Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic




Daar zijn we weer!
Ik heb het toch maar clean n simple gehouden zonder titel. Maar met Negan in de OP. Als vorig seizoen een graadmeter is, zijn we over twee weken toch al aan 7.2 toe.
ik ga nog wat prutsen aan de OP
quote:Starshine-2 schreef op 16 oktober 2016 @ 12:01:

Ik heb het toch maar clean n simple gehouden zonder titel. Maar met Negan in de OP. Als vorig seizoen een graadmeter is, zijn we over twee weken toch al aan 7.2 toe.Denk ik ook, vooral met deze openingsaflevering.
Alle reacties Link kopieren




"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."
Alle reacties Link kopieren
edit: gifje werkt niet :(
"Whatever happened back there is being managed and kicked right up into its own ass one way or another, I know that."




Moest aan je denken Starshine
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
hallo!!
Alle reacties Link kopieren
vind de titel mhaw.. Maar boeiuh..... Ik ben er ook



Leuk dat mijn motto er in staat...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Merlijne schreef op 16 oktober 2016 @ 12:07:

[afbeelding]



Moest aan je denken Starshine
Alle reacties Link kopieren
quote:Magneet schreef op 16 oktober 2016 @ 12:03:





[afbeelding]
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Welkom to Woodbury uhm het nieuwe topic.





Kon t niet laten
Ik heb de vragen er ook uitgelaten omdat ik vind dat onze helden dat station nu gepasseerd zijn. Er werd al hevig getwijfeld of ze nog wel op zoek moesten naar meer mensen maar eerlijk gezegd blijkt nu met Hilltop en zo, dat the family een beetje achtergebleven is, snapje? Wat natuurlijk niet wil zeggen dat wij geen nieuwe mensen verwelkomen.



Maar goed, als ik nadenk over de tijd na de opening (op de een of andere manier kan ik daar toch nog heel moeilijk voorbij denken), is mijn wens: aansluiting bij het grotere netwerk van nederzettingen, een oplossing voor het Neganprobleem (jaja, ligt gevoelig, hij hoeft ook niet dood meteen, want ik wil ook nog wel even van hem genieten. Maar uhm, hanteerbaar) en een Carylreunion (again, ik weet het, ze hebben zo'n beetje elk seizoen een reunion, maar nu echt dan).
en dit: (maar dan zonder Beth)

Ik haak ook maar eens een keer aan. Kannietwachtenniet!
Alle reacties Link kopieren
Wooohooo! Was even de hond uitlaten in mijn ouderlijk huis en toen was er ineens een nieuw topic. Ik denk dat het de aankomende tijd wel super snel gaat, als het weer begonnen is. Ik vind het echt zo spannend, was gisteren de laatste scene nog eens aan het kijken en daarna de sneak peek



En trouwens @Magneet, gefeliciteerd met je nieuwe huis!
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 16 oktober 2016 @ 12:19:

[afbeelding]



Kon t niet laten Toen ik pas de laatste aflevering opnieuw keek, ging ik dit stukje ook echt terugspoelen
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Oké iemand moet mij toch even uitleggen hoe je eigenlijks gifs kan plaatsen hier
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
hetzelfde als plaatjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven