Entertainment alle pijlers

Trinney & Suzannah

01-09-2010 21:31 720 berichten
Ik ben er klaar voor, ben erg benieuwd naar dit programma!

Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
O morgen zijn ze in Rotterdam, zie ik net. Gelukkig, daar ben ik niet.
Ik vind hier dingen van.
Thanx, ik heb Trinny nog niet goed kunnen zien. Ik zag hun ergens anders op TV. Trinny zag er daar heel goed glamorous gekleed uit.
quote:Sabeltandcavia schreef op 01 september 2010 @ 21:51:

O morgen zijn ze in Rotterdam, zie ik net. Gelukkig, daar ben ik niet.Ik moet morgen werken en is Rotterdam wel een heel eind weg voor mij. Maar ze zouden mij best wat advies en tips mogen geven hoor!
Jammer dat ze die verschikkelijke spiegelkast niet gebruiken. Daar schrik je je helemaal dood in.
quote:koreveen schreef op 01 september 2010 @ 21:54:

Jammer dat ze die verschikkelijke spiegelkast niet gebruiken. Daar schrik je je helemaal dood in.Wat is dat dan?
quote:koreveen schreef op 01 september 2010 @ 21:54:

Jammer dat ze die verschikkelijke spiegelkast niet gebruiken. Daar schrik je je helemaal dood in.

Ja, daar zou ik dan ook weer niet in willen

Denk dat alle spiegels spontaan zouden knappen!
ben even weg
Tot nu toe vind ik het eigenlijk behoorlijk tegenvallen
Soleil, deden ze in What no to Wear. Moest men in de favo (meestal verschrikkulukkku) outfit in een spiegelkast met spiegels rondom. En, het ergste, daarna in het ondergoed en dan gingen zij je slechte en goede punten benadrukken. Compleet met graaihanden aan tieten en zo..... horrorrrrrr
quote:koreveen schreef op 01 september 2010 @ 21:57:

Soleil, deden ze in What no to Wear. Moest men in de favo (meestal verschrikkulukkku) outfit in een spiegelkast met spiegels rondom. En, het ergste, daarna in het ondergoed en dan gingen zij je slechte en goede punten benadrukken. Compleet met graaihanden aan tieten en zo..... horrorrrrrrBrrrr! Eigenlijk zijn die twee gewoon heel eng
Die Renske kan er alleen maar op vooruit gaan
quote:koreveen schreef op 01 september 2010 @ 21:57:

Soleil, deden ze in What no to Wear. Moest men in de favo (meestal verschrikkulukkku) outfit in een spiegelkast met spiegels rondom. En, het ergste, daarna in het ondergoed en dan gingen zij je slechte en goede punten benadrukken. Compleet met graaihanden aan tieten en zo..... horrorrrrrr

Die in het ondergoed heb ik nog nooit gezien! In mijn afleveringen mogen ze altijd hun kleding aan houden.

Dit is trouwens de amerikaanse what not to wear. Misschien ligt het daar aan.
Waarom valt het je tegen Zwup?
Daar ligt het zeker aan. Zwup, de VS versie is een stuk braver.
Shoeby hier Shoeby daar.
Ik verbaas me eigenlijk over Trinny en Suzannah. Ik zie bij hen veel dingen die ik niet mooi vind en dan moeten zíj advies geven aan anderen?
Het leukste van What not to Wear is juist als ze moeten gaan shoppen en steeds weer foute dingen pakken. Dat is hier niet. Jammer!
quote:S0LEIL schreef op 01 september 2010 @ 22:02:

Ik verbaas me eigenlijk over Trinny en Suzannah. Ik zie bij hen veel dingen die ik niet mooi vind en dan moeten zíj advies geven aan anderen?inderdaad. Zulke lippen wil ik niet!!
quote:S0LEIL schreef op 01 september 2010 @ 22:02:

Ik verbaas me eigenlijk over Trinny en Suzannah. Ik zie bij hen veel dingen die ik niet mooi vind en dan moeten zíj advies geven aan anderen?dat heb ik ook wel eens gedacht bij hun Engelse series.
Ik moet zeggen dat ik die altijd wel erg leuk vind! Dat getrek en gepluk aan borsten en konten hoeft niet zo nodig.

SP, ik vind het gewoon een soort grote verkleedshow. Had meer iets in de trant van 1 persoon per aflevering verwacht en wat serieuzer allemaal.
Trinny en Susannah zien er zelf uit als twee travestieten en willen anderen adviseren?

Wat een vreselijke overdreven vrouwen!
Ja idd Kore. Krijgt iedereen een bepaald bedrag en dan gaan shoppen met de tips van T&S in hun achterhoofd.
Ik vind ook wel dat ze erg veel mensen helpen. Is leuker als ze 1 of 2 mensen doen.
quote:koreveen schreef op 01 september 2010 @ 22:03:

Het leukste van What not to Wear is juist als ze moeten gaan shoppen en steeds weer foute dingen pakken. Dat is hier niet. Jammer!Ja, precies!! En ik vind het presentatie duo in de VS ook veeeeel leuker.
Saaaaaaaaaaaai........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven