Entertainment alle pijlers

Utopia2 Deel 1

04-06-2018 20:08 495 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook?
...
multomap schreef:
09-06-2018 14:35
Zij konden zich toch ook weer opgeven? Volgens mij is er zelfs een keer een aantal genoemd dat mocht deelnemen, in de uitzendingen van utopia 1.
Ben wel benieuwd wat er gebeurt als er ‘oude’ utopianen inkomen. De twins zijn bijvoorbeeld veel luxe gewend. Gaan nieuwe utopianen tegen hen opkijken? Gaan oude utopianen het overnemen?
Lijkt me best interessant.
:rofl: Sorry, maar die kans is énorm klein!
Alle reacties Link kopieren
Ivan werd toch ook tegenop gekeken?
Ik noem de twins maar als voorbeeld, misschien komt Ivan weer, of wie dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop juist geen oude utopianen. Ik kijk ook nog, als alles gebouwd is vind ik het niks meer aan. Net als bij de 1e.
Ik dacht dat Rienk wel wilde zolang er nog geen luxe was opgebouwd.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zou het wel leuk vinden hoor, oud bewoners er in.
...
Ik denk dat deze nieuwe groep Rienk er helemaal niet bij wil hebben. Die gast voert niets uit!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind lil’ kleine echt een lieverd :flirting:
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Haha vind ik ook Dana :heart:
...
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
11-06-2018 09:03
Ik denk dat deze nieuwe groep Rienk er helemaal niet bij wil hebben. Die gast voert niets uit!
Zorgt wel voor een beetje reuring :D
...
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
09-06-2018 14:39
Ik vind er nog geen reet aan.
:proud:
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Sanne ook een strontvervelend wicht trouwens.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het niet zo op Jessie.. Adriaan moet ook niet teveel doordraven. Top hoor, je leefstijl, maar je respecteer ook andere mensen. En niet alleen zeggen dat je dat doet en ondertussen alleen maar zeuren.

John vond ik in het begin verschrikkelijk maar het valt nu eigenlijk wel mee.

En de rest vind ik eigenlijk allemaal wel tof.
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat Silvio vanmorgen is vertrokken naar huis.
Blaaskaak.
Maar ik zou ook gek worden daar.
Alle reacties Link kopieren
Djessy schreef:
11-06-2018 21:37
Ik vind die Sanne ook een strontvervelend wicht trouwens.
"Maar ik heb een grens hoorrrr. En als die bereikt is, ben ik echt niet leuk hoorrr"

:facepalm: :rofl:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
12-06-2018 10:44
"Maar ik heb een grens hoorrrr. En als die bereikt is, ben ik echt niet leuk hoorrr"

:facepalm: :rofl:
:proud:

Kom maar op met die grens dan! Ik heb wel zin in wat drama :D
...
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-06-2018 19:51
Ik dacht dat Rienk wel wilde zolang er nog geen luxe was opgebouwd.


Die loopt te janken als ie wakker wordt van de vogeltjes.....een zwerver van lik me lul dus...…….Anyway, ik weet niet wie de casting doet, maar ik zie weer veel teveel pannekoeken met van die rare tattoos. Is dat tegenwoordig een statement om te laten zien dat je hip bent of uit de provincie komt ?
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Ik vind het oertergend saai (wat ik tot nu toe gezien heb; het is me nog niet gelukt om een hele aflevering af te kijken). Volgens mij worden die lui geselecteerd op hun onvermogen om samen te werken en compromissen te sluiten.
Het zijn ook weer vrijwel allemaal rokers. Ben benieuwd hoelang ze het volhouden gestopt te zijn voor ze van het geld weer shag gaan kopen.
[quote=Nouschi post_id=28599824 time=1528221255 user_id=50111]
Deze Djess
anoniem_370144 wijzigde dit bericht op 12-06-2018 16:50
0.68% gewijzigd
redbulletje schreef:
12-06-2018 16:45
Het zijn ook weer vrijwel allemaal rokers. Ben benieuwd hoelang ze het volhouden gestopt te zijn voor ze van het geld weer shag gaan kopen.
En het gedoe dat je dan daar weer over krijgt. Gisteren ging het over Cola. Dan denk ik, man zorg eerst dat je een fatsoenlijk dak boven je hoofd krijgt en dat je van de grond af kunt slapen. Straks regent het een week achter elkaar en dan wordt het een drama.
LiesjeVivi schreef:
12-06-2018 16:48
Naja heel mijn tekst is weg.

Ik was haar helemaal vergeten!!

Ik heb de afleveringen opgenomen vanaf verleden week, is het de moeite waard om te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er nog even inkomen, loop ook nog een paar afleveringen achter. Het is allemaal wel erg primitief nu, ik word al moe als ik ernaar kijk. Ik vraag me af hoe ze het allemaal voor elkaar gaan krijgen. Dat geklooi met losse bakstenen, discussies die geen concrete plannen opleveren. Vind de deelnemers tot nu toe wel ok, alleen Adriaan lijkt me vermoeiend in de omgang, erg onsympathiek ook met zijn kritiek en uitspraak "ik ben hier niet om vrienden te maken".
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik Sanne tof zou gaan vinden maar jeutje wat een naar mens is dat aan het worden.
Laat los wie je denkt te moeten zijn.
Ik vind het allemaal nog wat mat.
Denk dat het boeiender wordt zodra er meer bewoners zijn.
Denk dat J de M daar niet al te lang mee moet wachten, anders haken alle kijkers af.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het toch echt wel weer leuk worden.
Irritaties beginnen te komen. Heerlijke tv :popcorn:
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven