Entertainment alle pijlers

The Walking Dead (USA seizoen volgend)

19-10-2014 00:10 3012 berichten
Seizoen 5 alweer! Een topic om na te bespreken, te speculeren, te griezelen, te lachen en te huilen. En natuurlijk vooral om te genieten.



De enige afspraak: géén spoilers vanuit de comics! En ook niet van internet af!!!!





quote:Liadan schreef op 11 augustus 2015 @ 11:55:

Wat zijn sommige mensen toch fanatiek eigenlijk. Ik ga echt nooit zover in mijn 'fan zijn' van series (of films, boeken, muzikanten, etc...).



Jesus Christ, get a grip, (wo)man, denk ik dan altijd als ik anderen dat wel zie doen.

nee ik ook niet. Ik vind het leuk, kan me er een half uurtje vreselijk over opwinden en ga dan weer over tot de orde van de dag.

Als er morgen een persconferentie komt dat iedereen ruzie met elkaar heeft en dat TWD definitief geschrapt wordt zal ik even flink vloeken en dan wat anders gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 11 augustus 2015 @ 11:57:

[...]



Noah net zo. Had de dood van zijn familie nog niet eens verwerkt, doet zijn best om voor zichzelf een toekomst te bouwen in Alexandrie en gaat dood in een draaideur. Zonde.

Was ook zo onnodig omdat het helemaal niet zo hoefde te gaan.



(er zijn trouwens leuke tegenbewegingen die de meest ridicule theorieën bedenken dat Dale niet dood is)Van die dominee verwachtte ik dat hij wel snel dood zou gaan, zijn overlevingskansen lijken nihil. Maar dat gebeurt dan weer niet. Dit soort dingen maken de serie wat mij betreft dus zo verslavend
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Oh, meer dan 3000 reacties, we moeten een nieuw topic openen.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Ja. Dit hele topic vol lullen (al dan niet ontopic) en met plaatjes volplakken is toch wel ongeveer zover als het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Nou, wie? En mag er dan in de OP of de titel dat we (vooralsnog) FOX volgen?
quote:Satchel schreef op 11 augustus 2015 @ 12:01:

[...]



Van die dominee verwachtte ik dat hij wel snel dood zou gaan, zijn overlevingskansen lijken nihil. Maar dat gebeurt dan weer niet. Dit soort dingen maken de serie wat mij betreft dus zo verslavend Ja maar van Gabriel verwacht ik nog van alles. ik weet nog niet of het goed of slecht gaat zijn
zal ik en nieuwe maken?
Alle reacties Link kopieren
Go ahead!
bezig..
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net typen 'komt er nog wat van?'
The Walking Dead, seizoen 6 and beyond



tadaa
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even gemeld bij de mods. Doe ik ook eens ff wat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven