Entertainment alle pijlers

Telvizierring wie kijkt mee.

09-10-2019 21:44 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie praat er mee?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik had op Oogappels en Morton gestemd als beste series, maar die zie ik hier helemaal niet eens voorbij komen.

Gelukkig dat Expeditie Robinson niet heeft gewonnen. Wordt steeds slechter met die C-BNers.

Dat Meiland kijk ik niet (ja 1 keer en het was niet mijn ding)
Alle reacties Link kopieren
Ik had het Dennis echt gegund. Toch knap dat Sbs wat bijna geen kijkers heeft toch de ring wint. Afschuwelijk programma overigens. Ik kijk sinds dokter Tinus weg is sowieso geen sbs meer. Misschien met de vernieuwingen straks.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
09-10-2019 22:12
Eva kijkt wel een beetje zuur, ik had ook gedacht dat zij wel zou winnen. Maar ik kan de eerlijkheid van Chantal wel waarderen.
Misschien moet Eva eens wat objectiever worden. Al geloof ik niet dat dit bij RTL gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Had ook Eva een ster gegund, echt een top tv-vrouw. Maar snap wel dat hier de kijkers stemmen en dat Chantal een veel hogere gunfactor heeft en zij altijd de 'leuke/lollige/grappige' programma's mag maken en daarom veel stemmen wint.

Dat Martien en aanhang gewonnen heeft verbaast me niks. Er is zó veel media aandacht voor hun programma en ik eerlijk gezegd vind ik het ook het hele leuke mensen dus fijn voor ze dat ze gewonnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
09-10-2019 23:41
Wat een zure en denigrerende reactie. Moet alles intellectueel zijn? En wat is volgens jou wel intellectueel?
Overigens vind ik zelf de afwisseling van allerlei soorten programma’s erg leuk.
SBS6 vind ik een bagger zender. Sorry. Ik kijk graag naar bijv. Hendrik groen. Heel Holland bakt We zijn er bijna. Niets intellectueels aan ;). SBS heeft niet 1 programma wat mij boeit. Zeker nu met die vreselijke Wendy en oude Rtl programma’s. Ik ben ook geen RTL fan overigens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet gekeken want word helemaal gek van de 'zelfgeilerij' binnen de tv-wereld.

Toevallig vind ik Chateau Meiland wel leuk, en hoewel ik een groot fan van ER ben, heb ik een bloedhekel aan Dennis Weening - die als opgever nooit presentator van dit programma had mogen worden.
De beste zangers heb ik nooit gekeken, heb daar een Jan Smit associatie bij.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
10-10-2019 08:25
SBS6 vind ik een bagger zender. Sorry. Ik kijk graag naar bijv. Hendrik groen. Heel Holland bakt We zijn er bijna. Niets intellectueels aan ;). SBS heeft niet 1 programma wat mij boeit. Zeker nu met die vreselijke Wendy en oude Rtl programma’s. Ik ben ook geen RTL fan overigens.


Ik heb helemaal geen idee wat op welke zender uitgezonden wordt, of welke zenders ik wel/niet kijk of leuk vind.

Ik kijk af en toe in de tv-gids app wat ik wil zien, of ik zap een beetje rond, dat hele 'zender-gevoel' is wat mij betreft iets wat door de media geïnitieerd wordt.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Heeft wereldreis met 80-jarigen eigenlijk geen prijs gewonnen? Dát vind ik nu een leuk programma van SBS6.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
10-10-2019 08:25
SBS6 vind ik een bagger zender. Sorry. Ik kijk graag naar bijv. Hendrik groen. Heel Holland bakt We zijn er bijna. Niets intellectueels aan ;). SBS heeft niet 1 programma wat mij boeit. Zeker nu met die vreselijke Wendy en oude Rtl programma’s. Ik ben ook geen RTL fan overigens.
Dat kan, maar het is nogal arrogant en denigrerend om ‘SBS kijkers’ over 1 kam te scheren als zijnde dom en hun ‘niveau’.

Overigens let ik niet op zenders, maar op programma’s en op elke zender heb je leuke en minder leuke programma’s.
Alle reacties Link kopieren
Maar Sbs heeft toch ook geen programma's van niveau? Daar mag men toch eerlijk over zijn.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-10-2019 10:57
Heeft wereldreis met 80-jarigen eigenlijk geen prijs gewonnen? Dát vind ik nu een leuk programma van SBS6.
Ja dat is geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een nare speech van Martien, daarna deed bij het nog eens dunnetjes over bij een interview wat ik zag. Zich opwerpen als de redder van SBS6. Heb het idee dat bekendheid hem niet leuker maakt.
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
10-10-2019 11:36
Maar Sbs heeft toch ook geen programma's van niveau? Daar mag men toch eerlijk over zijn.


Wat is niveau? Jouw niveau?

Mensen kijken blijkbaar graag naar Meiland, dat is toch waar de televisierring voor bedoeld is?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
10-10-2019 11:36
Maar Sbs heeft toch ook geen programma's van niveau? Daar mag men toch eerlijk over zijn.
Exact. Het is echt hersenloos vermaak en SBS blinkt daar echt in uit qua programma’s. RTL kan er ook wat van.

Ik ben erg blij met on demand kijken , Netflix , amazon prime etc. Ik neem gericht programma’s op en daar zit 0 bij van SBS en RTL.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
10-10-2019 12:36
Wat is niveau? Jouw niveau?

Mensen kijken blijkbaar graag naar Meiland, dat is toch waar de televisierring voor bedoeld is?

Tuurlijk kijker beslist maar dan mag ik het toch wel bagger vinden ? Meiland is populair. Prima. Ieder zijn ding. Van de drie vind ik het echt het ergste. Ik heb op geen van 3 gestemd overigens.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
10-10-2019 11:40
Ik vind het een nare speech van Martien, daarna deed bij het nog eens dunnetjes over bij een interview wat ik zag. Zich opwerpen als de redder van SBS6. Heb het idee dat bekendheid hem niet leuker maakt.
Ik vind hem vermakelijk, maar ik heb geen idee of hij aardig is en ik vermoed dat hij behoorlijk vilein kan zijn. Dat laatste laat hij in zijn speech ook zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat er nog kijkers zijn voor al die zenders met programma's die tig keer onderbroken worden door ellenlange reclames. De eigen programma's zijn over het algemeen bagger en de series en films kun je ook op andere manieren bekijken.

Wat was het optreden van die rappers toch verschrikkelijk slecht. Wat een talentloze figuren zijn dat!
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
09-10-2019 22:04
Zo, Chantal Janssen zegt maar weer eens eerlijk waar het op staat. De sfeer in de zaal is gewoon qut. De spanning om te snijden. Gelukkig hebben we het thuis wel leuk.
Die vond ik wel hilarisch. Typisch Chantal om zoiets lekker sarcastisch te brengen :)

Het hele programma liep gewoon voor geen meter. Geen leuke grapjes (echte) tussendoor, slechte overgangen, domme vragen aan de genomineerden, er zat ook gewoon geen connectie tussen de presentatoren.
Dus Chantal zat zich waarschijnlijk op te vreten (wetende dat zij die klus veel beter en leuker doet).
Ik ben dus op een gegeven moment ook afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
10-10-2019 12:38
Exact. Het is echt hersenloos vermaak en SBS blinkt daar echt in uit qua programma’s. RTL kan er ook wat van.

Ik ben erg blij met on demand kijken , Netflix , amazon prime etc. Ik neem gericht programma’s op en daar zit 0 bij van SBS en RTL.
Dit dus. Ik kijk ook voornamelijk on demand. Er is een programma waar ik nog een uitzondering voor maak in categorie hersenloos vermaak (GTST) maar dit is meer uit gewoonte. Maar ieder zijn meug. Diversiteit is natuurlijk altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
10-10-2019 12:38
Exact. Het is echt hersenloos vermaak en SBS blinkt daar echt in uit qua programma’s. RTL kan er ook wat van.

Ik ben erg blij met on demand kijken , Netflix , amazon prime etc. Ik neem gericht programma’s op en daar zit 0 bij van SBS en RTL.

Veel mensen gebruiken hun hersens volop overdag, en hebben dan op andere momenten behoefte aan vermaak waar je niet zoveel over hoeft na te denken. Daarom zit ik hier ook.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
10-10-2019 17:47
Veel mensen gebruiken hun hersens volop overdag, en hebben dan op andere momenten behoefte aan vermaak waar je niet zoveel over hoeft na te denken. Daarom zit ik hier ook.
:rofl:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Als ik echt tv kijk (en dus aan het streamen ben) wil ik ook voornamelijk hersenloze entertainment met hier en daar een afwisseling naar iets wat meer serieus. Vind het dus leuk om lekker hersenloos naar Chateau Meiland te kijken of 90 day fiance of m'n huis is vol, frank visser/rijdende rechter ofzo.


Vond het trouwens leuk dat Frank en Rogier(?) er ook waren en ze binnenkort weer met een nieuw programma komen.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
10-10-2019 12:41
Tuurlijk kijker beslist maar dan mag ik het toch wel bagger vinden ? Meiland is populair. Prima. Ieder zijn ding. Van de drie vind ik het echt het ergste. Ik heb op geen van 3 gestemd overigens.
Tuurlijk, JIJ mag het bagger vinden. Maar je doet je uitspraken alsof het feiten zijn dat SBS alleen maar programma's maakt van laag niveau en slechte tv maakt. Prima, jouw mening. Hoor je niet als feit te brengen ;).
Mwah, het RTL programna Ontvoerd van John vd Heuvel is echt geen dom hersenloos vermaak. Ook de vijf dagen van Beau is behoorlijk indrukwekkend.
Ik vind het koppelen van dom en hersenloos aan een zender,eerder vrij simpel.
Alle reacties Link kopieren
marjorette schreef:
11-10-2019 11:08
Mwah, het RTL programna Ontvoerd van John vd Heuvel is echt geen dom hersenloos vermaak. Ook de vijf dagen van Beau is behoorlijk indrukwekkend.
Ik vind het koppelen van dom en hersenloos aan een zender,eerder vrij simpel.

Inderdaad, ik denk dat je leuke dingen mist als je bepaalde zenders bij voorbaat uitsluit.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven