Entertainment alle pijlers

The Walking Dead, seizoen 6 and beyond

11-08-2015 12:32 2962 berichten

Welkom in het nieuwste topic over The Walking Dead. A sanctuary for all, om te huilen, te lachen, te genieten en te zwijmelen over de lekkere manspersonen die deze geweldige serie rijk is

Let op: in principe volgen we het uitzendschema zoals die in Nederland wordt uitgezonden. Die loopt 24 uur achter op Amerika, dus als je streamt en de nieuwste aflevering al gezien hebt, geen spoilers aub!

Ook spoilers vanuit de comics worden niet op prijs gesteld.

Speculeren mag wel, maar gebruik je gezonde verstand en zet tekst desnoods in het wit en foto's verborgen achter een link als je niet zeker weet of je spoilert.

Klets gezellig mee. Of je nou een fan van het eerste uur bent of pas tijdens de Fox-marathon ingestapt bent, iedereen is welkom.

Hier de trailer van seizoen 6.

Hier een link naar het oude topic.

En hier een link naar het topic over Fear the walking dead.

quote:WDB schreef op 26 september 2015 @ 10:52:

We gaan naar de Starshine-safezone, neh zou toch voor mijn Alaska plan gaan. Wonen minder mensen = walkers dan in een willekeurige grote stad van Nederland.

Wel zou ik zo'n dikke sadist zijn dat ik ga experimenteren waar de walkers niet over kunnen.

Bevriezen ze als je ze in ijskoud water gooit? Kunnen ze zonder zuurstof? Kunnen ze gegeten worden door beren etc?

Mijn vriend had ook een knap geniaal idee. Gaan in midden Siberië wonen, in een wagon van de transsibirische expres. Uit Nederland hebben we zonnenpanelen mee genomen, die we op de trein zetten. Mocht dat niet werken er is daar zoveel kool en hout dat die trein echt wel blijft rijden.

Zit een dikke stalen sneeuwschuiver voorop. Dus gewoon dwars door de Walkers heen.

A. Je bent makkelijk verplaatsbaar.

B. Wonen nòg minder mensen in Siberië dan waar ter wereld.

C. Het is er zo stervens koud dat de walkers ook wel zullen bevriezen.

D. De natuur is daar zo ongerept dat er altijd wel wat te eten is te vinden.

Òf we zoeken dat eiland op waar ze Expeditie Robinson gefilmd hebben. Daar lijkt het mij helemaal een straf om te zitten. Oei, Alaska of Starshine-zone. Ik denk dat ik toch voor Starshine ga. Alaska lijkt mij kouhoud
Een eiland (achtig-iets) lijkt de oplossing, maar er is ook een keerzijde, je kan er niet zo makkelijk vanaf en het is een makkelijk doelwit.

Ik ga dus niet naar Starshine, ik blijf lekker hier (ergens tussen vliegbasis de Peel en De Rooijse Wissel (lijkt wel op The Prison), beiden zijn binnen handbereik voor mij, dat zit wel snor hoop ik dan maar).

Nu ik erover nadenk, ik heb ook de grootste vrouwengevangenis van NL nog in de buurt en en ik woon om de hoek van een ziekenhuis. Nou, wat wil een mens nog meer ^^.
Dat klinkt ook goed Tattou!
toepasselijk voor ons

en gewoon omdat het kan.

Ook Rick voor de liefhebbers

en Glenn

Meer smaken zijn er niet echt he? Abraham vind ik teveel een karikatuur met die rare snor (maar ik hou wel van hem, met z'n gekke uitspraken.

Eugene met z'n matje.....uuuuh

Josh mcDermitt is ook m'n type niet (hoewel beter dan Eugene)

Aaron dan (mij te gladjes, maar ik zie wel dat hij aantrekkelijk is)

Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 22 september 2015 @ 18:19:

Zojuist gekocht via Ellyschoice en nog geen letter in gelezen, maar de omschrijving klinkt wel goed voor de liefhebbers van post apocalyptische toestanden:

Station Elf - Emily St. John Mandel

WAT BLIJFT ER OVER ALS DE BESCHAVING TEN ONDER GAAT? EN HOEVER ZOU JE GAAN OM DIT TE BESCHERMEN? Op een winterse avond in Toronto sterft de beroemde acteur Arthur Leander op het toneel terwijl hij de rol van zijn leven speelt. Diezelfde avond strijkt een dodelijk griepvirus neer op het Noord-Amerikaanse continent. De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn. Twintig jaar later trekt Kirsten, een actrice van het Reizende Symfonieorkest, langs de nieuwe nederzettingen rondom de Grote Meren om Shakespeare op te voeren voor de overlevenden van de ondergang. En dan wordt haar hoopvolle nieuwe wereld wederom bedreigd.

Vooral het twintig jaar later spreekt mij aan. Dus niet tijdens en direct na de rampen, veel later. (De CAPS zijn niet van mij, maar van bol.com)Wat mij betreft een aanrader. Het boek is wel vrij onderkoeld geschreven waardoor je soms het gevoel krijgt dat het wel meevalt Allemaal. Het had van mij wel iets indringender gemogen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Klinkt goed dat boek Tonkje.

Lekkere plaatjes weer Starshine
Ik vond Shane toch ook altijd wel erg leuk hoor.

Foto van de set van Dare Devil. Jon gaat daarin The Punisher spelen. 1 van meest favoriete comic characters.

Ik vond Shane ook leuk,goed geacteerd ook!
Ja Shane is ook top.
Ach Ik Ben echt ten dode opgeschreven bij een ZA. Woon in een voorstad van een grote stad, tuin grenst aan tig andere tuinen, voortuin is aan een doorgaande weg en heb twee kleine kinderen. Enig hoop is genoeg voorraad en goed barricaderen
Shane, Rick en natuurlijk Daryl zijn (en blijven) mijn favouriten
gewoon een plaatje dat ik tegenkwam, Daryl en Morgan en Morgans stuntdouble.

quote:daj schreef op 28 september 2015 @ 10:54:

Shane, Rick en natuurlijk Daryl zijn (en blijven) mijn favouriten voila:

Weet niet of het er al eens eerder ingegooid is, maar hebben jullie het boek 'Het meisje met alle gaven' van M.R. Carey ook gelezen?
Starshine
quote:Lovestar schreef op 25 september 2015 @ 18:48:

[...]

Oei....46 alweer. Ik vrees dat je een lekker hapje wordt voor de walkers

[img]http://www.blogcdn.com/blog.moviefone.c ... 223033.jpg[/img]Eej, nu niet gaan katten op fossielen hè! Ik loop nog zó vijf kilometer hard hoor!
quote:Starshine schreef op 26 september 2015 @ 11:05:

Het is alleen een behoorlijke toer om te reizen als de wereld naar de klote is. Daarom zoek ik het dicht bij huis.Ik ga geloof ik toch voor een heel groot plat dak, ergens in (de buurt van) een dorp. Zodat je wel op zoek kunt naar benzine en levensmiddelen (en vee, als voedsel), maar niet meteen omgeven bent door de halve Bijlmer. Dus zeg het dak van een groot streekziekenhuis of van een groot winkelcentrum in, ik noem maar een of ander oord - Raalte.
quote:Starshine schreef op 28 september 2015 @ 08:31:

[img]https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... e=56A25DEF[/img]Ai, al dat vet... brrrrrr. Wacht es, daar kun je dan wel weer goede fakkels van maken! Okay, Kim it is!
Ik blijf geloof ik maar gewoon thuis. Ik heb een omheinde tuin, en dievenklauwen op mijn deuren en ramen. En ik kan altijd de open trap er nog uitzagen zodat de zombies niet boven kunnen komen. Dan kan ik veilig slapen in mijn eigen bed. Touwladdertje uit het slaapkamerraam en ik kan wel naar beneden om aardappeltjes etc. te verbouwen in de tuin.

Ik zou een opvang voor regenwater maken (omgekeerde parasol?) en in de eerste dagen van de ZA de lokale supermarkt en het tuincentrum helpen leegroven.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik zou thuis meteen de sjaak zijn. Die leuke jaren-dertigwoningen zijn het tegenovergestelde van een niet in te nemen fort. Dus als ik snel moet beslissen, wordt het het verpleegtehuis een eind verderop, aan de randweg.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven