Entertainment alle pijlers

The Bachelorette: Gaby Blaaser

14-05-2020 00:06 1333 berichten
20 mei gaat op Videoland The Bachelorette van start. Ga je dit kijken en wil je erover meekletsen? Weet je leuke nieuwtjes of sappige roddels? Type lekker mee. Ik ben fan van reality. Kijk erg uit na dit programma!
Afbeelding

Welke kandidaat lijkt jou het leukste? Wie zal Gaby’s hartje veroveren?
vivautrecht85 schreef:
11-07-2020 12:21
Ja keek er ook van op, Joey zei het op insta. Dacht mss nog een paar afleveringen met de overblijvers en dan een terugblik maar helaas...

Ik denk trouwens dat ze met niemand eindigt, ze is ook nog niet met iemand gespot...
Nee joh is allemaal voor de show
Ik zou wel eens willen weten wie van die mannen haar nu echt wil hebben. Wie echt potentie ziet op lange termijn. Want zowel Kasper als Boy geven aan het prima te vinden geen roos te hebben. Terwijl ik van Kasper toch echt dacht dat hij haar leuk vond.
Miss_Travel schreef:
14-07-2020 13:03
Ik zou wel eens willen weten wie van die mannen haar nu echt wil hebben. Wie echt potentie ziet op lange termijn. Want zowel Kasper als Boy geven aan het prima te vinden geen roos te hebben. Terwijl ik van Kasper toch echt dacht dat hij haar leuk vond.
O, wanneer gaf Kasper dat aan? Wel achteraf dan want hij leek erg te balen op de ceremonie.
Ik zag een voorstukje waar natuurlijk vet in is geknipt. Ze zei in elk geval tegen 1 van de mannen dat er "iemand is met wie ik een sterkere connectie heb". Zouden er meerdere worden weggestuurd? Dan gok ik op Niek en Jethro.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat Kasper haar eerst heel leuk vond maar wel enorm is afgeknapt op het schooljuf stukje. Dus achteraf blij is dat hij de roos niet heeft gekregen ivm het gedrag van haar op die dag.
AnAppleADay schreef:
14-07-2020 13:25
Ik heb het idee dat Kasper haar eerst heel leuk vond maar wel enorm is afgeknapt op het schooljuf stukje. Dus achteraf blij is dat hij de roos niet heeft gekregen ivm het gedrag van haar op die dag.
Hmm ik weet het niet, is misschien ook een beetje mannelijke trots om achteraf stoer te doen. Ze was al eerder behoorlijk jufferig tegen hem geweest en hij werd er alleen maar dweiliger van...
Alle reacties Link kopieren
Kasper vond het geloof ik belachelijk dat ze voor de rozenceremonie één voor één naar voren werden geroepen, alsof ze zich moesten verantwoorden. Ik denk dat hij op dat moment op haar is afgeknapt. Ik zou het zelf ook niet op prijs stellen als mij zonder geldige reden werd gevraagd of ik wel te vertrouwen ben.
d-purevision schreef:
14-07-2020 13:32
Kasper vond het geloof ik belachelijk dat ze voor de rozenceremonie één voor één naar voren werden geroepen, alsof ze zich moesten verantwoorden. Ik denk dat hij op dat moment op haar is afgeknapt. Ik zou het zelf ook niet op prijs stellen als mij zonder geldige reden werd gevraagd of ik wel te vertrouwen ben.
Oh oke, had ik even gemist. Weet wel dat Boy er zo over dacht. Wat was het heerlijk geweest als iemand er ter plekke tegenin was gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens. Ik kan het met niet precies meer herinneren, maar volgens mij stelde Gaby een vraag aan Jethro, die gerelateerd was aan haar moment op de boot met Joey. En toen Jethro daar antwoord op gaf, noemde hij Joey en Jordy in één adem. Je moet wel heel slinks zijn, wil je dat ter plekke verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mag gokken blijven Joey en Jordy over inde finale. Jethro vertrouw ik voor geen cent en Niek is geen partner-materiaal. Een beetje karikatuur.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
14-07-2020 15:18
Als ik mag gokken blijven Joey en Jordy over inde finale. Jethro vertrouw ik voor geen cent en Niek is geen partner-materiaal. Een beetje karikatuur.
Een beetje :P een grotere karikatuur loopt er niet rond.
Ik denk ook Joey en Jordy.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor Niek en Joey. Vooral met Niek groeide haar band toch wel wat meer de afgelopen tijd.
Alle reacties Link kopieren
Komt de nieuwe uitzending meteen na 0.00 online? Ik ben té nieuwsgierig!
Boy zegt nu trouwens dat hij lichtelijk gefrustreerd was dat hij niet veel in beeld was, maar dat hij het niet netjes vindt om de reden daarvan te onthullen.

Ik dacht eigenlijk dat hij gewoon te saai was :whip:
Maar wat misschien ook zou kunnen, is dat hij wellicht wel degelijk commentaar op Gaby heeft gegeven en haar op dingen heeft aangesproken. En dat de productie het eruit liet omdat het niet in het beeld van de geadoreerde bachelorette was.

Of misschien heeft hij wel kritiek op de productie ofzo geleverd. Hmm mysterieus.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
14-07-2020 23:14
Boy zegt nu trouwens dat hij lichtelijk gefrustreerd was dat hij niet veel in beeld was, maar dat hij het niet netjes vindt om de reden daarvan te onthullen.

Ik dacht eigenlijk dat hij gewoon te saai was :whip:
Maar wat misschien ook zou kunnen, is dat hij wellicht wel degelijk commentaar op Gaby heeft gegeven en haar op dingen heeft aangesproken. En dat de productie het eruit liet omdat het niet in het beeld van de geadoreerde bachelorette was.

Of misschien heeft hij wel kritiek op de productie ofzo geleverd. Hmm mysterieus.
Nou ben ik ook nieuwsgierig :lol:
Voor iedereen een groene tuin
Haha you go boy:

https://m.youtube.com/watch?v=Dtcr28SSSqI

Vanaf 8:20

Hij heeft echt een punt hoor, dat het lijkt alsof Queen B iemand zoekt die ze kan kneden, die niet teveel tegen haar ingaat.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
14-07-2020 23:51
Haha you go boy:

https://m.youtube.com/watch?v=Dtcr28SSSqI

Vanaf 8:20

Hij heeft echt een punt hoor, dat het lijkt alsof Queen B iemand zoekt die ze kan kneden, die niet teveel tegen haar ingaat.
Helemaal gelijk heeft ie. Hij verwoordt het echt spot on.
Alle reacties Link kopieren
Kon niet wachten dus heb tijdens t ontbijt vanmorgen de nieuwe aflevering gekeken. Wat een emotionele vrouw, die moeder van Joey. Jeetje. Ik heb haar alleen maar zien huilen omdat haar kleine jochie z'n vleugels uitslaat. Dat wordt nog wat, mocht ie ooit naar Amsterdam gaan.

Verder had ik de keuze bij de rozenceremonie niet zien aankomen. Ik zeg maar niet te veel, er van uitgaande dat de meesten van jullie het nog niet hebben gezien.
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
14-07-2020 23:51
Haha you go boy:

https://m.youtube.com/watch?v=Dtcr28SSSqI

Vanaf 8:20

Hij heeft echt een punt hoor, dat het lijkt alsof Queen B iemand zoekt die ze kan kneden, die niet teveel tegen haar ingaat.
Leuke man is Boy :). Ik vind hem momenteel het leukst. Gek is dat ,dat iemand zo anders neergezet kan worden, door een tv programma :nope:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Jemig het gaat echt helemaal nergens over....
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-07-2020 09:05
Jemig het gaat echt helemaal nergens over....
Dat klopt :biggrin:
Oohhhh spannende aflevering met een onverwachte uitkomst.
Leuke familie en vrienden allemaal. Die vader en vriend van Jordy hadden een heel fijne kalme vibe, goede keuze om hen te laten komen. Het zou toch een heel ander beeld geven als hij twee gladde vrienden had meegenomen.
De moeder van Joey lijkt me heel lief, maar ze heeft hem geen goede dienst bewezen mer betrekking tot haar twijfels over hem. Het kwam allemaal niet zo volwassen over.
Ik dacht even dat ze hem weg zou sturen, na haar inleiding over de twijfels.
Dar Jethro weg zou gaan had ik wel verwacht. Ze deed tegenover zijn zus heel erg alsof het echt een kans had maar dat bleek verder nergens uit. Uiteindelijk zijn Jethro en Jordy wel gestraft door de juf voor het incident.
Apart dat Gaby erover valt dat dingen worden besproken in het huis. Wat denk je dan, met al die mannen 3 weken bij elkaar?

Het zou een giller zijn als ze met Niek naar huis gaat. Hij is gewoon steeds zichzelf aan het verkopen en lijkt nergens echt de diepte in te gaan. Waarschijnlijk is het wel waar ze naar op zoek is: uiterlijk vertoon, luxe, niet te veel kritiek, als een prinses behandeld worden.

Ik denk toch dat het geen van beide wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond eigenlijk dat Gaby wel een punt had tav Jordy over dat discreet zijn. Als je een leven hebt waarbij je voortdurend in de spotlight staat met roddelpers achter je aan, dan wil je natuurlijk geen kerel die allerlei verhalen over jou gaat rondstrooien die ook nog eens aangedikt zijn. Daar zal ze uit het verleden wel ervaring genoeg mee hebben o.a. met die kerel van temptation island.

Die opmerking van de moeder van Joey in het voorstukje van de vorige aflevering was weer lekker uit zijn verband gerukt. Ze lieten het overkomen alsof ze haar zoon naar beneden haalde. Het was juist het tegenovergestelde. Ze wilde haar zoon beschermen en zeker weten dat hij gewoon mag zijn wie hij is en dat Gaby zich daarover niet schaamt. Lief van haar.

Ik vind dat ze goede keuzes heeft gemaakt vandaag. Joey is oprecht gek op haar en Niek is gewoon een hele leuke kerel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even niet meer gelezen dus misschien is het al gezegd maar wat is die rick brandstede telkens underdressed. En wat jammer dat hij niet wat meer de rol van presenteren overneemt. Nu heeft Gaby echt twee rollen en is het voor mijn gevoel niet helemaal in balans. En wat doet die rick daar überhaupt, af en toe beetje kletsen met gaby.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Niek echt een leuke kerel. Ik denk eerder dat hij het wordt dan Joey.

Oh wat gênant, dat moment dat je als afvaller in die familiekamer komt.

Die moeder van Joey is wel heel erg emotioneel. Zelfs toen Jethro afviel zat zij te huilen. Zijn vader lijkt me echt zo'n typisch Limburgse man 'eerst zien, dan geloven met zo'n Amsterdamse vrouw'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven