Entertainment alle pijlers

The Voice Of Holland

18-11-2020 19:15 3267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag start een nieuw seizoen van TVOH bij RTL4. Als ik het goed heb al het 11e seizoen, maar ik vind het nog steeds leuk om te kijken, vooral de audities! Ik ben benieuwd hoe het nu met de coronamaatregelen zal zijn. In een reclamestukje zag ik dat Anouk via een scherm meedoet en niet fysiek in de studio zit. En ik denk dat Jan Smit wel een leuke toevoeging is aan de coaches. Alles beter dan Lil Kleine, vind ik! :-D

Wie gaat nog meer kijken?
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
26-03-2021 22:02
Waylon lacht heel vaak op vrij willekeurige momenten. Een soort kruising tussen The Joker en een Muppet.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Ach f..ik heb een deel gemist :rofl: |-) nou iig een van die 2 dus :rofl:
byrma wijzigde dit bericht op 26-03-2021 22:04
2.63% gewijzigd
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-03-2021 22:02
Jaaaaa Dani!!! Had het Sem ook gegund, zijn nummer was veel beter. Maar Dani is ook zeker een terechte winnaar :heart:
Eens. Het was mij om het even wie er zou winnen , beiden heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Mooie afsluiter van Anouk :rofl:
Ze hebben wel haast, ik dacht dat de winnaar altijd nog een keer zijn/haar nummer zou zingen?
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
26-03-2021 22:02
Waylon lacht heel vaak op vrij willekeurige momenten. Een soort kruising tussen The Joker en een Muppet.
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen ze dat “whopping” de volgende keer bij Martijn achterwege laten? Zo ontzettend stom.
Alle reacties Link kopieren
de enige terechte winnaar.

Sem mag gewoon even iets ouder worden, minder kijken alsof hij moet poepen en dan ook winnen :)
Dus.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
26-03-2021 22:02
Waylon lacht heel vaak op vrij willekeurige momenten. Een soort kruising tussen The Joker en een Muppet.
Ik moet altijd aan graaf Tell van sesamstraat denken als ik Waylon zie en hoor.
Dus.
Alle reacties Link kopieren
boro_ schreef:
26-03-2021 22:11
Ik moet altijd aan graaf Tell van sesamstraat denken als ik Waylon zie en hoor.
:applause:
Alle reacties Link kopieren
Valt me nog mee dat de uitslag nog in de uitzending was.Kan me heugen dat een finale weleens zo werd uitgemolken dat in het programma erna pas de winnaar bekend gemaakt werd.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren
Ik*ben*ik schreef:
26-03-2021 22:31
Valt me nog mee dat de uitslag nog in de uitzending was.Kan me heugen dat een finale weleens zo werd uitgemolken dat in het programma erna pas de winnaar bekend gemaakt werd.
Ik had het opgenomen en dacht dat ik ver genoeg vooruit geswiped had
om live te kijken :facepalm: Volgens mij was eerder wel eens dat er een ander programma tussen de show en uitslag zat, of was dat bij Idols?

The Voice kids ga ik zeker kijken, de "gewone" voice weet ik nog niet het is wel een beetje over denk ik.

Anouk :applause:
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Helaas kon ik vanavond de finale niet volgen, ik zal dit weekend nog wel kijken, maar ik kijk nu wel naar Beau en Dani vertelt dat de verblijfsvergunning van Hanin en haar familie afgewezen is en dat ze misschien uitgezet worden. Ik snap de reden niet helemaal goed. Echt triest :cry:
Grappig, Dani bij first dates.. het is uit met zijn Syrische vriend dus dit is dan later opgenomen lijkt het
aardbeienslof schreef:
20-04-2021 20:55
Grappig, Dani bij first dates.. het is uit met zijn Syrische vriend dus dit is dan later opgenomen lijkt het
Dat zijn oude herhalingen toch? Van voor corona in ieder geval.
Luci_Mster2 schreef:
20-04-2021 21:06
Dat zijn oude herhalingen toch? Van voor corona in ieder geval.
Ah dat kan natuurlijk. Hij zag er zo “recent” uit :)
aardbeienslof schreef:
20-04-2021 21:12
Ah dat kan natuurlijk. Hij zag er zo “recent” uit :)
Juist niet. Geen afstand houden, groeten door aan elkaar te zitten enz. Dat mag nu niet en de mensen in deze afleveringen zitten dicht op elkaar en geen spatschermen ertussen bij de interviews.

Gok dat Dani dan gewoon weinig veranderd is. :-D
Je hebt gelijk hoor, geen afstand. Ik bedoelde dat Dani er recent uit ziet ;-D
Hij is inderdaad weinig veranderd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven