Entertainment alle pijlers

The Walking dead 6.2. Attack of the Wolves

28-10-2015 12:16 3010 berichten
If more people become a part of us, we get stronger.



Een topic waarin we speculeren en napraten. Waarin we lachen, huilen, griezelen en genieten van een goed verhaal, spannende plotwendingen en mooie plaatjes. Waarin we praten over ships, bloemetjestruien en spaghetti.



Wil jij dit ook? Aarzel niet en kom erbij! Iedereen is welkom, of je nou fan bent van het eerste uur of pas sinds seizoen 6.



Beantwoord deze drie simpele vragen en word automatisch lid van TWD Team Viva.

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Hier de link van het vorige topic.

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Alle reacties Link kopieren
Ja dat bedoel ik. Niet dat het onbekende nieuwe mensen zijn maar meer van "waar ken ik die gast van ".

De meest bekende voor mij tot nu toe is Abraham denk ik.
Toen ik TWD ging kijken kende ik allen Jeffrey deMunn (Dale).

Achteraf blijkt dat ik velen al eens in bijrolletjes gezien had (Andrew Lincoln in Love Actually, Michael Cudlitz in Band of Brothers, zo'n beetje de hele cast in Law and Order), maar ik ben gewoon erg slecht in gezichten, zeker als het een inwisselbaar karakter is als 'een verdachte', 'de beste vriend van'.



Gek genoeg herken ik ze nu allemaal wel als ze in een miniscuul rolletje ergens voorbij komen. (we keken laats Night at the museum, daar zit Jon Bernthal in bv)
quote:dolfje schreef op 04 december 2015 @ 16:16:

Ja dat bedoel ik. Niet dat het onbekende nieuwe mensen zijn maar meer van "waar ken ik die gast van ".

De meest bekende voor mij tot nu toe is Abraham denk ik.



Idem.

In het geval van Andrew Lincoln heb ik even diep moeten graven, tot ik weer eens mijn standaard "Ik voel mij vreselijk en wil liefde en kerst" film op had gezet:

Love actually
Alle reacties Link kopieren
Jon Berntal heb ik al wel in meer gezien sinds Twd en Andrea zag ik voorbij komen in Chicago fire/pd of med.
Alle reacties Link kopieren
dat is gek inderdaad uiteraard had ik ooit eerder the mist gezien en toen ik die vorig jaar ergens weer naar lange periode opnieuw zag, zag ik zowel Andrea Dale en Carol erin.



Abraham herkende ik nog van Band of Brothers, De acteur die Merle speelt en ja zelf Daryl herkende ik van Blade II

Mijn vriend herkende meteen Lori van Prison Break toen zag ik het ook pas (en toen was ik ook niet heel dol op haar)



The governor acteur was ook een bekend persoon, en Nu dus met Jeffrey Dean Morgan (ik heb voornamelijk mee gemaakt met Greys Anatomy) maar ook weleens een korte andere rol ergens in..



Alleen zijn stem al, ik krijg dan spontaan zin om zijn schoot te kruipen en naar zijn borst te luisteren



best raar bij abraham denk ik laten we in de bos struinen en bij Daryl denk ik laat ik jou eens goed wassen

"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Oh ja Lori inderdaad van Prison break en wat slechte films.
Ik ken de meesten idd ook wel van prison break, band of brothers, the mist en norman natuurlijk van boondock en van gossip,

De acteur die Negan speelt ken ik dan weer niet.
quote:mamsvan schreef op 04 december 2015 @ 17:55:





best raar bij abraham denk ik laten we in de bos struinen en bij Daryl denk ik laat ik jou eens goed wassen

hmm ja Daryl in bad





nee, ik heb een vreselijk slecht geheugen voor acteurs. In een film die over het leger gaat of over een kantooromgeving, waar iedereen in hetzelfde driedelige pak rondloopt, heb ik af en toe moeite om de karakters uit elkaar te houden.

Hele bekende herken ik wel, of mensen met een opvallend uiterlijk (dat vond ik van DeMunn, die heeft van die stekende ogen) herken ik ook. Maar zo'n Andy Lincoln ziet er in Love Actually heel doorsnee uit, die herken ik echt niet in een andere film.

Norman moet ik gezien hebben in Charmed, maar dat was een klein rolletje. Ik geloof dat ik Gossip ook ooit gezien heb, maar de strekking van dat verhaal weet ik niet eens meer.

Michael Cudlitz, heb ik in Band of Brothers gezien, maar hij ziet er in TWD zo anders uit met die snor.
Rick van Love Actually, Daryl van Boondock Saints, Dale van meerdere Stephen King films, Carol, Andrea en Morales van The Mist, Maggie van The Vampire Diaries, Glenn van The Big Bang Theorie, Sasha van Once upon a time (serie), Abraham van Band of Brothers, Father Gabriel van Starship Troopers (al hoorde ik dat pas later, had 'm nooit herkend haha), Jessie van American Horror Story, Morgan van Jericho, Merle van Henry: Portrait of a Serial Killer, Tobin van Breaking Bad, Eastman (al zat hij er maar 1 episode in TWD) van American Horror Story. Goh, eigenlijk ken ik er meer dan ik dacht.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 04 december 2015 @ 17:55:

Alleen zijn stem al, ik krijg dan spontaan zin om zijn schoot te kruipen en naar zijn borst te luisteren

Alle reacties Link kopieren
Ik kende rick al van teachers en daryl van boondock saints. De rest heb ik allemaal wel eens voorbij zien komen, maar niet herkend (pas achteraf).
quote:Starshine schreef op 01 december 2015 @ 14:28:

Beetje onbevredigend dan als dat zo is, Dragisa. Een relatief klein groepje richt heel veel schade aan en ruimen net op tijd het veld voor de volgende schurk.



Ik vind de wolves vreemd...ze doen erg simpel aan, maar maakten wel ingenieuze vallen, jaagden overlevenden schrik aan met graffiti en kiepwagens vol torso's en ledematen. Er wordt maw veel suspense gecreëerd en dat stopt dan ineens.quote:Starshine schreef op 01 december 2015 @ 14:46:

Maar nou vond ik dat dat met Terminus ook gebeurde hoor. Er wordt een half seizoen naartoe gewerkt en hup in een aflevering waren ze toast. Wel hun achtergrondverhaal leren kennen, maar ik vond het nogal een anti-climax. Dat Gareth & co nog even naar die kerk kwamen was eigenlijk meer lastig dan echt bedreigend. (ja okay, ze begonnen alvast aan Bob, maar die ging toch al dood, dus dat was ook niet noodzakelijk)Zou ik ook vinden. Ik vond het ding met Terminus ook erg snel afgelopen en stom.....Ik had er echt meer van verwacht.
quote:Liadan schreef op 01 december 2015 @ 21:56:

[...]





Ik zit in beide kampen.Ik zeg: looks van Rick, lichaam en karakter van Daryl
Ik wil ze best allebei, geen probleem
En Abraham ook, heerlijk zo'n grote man. De snor moet wel weg.
quote:Starshine schreef op 03 december 2015 @ 10:09:

Ik ben bang dat Daryls dagen geteld zijn. En ik denk nog steeds dat Glenn ook gaat. Dat zijn bijna dood een heel vuil truukje was, zo van: Oooooh Glenn is dood!! .

Nee hij leeft!!

en dan als niemand het verwacht....*BAM* dood, maar dan echt.

.....
quote:dolfje schreef op 03 december 2015 @ 12:04:

Fijn dames dat jullie het in het wit doen, waardeer ik echt! +1
quote:Dragisa schreef op 04 december 2015 @ 16:32:

[...]





Idem.

In het geval van Andrew Lincoln heb ik even diep moeten graven, tot ik weer eens mijn standaard "Ik voel mij vreselijk en wil liefde en kerst" film op had gezet:

Love actually



Ik ben toch benieuwd geworden en ging even Googlen



quote:Starshine schreef op 04 december 2015 @ 21:31:

Ik wil ze best allebei, geen probleem
quote:Starshine schreef op 04 december 2015 @ 21:32:

En Abraham ook, heerlijk zo'n grote man. De snor moet wel weg.



Hmm....Abraham zonder snor?







Abraham met een nette snorrebaard







Ik hou ook van grote mannen

Maar toen je zei Abraham zonder snor, dacht ik eerst aan hem met snor en toen dacht ik nee Misschien als een beste vriend. Daarna even gegoogled en nu denk ik nomnomnom
Sorry ik verwaarloos jullie. Het enige wat ik nog ga toevoegen (want jullie zullen alles al uitgebreid besproken hebben) is dat allebei die kutkinderen van Jessie van mij opgegeten mogen worden.
Alle reacties Link kopieren
In Love Actually vind ik "Rick" niet zo, maar in TWD wel. Alleen als hij zijn op zo'n fluistertoon gaat praten vind ik het niet zo goed klinken... En hoe hij Carl uitspreekt: nah.

Daryl vind ik in TWD wel ok, maar toen hij nog met dat fotomodel datete kon ik me er geen voorstelling van maken.
quote:mia_e schreef op 04 december 2015 @ 21:49:

In Love Actually vind ik "Rick" niet zo, maar in TWD wel. Alleen als hij zijn op zo'n fluistertoon gaat praten vind ik het niet zo goed klinken... En hoe hij Carl uitspreekt: nah.

Daryl vind ik in TWD wel ok, maar toen hij nog met dat fotomodel datete kon ik me er geen voorstelling van maken.Zo he?





Ik vind het wel komisch altijd .
Hahaha zo zeg ik Carl ook altijd tegen mn vriend als we het over TWD hebben .



Abraham
quote:tattou schreef op 04 december 2015 @ 21:56:

[...]





Zo he?

[afbeelding]



Ik vind het wel komisch altijd .





Die vreselijke Coral/Dick Grimes grapjes zijn ook zo slecht.





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven