The walking dead Rise up
maandag 13 februari 2017 om 19:35
Bedankt Liadan en Cherokeerose, voor dit prachtige eerbetoon voor de leukste fanclub met de allerleukste fandames!
Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose
Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best
En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan
Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.
Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
)
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Linkje naar Hot diggity dog
Deze handtekening van JDM hebben we te danken aan Cherokeerose
Er staat: To the viva ladies. Wishing you all the best
En hier de prachtige handtekening verkregen door liadan
Dit is hèt topic voor twd fans die samen willen huilen, lachen, griezelen en in spanning zitten.
Hier mag alles besproken worden op twd gebied alleen houd het wel gezellig zo zonder spoilers.
Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
N.B
Voor de Lurkers en Newbies :
De Dutch Walking Dead Begrippenlijst:
Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.
Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent
Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )
Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts
Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten
Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden
Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten
Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).
Linkje naar Hot diggity dog
vrijdag 3 maart 2017 om 16:39
quote:Coda schreef op 02 maart 2017 @ 05:22:
We are all Daryl.
Ik heb net ook heel schaamteloos naar Fox een bericht gestuurd met mijn verhaal en mijn tickets met de vraag of ze aaaaaaaaaasjeblieeeeeeeft nog een kaartje voor me hebben.. ik voel me zo sneu. Ik hoop dat je nog een kaartje wint!
We are all Daryl.
Ik heb net ook heel schaamteloos naar Fox een bericht gestuurd met mijn verhaal en mijn tickets met de vraag of ze aaaaaaaaaasjeblieeeeeeeft nog een kaartje voor me hebben.. ik voel me zo sneu. Ik hoop dat je nog een kaartje wint!
Wow. I wish I could speak whale.
vrijdag 3 maart 2017 om 16:40
quote:Dory_1 schreef op 03 maart 2017 @ 16:02:
[...]
Nou, dit klopte, maar niet echt een big spoiler he Dr. Carson zal niet gemist worden denk ik
Ik zat hier nog over na te denken.
De saviors hebben nu geen dokter meer. En Hilltop heeft er eentje.
Ik denk dat ze die maar wat graag even gaan ophalen.
[...]
Nou, dit klopte, maar niet echt een big spoiler he Dr. Carson zal niet gemist worden denk ik
Ik zat hier nog over na te denken.
De saviors hebben nu geen dokter meer. En Hilltop heeft er eentje.
Ik denk dat ze die maar wat graag even gaan ophalen.
vrijdag 3 maart 2017 om 16:46
Jullie vragen Ja dat lijkt me echt vreselijk, om altijd maar dezelfde vragen te moeten beantwoorden. Ik zou zo'n beroerde celebrity zijn, ik zou er vreselijk chagrijnig van worden
@Coda, doe haar anders even taggen op Facebook, dan heb je meer kans dat ze het nog leest.
@Coda, doe haar anders even taggen op Facebook, dan heb je meer kans dat ze het nog leest.
Wow. I wish I could speak whale.
vrijdag 3 maart 2017 om 17:01
quote:-catnip schreef op 03 maart 2017 @ 16:31:
Net seizoen 1 van Outlander afgekeken, potverdorie. Ik kon die laatste 2 afleveringen echt niet aan, zo luguber. De mensen die het hebben gezien weten wel wat ik bedoel.
Ik ben wel echt verliefd op Jamie, dat dan weer wel.
Ja arme schat
Ik ben ook een beetje vliefd hoor. Hoe hij altijd zo lief sassenach zegt tegen Claire
Net seizoen 1 van Outlander afgekeken, potverdorie. Ik kon die laatste 2 afleveringen echt niet aan, zo luguber. De mensen die het hebben gezien weten wel wat ik bedoel.
Ik ben wel echt verliefd op Jamie, dat dan weer wel.
Ja arme schat
Ik ben ook een beetje vliefd hoor. Hoe hij altijd zo lief sassenach zegt tegen Claire
vrijdag 3 maart 2017 om 17:05
quote:Starshine-2 schreef op 03 maart 2017 @ 17:01:
[...]
Ja arme schat
Ik ben ook een beetje vliefd hoor. Hoe hij altijd zo lief sassenach zegt tegen Claire Jaaa precies. Het is zo'n dropje.
[...]
Ja arme schat
Ik ben ook een beetje vliefd hoor. Hoe hij altijd zo lief sassenach zegt tegen Claire Jaaa precies. Het is zo'n dropje.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
vrijdag 3 maart 2017 om 17:05
quote:Dory_1 schreef op 03 maart 2017 @ 16:46:
Jullie vragen Ja dat lijkt me echt vreselijk, om altijd maar dezelfde vragen te moeten beantwoorden. Ik zou zo'n beroerde celebrity zijn, ik zou er vreselijk chagrijnig van worden
Ik ook. Ik zou echt met rollende ogen zitten van 'dat is pas in 3.000 interviews gevraagd joh'.
Ik snap ook nooit dat mensen dingen over het verloop van twd gaa vragen. Daar mogen ze vaak toch niks over zeggen.
Ik ook. Ik zou echt met rollende ogen zitten van 'dat is pas in 3.000 interviews gevraagd joh'.
Ik snap ook nooit dat mensen dingen over het verloop van twd gaa vragen. Daar mogen ze vaak toch niks over zeggen.
vrijdag 3 maart 2017 om 19:15
vrijdag 3 maart 2017 om 19:30
Welke vraag heb je gedaan Starshine? Ik krijg ook altijd hartkloppingen van dat soort dingen, ik krijg zelfs al een hartaanval als ik een bod doe op vakantieveilingen. En TWD-hoer of niet, ik gun het je als nog hoor.
''Then let amorous kisses dwell
vrijdag 3 maart 2017 om 20:10
zaterdag 4 maart 2017 om 01:48
Hoi hoi
Ben een beetje benieuwd of ik gewoon weer mee kan doen hier! Heb heel weinig laten horen maar weer af en toe geprobeerd mee te doen. Blijkt dat privéproblemen net iets te veel waren.Hoe en wat ga ik niet uitleggen..sorry..privé maarre..ben er weer!
Vindt Darryl weer leuk. Hij praat en hij wil ook iets gaan doen.
Rick.... ja dat blijft. Ben blij dat hij nu wel wat wil doen!!!
Eugene??? He's got something up his sleeve....wedden???
Negan??? Neuh...lekkere vent maar alleen op foto's
Ben een beetje benieuwd of ik gewoon weer mee kan doen hier! Heb heel weinig laten horen maar weer af en toe geprobeerd mee te doen. Blijkt dat privéproblemen net iets te veel waren.Hoe en wat ga ik niet uitleggen..sorry..privé maarre..ben er weer!
Vindt Darryl weer leuk. Hij praat en hij wil ook iets gaan doen.
Rick.... ja dat blijft. Ben blij dat hij nu wel wat wil doen!!!
Eugene??? He's got something up his sleeve....wedden???
Negan??? Neuh...lekkere vent maar alleen op foto's
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
zaterdag 4 maart 2017 om 07:45
zaterdag 4 maart 2017 om 10:07
zaterdag 4 maart 2017 om 10:11
quote:mamsvan schreef op 04 maart 2017 @ 10:07:
Heb vannacht gedroomd dat iemand 10 kaartjes had gewonnen want ze was zo origineel en toen ging ze 10 van ons (mij ook) ophalen met een limo alleen toen jullie bij mij aan kwamen was daar opeens Jeffrey en norman en ik mocht mee op de motor
Zucht Aha.... waarom droom ik nou nooit zoiets. Ik had vannacht weer eens de droom dat mijn tanden eruit vielen
Heb vannacht gedroomd dat iemand 10 kaartjes had gewonnen want ze was zo origineel en toen ging ze 10 van ons (mij ook) ophalen met een limo alleen toen jullie bij mij aan kwamen was daar opeens Jeffrey en norman en ik mocht mee op de motor
Zucht Aha.... waarom droom ik nou nooit zoiets. Ik had vannacht weer eens de droom dat mijn tanden eruit vielen