Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:MilaDila schreef op 22 maart 2014 @ 10:27:

[...]

Nou TBS.. eerder in een gesloten, christelijke zorgboerderij of iets dergelijks.Exact!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lot is enorm onzeker hoor, dat straalt ervan af. Billy heeft ADHD, vandaar die impulsiviteit en dat onvolwassen gedrag maar ze denkt wel na. Ze wil leren en verbeteren en dat vind ik bewonderenswaardige eigenschappen.

Met Dré is niet zoveel mis denk ik, ze is actrice. En dit kon haar nog wel eens gouden eieren gaan bezorgen in de toekomst.
quote:Met Dré is niet zoveel mis denk ik, ze is actrice. En dit kon haar nog wel eens gouden eieren gaan bezorgen in de toekomst.Zoals.... In een glitterbadpak van de duikplank bij 'sterren' springen?
quote:Rooss4 schreef op 22 maart 2014 @ 10:33:

Met Dré is niet zoveel mis denk ik, ze is actrice. En dit kon haar nog wel eens gouden eieren gaan bezorgen in de toekomst.Denk je dat echt?? Als ze dit speelt doet ze het verrekkes goed..
quote:Rooss4 schreef op 22 maart 2014 @ 10:33:

Lot is enorm onzeker hoor, dat straalt ervan af. Billy heeft ADHD, vandaar die impulsiviteit en dat onvolwassen gedrag maar ze denkt wel na. Ze wil leren en verbeteren en dat vind ik bewonderenswaardige eigenschappen.

Met Dré is niet zoveel mis denk ik, ze is actrice. En dit kon haar nog wel eens gouden eieren gaan bezorgen in de toekomst.Nee dat denk ik niet. Die is echt wel de weg kwijt hoor. Staat niet in de werkelijkheid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nemesis. schreef op 22 maart 2014 @ 10:34:

[...]

Zoals.... In een glitterbadpak van de duikplank bij 'sterren' springen? Heb je de nieuwe cast al gezien?
Ja, Tattoo Dennis? Ofzo? WTF
Combi gekkegerritje en acteren, dat soort mensen komen er meestal wel omdat ze zich verrekte weinig aantrekken van wat de goegemeente van ze vindt. Die krabbelt er wel bovenop hoor.

En ja, sterren springen of expeditie robinson of iets dat erop lijkt, iets waar ze zo'n weirdo enorm goed kunnen gebruiken.

Yep, de nieuwe cast heb ik deels gezien, een tatoeëerder met een klein buikje en een hip kapsel, die mafklapper van een ex voetballer en zijn trashy kippetje en nog meer van dat fraais.

Ik snap alleen niet waarom de danseres zich verlaagt tot dat niveau.
quote:Rooss4 schreef op 22 maart 2014 @ 10:38:

Ik snap alleen niet waarom de danseres zich verlaagt tot dat niveau.Geld denk ik.
Marijke Helwegen ook. Welke danseres?
Anna Alicia die ook aan Expeditie Robinson mee gedaan heeft.
quote:dolfje schreef op 22 maart 2014 @ 11:12:

Anna Alicia die ook aan Expeditie Robinson mee gedaan heeft.Expeditie kijk ik nooit. Sterren springen ook niet trouwens.
Dat jullie Billy zo leuk vinden, verbaast me zo.

Zoals ze als een loopse teef achter die vieze Ruud aanhuppelt en bedelt om seks, ik moet er bijna van kotsen. Wijf met randjes, veel randjes.

Eerlijk vind ik haar ook al niet. Ze lult altijd mee met degene met wie ze op dat moment praat. Zelden zo'n onzekere, onvolwassen vrouw van 31 jaar gezien.
quote:Jibba schreef op 22 maart 2014 @ 11:31:

Zoals ze als een loopse teef achter die vieze Ruud aanhuppelt en bedelt om seks, ik moet er bijna van kotsen. Wijf met randjes, veel randjes.

Eerlijk vind ik haar ook al niet. Ze lult altijd mee met degene met wie ze op dat moment praat. Zelden zo'n onzekere, onvolwassen vrouw van 31 jaar gezien...

Juist om dat laatste denk ik.....
Chocola laat je kleding krimpen
Ach ik mag Billy wel...

Die anders is knettergek en de weg kwijt...
Andrea
quote:Jibba schreef op 22 maart 2014 @ 11:31:

Eerlijk vind ik haar ook al niet. Ze lult altijd mee met degene met wie ze op dat moment praat. Zelden zo'n onzekere, onvolwassen vrouw van 31 jaar gezien.

Tuurlijk tuurlijk. En toch zie ik het geinige er ook tussendoor. We mankeren allemaal wel wat. En betekend geil zijn dat je als een loopse teef rondloopt? Libido is iets menselijks en zij moeten het een jaar zonder doen om door de keurigheidsballotage te komen. Kul hoor vind ik.

Trouwens.. ik vind Aike een saaie doos. Zonder Aike is uutje nog precies hetzelfde, zij maakt geen verschil.

Aike en Laura weg. Yep. Dat is een goed idee.
Aike voegt inderdaad niks toe. Maar Laura staat bij mij op stip op nummer 1 voor de exit sinds die moeder 'hou vol, je wordt beroemd!' fluisterde.
quote:MilaDila schreef op 22 maart 2014 @ 12:40:

Aike voegt inderdaad niks toe. Maar Laura staat bij mij op stip op nummer 1 voor de exit sinds die moeder 'hou vol, je wordt beroemd!' fluisterde.

Echt hè!

Altijd een chagrijnig smoelwerk. Gatverdamme
Chocola laat je kleding krimpen
Zeg dat wel die Laura.. Leek me een aardige meid, maar volgens mij is zij de enige in Utopia die ECHT niks kan, weinig doet en daarnaast is ze het domst van iedereen. En dat is knap in dit gezelschap.

Ook ik hoop dat Robin erin komt, geeft toch leukere televisie dan Wytze. En ik vond haar trouwens helemaal niet dom overkomen. Maar zou hij/zij Dré eruit stemmen of zou de regie zich ermee gaan bemoeien….
quote:Rooss4 schreef op 22 maart 2014 @ 12:33:

[...]

Tuurlijk tuurlijk. En toch zie ik het geinige er ook tussendoor. We mankeren allemaal wel wat. En betekend geil zijn dat je als een loopse teef rondloopt? Libido is iets menselijks en zij moeten het een jaar zonder doen om door de keurigheidsballotage te komen. Kul hoor vind ik.

Come on. Ze zijn allemaal zo geil als boter maar de ranzigheid die Billy en Ruud daarbij ten toon spreiden vind ik echt ongelooflijk smerig. Maar ja, ieder z'n mening.

Ik haat mokkeltjes zoals Billy: altijd haantje de voorste, opvallen, uitsloven en ondertussen helemaal niks voorstellen.

Doe mij Isa maar. Maar die zal er nu wel uitgestemd worden want Robin vindt Isa nietzeggend. Isa staat toevallig wel op nr. 2 (na Jimmy) in de populariteitspoll.
De regie gaat zich ermee bemoeien. Dré blijft erin, Iesatroelala dr uit.

Die baklap van Laura, allemensen.. als je goed kijkt zie je zo'n donkergrijs wolkje boven dat hoofd zweven. Vandaar ook die tattoos, dan is het nét of er nog wat kleur op zit. Als ze mijn dochter was kon ze een trap voor dr hol krijgen. Naar boven en pas beneden komen als je weer vrolijk kan kijken.
Laura is gewoon de puberteit nog niet ontgroeid.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Isa is geen troela. Ze is leuk en mooi. Soms een tikje hysterisch maar inhoudelijk heeft ze vaak gelijk.
Ik vind Isabel afschuwelijk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven