Entertainment alle pijlers

The Ultimate Dance Battle

04-03-2012 17:29 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond vanaf 20:00 Ik kan niet wachten om Dan eh ik bedoel natuurlijk de dansers te aanschouwen vanavond
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:S0LEIL schreef op 15 april 2012 @ 22:30:

[...]

Natuurlijk kan dat morgenavond niet! Ik moet morgen toch ook gewoon werken, kan niet met ongelakte nagels hoor!

Niet?

Gut dat doe ik al jaren

Ik ga even snel de hond uitlaten, kijk ik het laatste stukkie wel in bed
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Haha, die rooie stond achter Michel waardoor het leek alsof hij nu wel een kapsel had!
O, snel even het eerste laagje lak aanbrengen
nog een break.. zucht...
Ow jippie een home entertainment show pip. Laat je m toch lekker nog ff te battles mee kijken in mama's armen, of is dat geen optie?
Ik ga ook het restje in bed kijken, en dan zonder lapslet.... tot de volgende keer dames!
Hè nu gaat iedereen, blijft er nog wel iemand om de beffels mee af te zeiken kijken?
quote:c_estelle schreef op 15 april 2012 @ 22:33:

Haha, die rooie stond achter Michel waardoor het leek alsof hij nu wel een kapsel had! Ja, haha, ik zag het ook, maf gezicht
quote:Summerdance schreef op 15 april 2012 @ 22:33:

[...]

Niet?

Gut dat doe ik al jaren

Ik ga even snel de hond uitlaten, kijk ik het laatste stukkie wel in bedMaar de jouwe zijn niet zo lang toch? Lange nagels ongelakt vind ik echt geen porem, heel onverzorgd vind ik.
ik ben er nog
Ik ook.
Ik ben er ook nog. Duurt lang, en alweer reclame. Blegh.

Van mij mag team Min Hee er wel uit, maar dat is wishful thinking Dus doe dan team Michel er maar uit. Wel sneu voor Michel, dat gehakketak en geroddel van zijn groepje onderling heeft denk ik niet positief bijgedragen.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Gek dat het zo uitloopt...
"CSI Miami: vanavond om 22.20 bij RTL 5"

Ze zijn nú al 20 minuten over tijd!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
ik ben er ook nog. Met een half oog, dat wel.

Ik kan eindelijk op internet.
ik voed en trash.
Waarom plannen ze in hemelsnaam elke keer te weinig tijd in en gaan ze er standaard 30-40inuten overheen? Raar toch?
Ik was wel erg blij dat Rinus in het publiek zat. Is wel een gemis voor de show.
dat promotie gedoe vind ik maar overdreven
Yoeri kan niet alleen balletten, maar ook naaien
quote:Pippin schreef op 15 april 2012 @ 22:43:

ik voed en trash.Multitaskenmamma.
Haha geweldig pip!
quote:fantastissima schreef op 15 april 2012 @ 22:43:

Waarom plannen ze in hemelsnaam elke keer te weinig tijd in en gaan ze er standaard 30-40inuten overheen? Raar toch?ja, doen ze elke keer weer he? net of ze niet leren.
Leuk dat filmpje van thom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven