Entertainment alle pijlers

Teen Mom OG/2 (incl spoilers)

24-02-2017 19:34 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké hierbij een nieuw topic!



Ik ben een stuk minder bedreven in het vinden van alle scoops over deze dames dus brand los!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
zenga schreef:
28-10-2023 13:14
https://www.linda.nl/nieuws/entertainme ... -tweeling/

Kailyn laat er geen gras over groeien met aanstaand kind nummer 6 en 7!

Holey flying fuck, en ze is 31, dus ze kan nog in de double digits komen... ze schrijft:

“Ik bedoel, dit is mijn zesde zwangerschap, zes en zeven voor mij. En ik ben zwanger geraakt – ik heb mijn ovulatie bijgehouden – op dagen waar ik niet ovuleerde.”

Zeker ook lekker natural family planning gedaan? :puh:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Westcoast schreef:
13-04-2023 06:33
Ik las dat Janelle na 13 jaar de voogdij terug heeft over Jace.Als dat maar goed gaat.
Zij zelf kan het misschien wel inmiddels,maar die David is een creep.
Jace is 3x weg gelopen van huis. Reden was David en zijn agressie. Jace is uit huis geplaatst. Ik weet niet of hij weer bij Barbara woont. Echt zielig voor Jace. Ik hoop dat hij goed terecht komt. Net als de andere kinderen van Jenelle. Ze staan al met 10-0 achter.

En Kailyn inderdaad. Pfff. Wat een geregel en gedoe met al die kinderen van 4 vaders. Ik hoop dat ze bij deze vent blijft maar ik vrees het ergste.
Kailyn wil heeeel graag een meisje. Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
28-10-2023 15:31
Jace is 3x weg gelopen van huis. Reden was David en zijn agressie. Jace is uit huis geplaatst. Ik weet niet of hij weer bij Barbara woont. Echt zielig voor Jace. Ik hoop dat hij goed terecht komt. Net als de andere kinderen van Jenelle. Ze staan al met 10-0 achter.

Oh wat zielig, ze hadden hem eerder moeten terug plaatsen of gewoon bij Barbara moeten laten. Nu met David snap ik echt niet dat ze dachten "dit lijkt me een goed moment"....
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
28-10-2023 15:31
Jace is 3x weg gelopen van huis. Reden was David en zijn agressie. Jace is uit huis geplaatst. Ik weet niet of hij weer bij Barbara woont. Echt zielig voor Jace. Ik hoop dat hij goed terecht komt. Net als de andere kinderen van Jenelle. Ze staan al met 10-0 achter.

En Kailyn inderdaad. Pfff. Wat een geregel en gedoe met al die kinderen van 4 vaders. Ik hoop dat ze bij deze vent blijft maar ik vrees het ergste.
Kailyn wil heeeel graag een meisje. Ik ben benieuwd.
Ja, hij is weer bij Barbara!
_melon schreef:
01-11-2023 09:31
Ja, hij is weer bij Barbara!
Wat fijn voor die jongen.
Ik vrees echt voor die andere kinderen. Vooral voor Kaiser. David was nooit lief voor hem. Omdat het een zoon van Nathan is. Ik hoop dat jeudzorg er nu bovenop zit.
Ik hoop dat ze allemaal weg gehaald worden daar,die David is een grote engnek en Jenelle net zo gestoord.
Elke keer post ze weer van alles op insta over die griezel,vervolgens is een week later weer alles koek en ei.
Twee gekken bij elkaar.
Ik denk echt niet dat het veilig is voor de kinderen daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ligt het aan mij, of heeft Leah de laatste jaren flink aan haar gezicht laten sleutelen?
Alle reacties Link kopieren Quote
viennas schreef:
08-11-2023 20:35
Ligt het aan mij, of heeft Leah de laatste jaren flink aan haar gezicht laten sleutelen?
Vooral botox volgens mij?
Alle reacties Link kopieren Quote
zenga schreef:
08-11-2023 21:42
Vooral botox volgens mij?
Ik heb het idee dat ze ook wat aan haar neus en mond heeft laten doen. Het ziet er allemaal een beetje nep/ 13 in dozijn uit. Jammer, want het was echt wel een leuke meid om te zien.
Weet iemand waarom Bar in de gevangenis zit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Een paar afleveringen geleden had hij een taakstraf, al hij die niet zou uitvoeren moest hij de gevangenis is. Dat ging om het afvuren van een vuurwapen volgens mij.
viennas schreef:
29-11-2023 12:34
Een paar afleveringen geleden had hij een taakstraf, al hij die niet zou uitvoeren moest hij de gevangenis is. Dat ging om het afvuren van een vuurwapen volgens mij.
Dat is niet zo slim dan. Hij moet nu jaren zitten.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven