Entertainment alle pijlers

The walking dead Rise up

13-02-2017 19:35 3009 berichten
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!

Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose

Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best

En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan

Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.

Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.

Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!

N.B

Voor de Lurkers en Newbies :

De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:

Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).

Linkje naar Hot diggity dog
Alle reacties Link kopieren
quote:mama_lin schreef op 28 februari 2017 @ 11:25:

Zoek je op 'Maggie talks weird' [afbeelding]

Krijg je als bonus keira knightley van Google ik moest m even delen

[afbeelding]
Wow. I wish I could speak whale.
quote:mamsvan schreef op 01 maart 2017 @ 00:40:

[afbeelding]

quote:Coda schreef op 02 maart 2017 @ 05:22:

We are all Daryl.

Ik heb net ook heel schaamteloos naar Fox een bericht gestuurd met mijn verhaal en mijn tickets met de vraag of ze aaaaaaaaaasjeblieeeeeeeft nog een kaartje voor me hebben.. ik voel me zo sneu. Ik hoop dat je nog een kaartje wint!
quote:Dory_1 schreef op 03 maart 2017 @ 16:02:

[...]

Nou, dit klopte, maar niet echt een big spoiler he Dr. Carson zal niet gemist worden denk ik

Ik zat hier nog over na te denken.

De saviors hebben nu geen dokter meer. En Hilltop heeft er eentje.

Ik denk dat ze die maar wat graag even gaan ophalen.
Was die van Hilltop en de Saviors niet dezelfde? Dat dacht ik eigenlijk, maar dat is natuurlijk ook niet logisch. Ik had dat ergens gelezen dacht ik.
Jullie vragen Ja dat lijkt me echt vreselijk, om altijd maar dezelfde vragen te moeten beantwoorden. Ik zou zo'n beroerde celebrity zijn, ik zou er vreselijk chagrijnig van worden

@Coda, doe haar anders even taggen op Facebook, dan heb je meer kans dat ze het nog leest.
Slim!!
quote:-catnip schreef op 03 maart 2017 @ 16:31:

Net seizoen 1 van Outlander afgekeken, potverdorie. Ik kon die laatste 2 afleveringen echt niet aan, zo luguber. De mensen die het hebben gezien weten wel wat ik bedoel.

Ik ben wel echt verliefd op Jamie, dat dan weer wel.

Ja arme schat

Ik ben ook een beetje vliefd hoor. Hoe hij altijd zo lief sassenach zegt tegen Claire
quote:Starshine-2 schreef op 03 maart 2017 @ 17:01:

[...]

Ja arme schat

Ik ben ook een beetje vliefd hoor. Hoe hij altijd zo lief sassenach zegt tegen Claire Jaaa precies. Het is zo'n dropje.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Dory_1 schreef op 03 maart 2017 @ 16:46:

Jullie vragen Ja dat lijkt me echt vreselijk, om altijd maar dezelfde vragen te moeten beantwoorden. Ik zou zo'n beroerde celebrity zijn, ik zou er vreselijk chagrijnig van worden

@Coda, doe haar anders even taggen op Facebook, dan heb je meer kans dat ze het nog leest.

Ik ook. Ik zou echt met rollende ogen zitten van 'dat is pas in 3.000 interviews gevraagd joh'.

Ik snap ook nooit dat mensen dingen over het verloop van twd gaa vragen. Daar mogen ze vaak toch niks over zeggen.
Laatste nieuws: er zijn slechts nog twee kaarten te vergeven voor degene die de beste vraag stelt voor een interview.

Ik zie de gebruikelijke 'wat zou jij doen in een ZA' weer langskomen.

Anyway ik heb naar beste kunnen een vraag gesteld en ga nu al dood van de spanning.
Ohja, ik heb geheel tegen mijn principes een beetje gekweeld dat ik zo'n grote fan ben van de show. Ik ben een twd-hoer
Ik ben trouwens zo bang dat een suffe vraag als : als je daryl/negan niet speelde wie zou je dan willen spelen' gaat winnen
Welke vraag heb je gedaan Starshine? Ik krijg ook altijd hartkloppingen van dat soort dingen, ik krijg zelfs al een hartaanval als ik een bod doe op vakantieveilingen. En TWD-hoer of niet, ik gun het je als nog hoor.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Ik zet hem wel op fb vanwege de herkenbaarheid.
Humor:

"Greg, worden er nou vaak mensen ontslagen vanwege al die continuïteitsfouten?"
Jeffrey en norman..

Als jullie een ander karakter had mogen kiezen om te spelen wie zou het dan zijn

Het is algemeen bekend dat Jeffrey al tegen zijn agent zei van is het de rol negan..

Dan had hij toch niemand anders willen spelen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
En vragen a la: met wie speel je nou het leukst of minst fijn vind ik ook stom.

Ze vallen elkaar nooit af. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat David Morrisey (om maar ee dwarsstraat te noemen) een hel was om mee te werken.
Ik heb heel zielig op de vraag gereageerd..
Welk coda
Hoi hoi

Ben een beetje benieuwd of ik gewoon weer mee kan doen hier! Heb heel weinig laten horen maar weer af en toe geprobeerd mee te doen. Blijkt dat privéproblemen net iets te veel waren.Hoe en wat ga ik niet uitleggen..sorry..privé maarre..ben er weer!

Vindt Darryl weer leuk. Hij praat en hij wil ook iets gaan doen.

Rick.... ja dat blijft. Ben blij dat hij nu wel wat wil doen!!!

Eugene??? He's got something up his sleeve....wedden???

Negan??? Neuh...lekkere vent maar alleen op foto's
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Mac trees, gewoon je bakvisshirt aan en er weer volop in! Fijn dat je er weer bent en

Ik zag het ook, die vraag op fox. En ik kon niets beters bedenken dan inderdaad die vragen die jij hier neerzet, Star dus ik heb al besloten om dan maar geen vraag neer te zetten.
verdwaald op het nieuwe forum
Je mag best een vraag van mij gebruiken.

Welkom terug mctrees!
Heb vannacht gedroomd dat iemand 10 kaartjes had gewonnen want ze was zo origineel en toen ging ze 10 van ons (mij ook) ophalen met een limo alleen toen jullie bij mij aan kwamen was daar opeens Jeffrey en norman en ik mocht mee op de motor

Zucht
quote:mamsvan schreef op 04 maart 2017 @ 10:07:

Heb vannacht gedroomd dat iemand 10 kaartjes had gewonnen want ze was zo origineel en toen ging ze 10 van ons (mij ook) ophalen met een limo alleen toen jullie bij mij aan kwamen was daar opeens Jeffrey en norman en ik mocht mee op de motor

Zucht Aha.... waarom droom ik nou nooit zoiets. Ik had vannacht weer eens de droom dat mijn tanden eruit vielen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven