Entertainment alle pijlers

The Legacy

07-02-2016 18:52 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt hier naar? Heb de Dvd onlangs gezien , deel 1.

Deel 2 is nu op tv te zien op de maandagavond. Betreft een Deense serie over en familie / erfenis. Erg goed gespeeld.
yep beide seizoenen gezien op dvd. Topcast maar na twee seizoenen wel klaar (vond ik)...ging me aan sommige karakters ergeren :( maar dat zegt meer iets over mij
Kan me er iets bij voorstellen; zo'n Emil die de erfenis er al heeft opgemaakt.. Ik vind Gro en Fredrik erg goed, Signe ook wel , zij heeft heel weinig acteerervaring (interviews gezien op YouTube). Ik hou van Deense films/ series. Dat taaltje is zo leuk.
Ik!

Zo blij dat ik zag dat serie twee op tv kwam ( en ik deze dus niet gemist heb)

Heb pas 1 aflevering gezien maar word heel blij van deze serie.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Ik heb dus van deel 2 al de 1e twee afleveringen gemist, de 3e aflevering is nu nog terug te kijken bij uitzending gemist. Dus ik kijk momenteel niet...

Deel 1 heb ik van den bieb geleend, toevallig meegenomen omdat ik zag dat het Deens was.
Ben opnieuw Deel 1 aan het kijken van The Legacy. Zo fantastisch. Ik vind Gro zo goed spelen, Hoe ze kijkt, er uit ziet (mooie kleding) en ze speelt fantastisch, Alle acteurs eigenlijk wel. Dat Deens is ook zo leuk om te luisteren. blij dat ik eens een keer in Denemarken was, bijna 16 jaar geleden.

Deel 3 komt nog wel een keer.
ja dat Deens werkt aanstekelijk, heerlijk kort en bondig taaltje mijn favoeriet " haltdenkeft" iets als houd je smoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven