Entertainment alle pijlers

UTOPIA hemel of hel. Deel 2

21-12-2016 16:48 1878 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij weer verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
vivamien schreef:
26-09-2017 20:05
Nou, inderdaad, vreselijk. Vooral Billy, de het hardst roept dat de tweeling een stel kleuters zijn, reageert zelf eigenlijk wel het meest kinderachtig. Eigenlijk is het gewoon een vals kreng! Nu heeft ze de tweeling weer in de tang, ze pakt gewoon iedere keer weer iemand anders. En dan ook nog “ja, iedereen hier vindt het raar dat jullie die kleding dragen”, terwijl ze gewoon zélf met het idee kwam. Wat een vreselijk vals wijf is dat, zeg!
En ook al vind ik die tweeling ook niks, ze hadden wel gelijk, dit lijkt gewoon pestgedrag. Maar goed, de overige bewoners doen het ook, het zijn allemaal draken. Ze lullen allemaal met elkaar en over elkaar, wat een slangenkuil!!

O ja, en ik lach me dood om dat debiele gejank van Billy, omdat ze niet roken mag :rofl:
:facepalm: :rofl:
Dat gejank was wel echt bizar ja!
Ze wil toch zelf haar neus laten doen?

Ik vraag mij af hoe psycho ze wordt als iemand haar ooit zwanger durft te maken...
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Go José go José! Billy werd goed op haar plek gezet! En die Romy, wat een olie dom mens is het toch :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
voel schreef:
03-10-2017 19:53
Go José go José! Billy werd goed op haar plek gezet! En die Romy, wat een olie dom mens is het toch :facepalm:
Je haalt de woorden uit mijn mond!! Top, die José! God, wat is die Billy toch een vals kreng. En Cemal: MAAK HET UIT! Hij hangt er tegenaan, zet door!
Alle reacties Link kopieren
vivamien schreef:
03-10-2017 20:00
Je haalt de woorden uit mijn mond!! Top, die José! God, wat is die Billy toch een vals kreng. En Cemal: MAAK HET UIT! Hij hangt er tegenaan, zet door!
Ah die slappe zak! Ik heb het allaaang opgegeven met hem. Stiekem hoop ik dat hij nog steeds de ballen krijgt om dit te doen. Romy verandert niet, vreselijk. Benieuwd hoe ze naar zich zelf kijkt als ze ooit de afleveringen terug kijkt.

Billy is echt een vals, manipulatief kreng en Romy trapt er helemaal in. :evil:
Alle reacties Link kopieren
En jaaaa, José is echt top! Ze maakte haar standpunt/mening goed duidelijk op een rustige manier. Beetje jammer dat die chip ondertussen weg liep. Hij dacht waarschijnlijk dat José mensen op dat moment wilde overhalen of iets om alsnog hetgeen te doen wat er was afgesproken. Maar daar ging het José helemaal niet om! Top wijffie dat het is! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oh en ondertussen lapt Billy jacco en noah er ook nog even bij! Terwijl ze zelf de hele boel heeft op lopen naaien. Gatverrrr... misselijkmakend mormel

Zo, verder gaat alles goed met mij hoor! :mrgreen:
Ik snap helemaal niet waarom ze proberen Fay van plek 1 te verdrijven. Ze kunnen dan toch gewoon op Demy en Chip stemmen?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
03-10-2017 22:04
Ik snap helemaal niet waarom ze proberen Fay van plek 1 te verdrijven. Ze kunnen dan toch gewoon op Demy en Chip stemmen?
Ja, dat ook. Maar misschien had Billy natuurlijk dat hele plan wel opgezet omdat ze zelf dacht te winnen. Met haar pruil-gezicht. Viel dat even tegen...
Zelf mag ze alles zeggen, tegen iedereen, maar zodra ze tegenspraak krijgt, dan is het helemaal mis. José kreeg nog even een sneer, maar die trok zich er niks van aan. En wat denkt die Billy eigenlijk wel niet? Ik snap niet dat er niet meer mensen in opspraak komen, je laat je toch niet alles aanleunen door zo’n manipulatief kreng? Ze doet net of ze moeder overste is, daar.
Ik hoop dat die neus correctie helemaal mislukt :@
Ik vind Billy toch nog steeds de enige echte smaakmaker van Utopia. Vind haar 't meest boeiend om te zien. Zij brengt wel altijd nieuwe twists terwijl de rest ofwel te kinderachtig/puberaal is, of gewoon doodsaai.
En Johan vind ik een heel vervelend puberaal joch die je als 'n irritant insect het terrein af wil meppen.
Alle reacties Link kopieren
vivamien schreef:
03-10-2017 22:47
Ja, dat ook. Maar misschien had Billy natuurlijk dat hele plan wel opgezet omdat ze zelf dacht te winnen. Met haar pruil-gezicht. Viel dat even tegen...
Zelf mag ze alles zeggen, tegen iedereen, maar zodra ze tegenspraak krijgt, dan is het helemaal mis. José kreeg nog even een sneer, maar die trok zich er niks van aan. En wat denkt die Billy eigenlijk wel niet? Ik snap niet dat er niet meer mensen in opspraak komen, je laat je toch niet alles aanleunen door zo’n manipulatief kreng? Ze doet net of ze moeder overste is, daar.
Ik hoop dat die neus correctie helemaal mislukt :@
Ze is zo sluw en manipulatief dat mensen het gewoon bijna niet doorhebben. Je verwacht toch ook niet snel dat een ander in je eigen omgeving zo gemeen kan zijn? Als mensen wel iets door hebben en zeggen manipuleert ze de boel gewoon weer door anderen er bij te betrekken-lees zielig doen- en snoert ze diegene die iets durft te zeggen de mond.

Benieuwd hoe het tussen Johan en Billy verder gaat. Ik denk dat hij haar nog wel eens kan aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
vivamien schreef:
03-10-2017 22:47
Ik hoop dat die neus correctie helemaal mislukt :@
:rofl:
Billy zit op de bank! :yes:
Met Madilla en Noah
Alle reacties Link kopieren
Al een paar weken niet meer gekeken, maar ik denk dat het weer eens tijd is om een blik te gaan werpen. :biggrin:
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Net even terug gekeken en josé is een topper! Wijst iedereen mooi even op het vuile spelletje wat er gespeeld is
:yes:
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Sheep12 schreef:
03-10-2017 23:14
Billy zit op de bank! :yes:
Met Madilla en Noah
Die zag ik niet aankomen. Madilia wel, maar de andere 2 niet.
Alle reacties Link kopieren
Sheep12 schreef:
03-10-2017 23:14
Billy zit op de bank! :yes:
Met Madilla en Noah
Yes! En ik las dat ze enorm teleurgesteld was in Johan en dat ze zo’n gevoelig meisje was :rofl: ! Een oude feeks is het!
Ben alleen bang dat de nieuwkomer Noah naar huis stuurt omdat hij graag wil.
Trouwens, Romy heeft een publieksstem gekregen en was daar erg van onder de indruk. Misschien gaan haar de ogen nou ook een keertje open.
voel schreef:
03-10-2017 19:53
Go José go José! Billy werd goed op haar plek gezet! En die Romy, wat een olie dom mens is het toch :facepalm:
+100
:cheer2: Team Jose!
Ik hoop in elk geval niet dat Bil naar huis wordt gestuurd. Verder snap ik niet dat men niet vol op één van die pruilliptwins is gegaan of op die irritante Johan of Chip.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
04-10-2017 09:21
Ik hoop in elk geval niet dat Bil naar huis wordt gestuurd. Verder snap ik niet dat men niet vol op één van die pruilliptwins is gegaan of op die irritante Johan of Chip.
Eens!
Billy zorgt er voor dat er nog wat te kijken valt.
De twins en chip zijn gewoon irritant.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Billy schaamt zich kapot om drie verklede mede-bewoners die een punt proberen te maken. Dáár schaamt mevrouw zich voor... @( ze is echt vreemd van elke vorm van zelfreflectie, hè.

Blij dat ze op de bank zit. Misschien een lesje in bescheidenheid.
manamana...tutuutududu
lady_dana schreef:
04-10-2017 14:00
.
anoniem_346694 wijzigde dit bericht op 04-10-2017 19:53
Reden: Verkeerde topic
57.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oké, Johan is een misselijk mannetje en oké, Cemal is een dikke meeloper... maar ze hadden een punt en wat hadden ze Billy te pakken. Ik heb haar nog nooit zó over de rooie gezien. Ze ging werkeljk bij iedereen verhaal halen. Eerst kreeg ze nog een beetje begrip maar dat brokkelt al aardig af. En José maakte nog eens rustig duidelijk hoe de vork in de steel zit. Topwijf, die José!! Maar ben het ergens ook wel met de mensen eens die Billy willen laten blijven. Ze brengt wel leven in de brouwerij. Ze is vreselijk, maar dat is ook gewoon leuk om naar te kijken. Hoe is het trouwens met dat roken van haar?
voel schreef:
03-10-2017 19:53
Go José go José! Billy werd goed op haar plek gezet! En die Romy, wat een olie dom mens is het toch :facepalm:
Helemaal eens. Alleen ging Johan in mijn ogen veel te ver. Wat een naar mannetje. Dit was echt pest gedrag. En Cemal liep er als een schoothondje
Achteraan.
Wat is er mis met een goed gesprek? En van mijn part negeer je elkaar maar dit. Walgelijk om met Billy haar woorden te spreken.
Super goed dat de groep dit niet pikt! Bij Linda laatst lieten ze Johan gewoon zijn gang gaan.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
05-10-2017 07:47
Helemaal eens. Alleen ging Johan in mijn ogen veel te ver. Wat een naar mannetje. Dit was echt pest gedrag. En Cemal liep er als een schoothondje
Achteraan.
Wat is er mis met een goed gesprek? En van mijn part negeer je elkaar maar dit. Walgelijk om met Billy haar woorden te spreken.
Super goed dat de groep dit niet pikt! Bij Linda laatst lieten ze Johan gewoon zijn gang gaan.
Ben het met je eens, hoor. Een stel kleuters is het. Vooral Johan, een engerd gewoon! Maar toch vind ik het prima dat Billy ook eens op haar nummer werd gezet. Die heeft zelf zó vaak van die rot-streken, nu weet ze ook eens wat dat is. Ik erger me kapot dat zij overal en altijd de leiding neemt, alles zo weet te verdraaien dat het net lijkt alsof ze allemaal goed bedoelt of zo, maar uiteindelijk zijn dat ook gewoon misselijke acties.
Alle reacties Link kopieren
Billy: maar ondertussen heb ik wel 10.000
Euro binnen gesleept deze maand.

José: wij....

:rofl:
manamana...tutuutududu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven