van hetzelfde. Ze leren weinig van het verleden en ik ben voor deze troep te oud geworden.

Voor de andere troep van teen mom 1 meld ik me tzt weer... denk ik..
ja want bij die meiden gaat het een stuk beter en leren ze van hun gedrag haha :confused:
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed punt, goed punt.

Eigenlijk wil ik alleen Maci, Chelsea (van 2, ik weet het) en Catelynn/Tyler nog volgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben toch weer gaan kijken. Maar deze dames zijn toch geen positief uithangbord. Mijn god. Die brianna die tot twee keer toe seks met haar ex heeft zonder condoom, en later blijkt dat ze een soa heeft opgelopen. Die zus van Leah die zich laat bezwangeren door een of andere gozer uit Costa Rica. Kait die voor de vierde keer zwanger wordt. Alsof het allemaal niks is. Heel bizar.
lolanu schreef:
29-09-2020 23:20
Ben toch weer gaan kijken. Maar deze dames zijn toch geen positief uithangbord. Mijn god. Die brianna die tot twee keer toe seks met haar ex heeft zonder condoom, en later blijkt dat ze een soa heeft opgelopen. Die zus van Leah die zich laat bezwangeren door een of andere gozer uit Costa Rica. Kait die voor de vierde keer zwanger wordt. Alsof het allemaal niks is. Heel bizar.
Het is natuurlijk ook een verdienmodel :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
Jade komt echt gewoon uit familie trailerpark. Kan zij ook niets aan doen, maar je ziet al dat ze geen beste opvoeding gehad heeft en dat ze gewoon gebruikt wordt door jan en alleman
Alle reacties Link kopieren Quote
Javi en Lauren schijnen nu weer uit elkaar te zijn. Hij wilde blijkbaar het een keer doen met zijn ex Kail en die vertelde dit een uitzending. Het viel me op dat ze hem had ontvolgd op insta. En zijn account is helemaal niet te vinden meer. Tja, hij was al eerder de fout ingegaan vorig jaar. Jammer wel.
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren Quote
poppetje2006 schreef:
29-10-2020 16:22
Javi en Lauren schijnen nu weer uit elkaar te zijn. Hij wilde blijkbaar het een keer doen met zijn ex Kail en die vertelde dit een uitzending. Het viel me op dat ze hem had ontvolgd op insta. En zijn account is helemaal niet te vinden meer. Tja, hij was al eerder de fout ingegaan vorig jaar. Jammer wel.
Vraag me niet waarom maar ik had Javi altijd hoog zitten.. Echt jammer van hem dit. Zielig voor de kids
Rocking schreef:
29-10-2020 16:25
Vraag me niet waarom maar ik had Javi altijd hoog zitten.. Echt jammer van hem dit. Zielig voor de kids
Javi vind ik een achterbakse eikel.
Hij is wel goed voor zijn zoon en ook voor Isaac!
Ik vind kailyn echt trash.
Alle reacties Link kopieren Quote
Chelsea gaat stoppen met Teen Mom.
Werd tijd, haar verhaallijn is dood
Rocking schreef:
30-10-2020 10:13
Chelsea gaat stoppen met Teen Mom.
Werd tijd, haar verhaallijn is dood
Het gaat te goed met haar ;-). Dan is er niks meer aan :-D. Wel echt super fijn voor Chelsea dat ze Cole heeft getroffen! Ze is mede door hem goed terecht gekomen.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan schreef:
30-10-2020 10:19
Het gaat te goed met haar ;-). Dan is er niks meer aan :-D. Wel echt super fijn voor Chelsea dat ze Cole heeft getroffen! Ze is mede door hem goed terecht gekomen.
Wat een onzin! Hoezo is ze door hem goed terecht gekomen???
Rocking schreef:
30-10-2020 10:29
Wat een onzin! Hoezo is ze door hem goed terecht gekomen???
Er staat mede door Cole is ze goed terecht gekomen. Chelsea geloofde nog heel lang dat het goed zou komen met Adam. Ze was heel labiel en had depressies. Ik denk dat Cole haar daar goed bij helpt. Ze had ook iemand anders kunnen treffen die haar niet zou steunen en misbruik van haar had gemaakt. Want ik denk dat dat toen heel makkelijk had gekund.
Ze was wel altijd al heel goed voor Aubree.
Kailyn is half september gearresteerd omdat ze Chris heeft geslagen! Ze is helemaal door het lint gegaan omdat Chris het haar van Lux had geknipt. Lekker weer voor die kinderen!
Alle reacties Link kopieren Quote
En Javi’s instagram is weer actief. Onder zijn laatste post staat Do it for them. Hint voor Lauren??
It's 5 o'clock somewhere
Hoi, ik zag net een aflevering van teen mom 2 waarin kailyn zwanger is van de 4e :O . Weet iemand hier wie de vader is? Is ze inmiddels al bevallen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja al enige tijd geleden bevallen. Chris is de vader. Dus nu heeft ze twee Kids van hem.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... -sons/amp/

Ik kreeg het niet voor elkaar om een foto te plaatsen.
Op deze site zie je liefdesbaby nr 4 van Kailyn.

Dat haar van Lux mocht inderdaad wel een keer geknipt worden. Haar andere zonen zien er altijd netjes uit. Maar Lux met dat haar, dat ze graag een meisje wilde is duidelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
ecam2015 schreef:
22-11-2020 15:21
https://www.google.nl/amp/s/www.thesun. ... -sons/amp/

Ik kreeg het niet voor elkaar om een foto te plaatsen.
Op deze site zie je liefdesbaby nr 4 van Kailyn.

Dat haar van Lux mocht inderdaad wel een keer geknipt worden. Haar andere zonen zien er altijd netjes uit. Maar Lux met dat haar, dat ze graag een meisje wilde is duidelijk.
Of het kapsel nou mooi is of niet, als vader die echt heel erg weinig in beeld is en ook nergens (financieel) meehelpt, hem eens een x heeft en dan naar de kapper gaat, zou ik als moeder ook heel erg giftig worden. Leuk dat je wat te zeggen wil hebben over je kind maar dat moet je dan eerst wel verdienen in zijn geval. Meppen zou ik dan wel weer achterwege laten :biggrin:

Maar idd overduidelijk dat ze eigenlijk wel een meisje wil...heeft ze ook geen geheim van gemaakt natuurlijk
lolanu schreef:
22-11-2020 14:28
Ja al enige tijd geleden bevallen. Chris is de vader. Dus nu heeft ze twee Kids van hem.
Oh wow, ik dacht dat het juist niet goed ging tussen haar en Chris 🤔
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Marvellous schreef:
22-11-2020 22:19
Oh wow, ik dacht dat het juist niet goed ging tussen haar en Chris 🤔
Dat staat los van een potje seks...

Vind dat Leah trouwens een stuk volwassener is geworden, ze doet het goed lijkt het. Ook weer een nieuwe vriend, het is haar gegund.
Alle reacties Link kopieren Quote
zenga schreef:
23-11-2020 09:42
Dat staat los van een potje seks...

Vind dat Leah trouwens een stuk volwassener is geworden, ze doet het goed lijkt het. Ook weer een nieuwe vriend, het is haar gegund.
Nieuwe vriend?
Alle reacties Link kopieren Quote
Rocking schreef:
24-11-2020 13:34
Nieuwe vriend?
Ja ene Jason?
Alle reacties Link kopieren Quote
zenga schreef:
24-11-2020 19:14
Ja ene Jason?

Dat is al zo’n anderhalf jaar weer uit joh. :P
Alle reacties Link kopieren Quote
zenga schreef:
24-11-2020 19:14
Ja ene Jason?
Oh drie seizoenen geleden hahaha
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh loop ik zo erg achter? Wat erg! Wanneer zijn de nieuwe afleveringen te zien?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven