the voiz 2013
vrijdag 4 oktober 2013 om 21:44
vrijdag 4 oktober 2013 om 21:44
quote:S0LEIL schreef op 04 oktober 2013 @ 21:42:
[...]
Psssst, niet verder vertellen hoor, maar het is nep!Ik heb haar haar en het is niet nep
[...]
Psssst, niet verder vertellen hoor, maar het is nep!Ik heb haar haar en het is niet nep
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 4 oktober 2013 om 21:46
vrijdag 4 oktober 2013 om 21:47
quote:Nouschi schreef op 04 oktober 2013 @ 21:46:
Zo meteen wordt 'ik leef niet meer voor jou' verkracht. Het enige mooie nummer van Marco.
Wat een prut avond tot nu toe! Is dit de laatste auditie avond trouwens?
Zo meteen wordt 'ik leef niet meer voor jou' verkracht. Het enige mooie nummer van Marco.
Wat een prut avond tot nu toe! Is dit de laatste auditie avond trouwens?
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
vrijdag 4 oktober 2013 om 21:50
quote:Kaarsvet schreef op 04 oktober 2013 @ 21:44:
[...]
Sterker nog. Ik had me voorgenomen niet te gaan kijken dit seizoen, puur vanwege Ali. Maar ja, je moet wat!Heb jij ook geen sociaal leven net als ik.
[...]
Sterker nog. Ik had me voorgenomen niet te gaan kijken dit seizoen, puur vanwege Ali. Maar ja, je moet wat!Heb jij ook geen sociaal leven net als ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 4 oktober 2013 om 21:52
vrijdag 4 oktober 2013 om 21:53
quote:Summerdance schreef op 04 oktober 2013 @ 21:49:
[...]
Heb jij echt HAAR haar.....
*jaloers*
Ben jij ook een, god hoe zei ze dat nou, een dubbelbloedje?Nee ik heb een goede kapper en een krulset en een stijltang en een krultang en een fohn
[...]
Heb jij echt HAAR haar.....
*jaloers*
Ben jij ook een, god hoe zei ze dat nou, een dubbelbloedje?Nee ik heb een goede kapper en een krulset en een stijltang en een krultang en een fohn