Entertainment alle pijlers

The Bachelorette: Gaby Blaaser

14-05-2020 00:06 1333 berichten
20 mei gaat op Videoland The Bachelorette van start. Ga je dit kijken en wil je erover meekletsen? Weet je leuke nieuwtjes of sappige roddels? Type lekker mee. Ik ben fan van reality. Kijk erg uit na dit programma!
Afbeelding

Welke kandidaat lijkt jou het leukste? Wie zal Gaby’s hartje veroveren?
Alle reacties Link kopieren
Miss_Travel schreef:
15-08-2020 09:25
Omg. Je kan nu via VakantieVeilingen bieden op een avondje champagne drinken met Niek.

Verbazing, want er wordt nu al meer dan 2300euro geboden. En als je dan nog een privé date zou krijgen, maar nee..... Je zit dan met Niek en 8 anderen. En je krijgt, lekker Hollands, wel twee hele drankjes.

Serieus. .. dan heb je toch gewoon geld te veel of een plaat voor je kop?
Wow wat een bedrag zeg... en wat haal je daar dan uit met 8 personen. Ik zou idd ook gewoon naar zijn autozaak gaan in Breda als ik hem echt zo graag wilde zien.
Ik vraag me af wat voor mensen erop bieden. Lijkt me dat de "normale" doelgroep van Niek (meisjes van in de 20) dat geld niet zomaar heeft. Misschien zijn het wel allemaal Bas Smit-achtige figuren die zichzelf wel hiha-hilarisch vinden en voor wie het bedrag een peulenschil is.

In Amerika zijn er wel eens van die veilingen voor het goede doel. Maar dan is de date vaak echt een beroemde vrouw en de bieders miljonairs.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
10-08-2020 19:48
Nee Blake
Nee Tim. De serie die nu geëindigd is op NET5 was met Tim Robards, hij koos voor Anne, ze zijn nu getrouwd en krijgen een kindje.
Knap koppel.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
15-08-2020 15:36
Nee Tim. De serie die nu geëindigd is op NET5 was met Tim Robards, hij koos voor Anne, ze zijn nu getrouwd en krijgen een kindje.
Knap koppel.
Het ging er over welke Bachelor er nu op NL ziet etc te zien is. Dat is met Blake.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
15-08-2020 15:49
Het ging er over welke Bachelor er nu op NL ziet etc te zien is. Dat is met Blake.
Oke, leuk! Weer een andere bachelor. Ik wil dat ook wel weer kijken! :)
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
15-08-2020 15:28
Ik vraag me af wat voor mensen erop bieden. Lijkt me dat de "normale" doelgroep van Niek (meisjes van in de 20) dat geld niet zomaar heeft. Misschien zijn het wel allemaal Bas Smit-achtige figuren die zichzelf wel hiha-hilarisch vinden en voor wie het bedrag een peulenschil is.

In Amerika zijn er wel eens van die veilingen voor het goede doel. Maar dan is de date vaak echt een beroemde vrouw en de bieders miljonairs.
Bas Smit promoot dit heel leuk maar Niek is nu aangesloten bij hun talentenmanagementbureau dus vandaar ook al zijn posts erover ;)
Ahh zowel Joey als Jethro is aan de vrouw :heart: allebei blonde poppetjes, ze hebben een type. Die van Jethro is een vriendin van de familie Hazes.

https://www.instagram.com/p/CFsCDpfFI1V/
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
30-09-2020 22:41
Ahh zowel Joey als Jethro is aan de vrouw :heart: allebei blonde poppetjes, ze hebben een type. Die van Jethro is een vriendin van de familie Hazes.

https://www.instagram.com/p/CFsCDpfFI1V/
Leuk voor de heren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven