Entertainment alle pijlers

Vampire Diaries reeks 3! (tv)

17-09-2011 19:03 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier en daar lees ik dat er toch wel aardig wat mensen de eerste reeks hebben bekeken, maar ik zie nergens staan dat gisteren is het derde seizoen van start is gegaan!

Dus bij deze!!!

Het beloofd een spannende reeks te worden.

Ik zit iedere Vrijdag weer voor de pc gekluisterd!
Huh? Waar en hoelaat?????
|Helaas niet op de Nederlandse tv, MAAR er is een Nederlandse fan site die ze iedere Donderdag er weer op set. aangezien de amerikanen weer verder gaan. Het derde seizoen dus....

Mocht je interesse hebben in de site, stuur me dan even een mailtje. ( angeloffdarkness@live.nl ) Dan stuur ik de link naar je toe...
Donderdag word ie uitgezonden in Amerika, en vrijdag is ie te downloaden!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Yep, samen met dochtelief gekeken.

Vorige week de laatste afl v se 02 en vandaag zaten we weer helemaal in het verhaal. Het begin was goed.

Mooiw timing aangezien vorige week het laatste deel van True Blood op internet te vinden was.
True Blood vind ik wel minder dan the vampire diaries, maar ben blij dat we weer begonnen zijn.

Ze zijn inderdaad weer goed begonnen, en ben erg benieuwd wat er volgende week komt, aangezien de trailer alweer spannend genoeg is!!

Hopelijk gaat de week snel voorbij
Hebben we in NL eigenlijk het tweede seizoen ook gehad?
Yay! Dank je dat je het hier vertelde. Ik was er nog niet van op de hoogte. Heb het ook meteen maar aan een vriendin verteld die het ook nog niet wist.
Semper ubi sub ubi
Nee, NL loopt altijd achter.

Dus lang leve het internet!
Yep, heb hem gedownload en vanmiddag gekeken :D Echt helemaal happy dat seizoen 3 is begonnen!
Inderdaad, Nederland loopt altijd achter. Seizoen twee hebben ze nog steeds niet uitgezonden op tv.En dan vinden ze het vreemd dat ze als ze het na vijf jaar op tv uit gaan zenden, dat niemand meer kijkt...Lang leve internet dus...
@bella-diana yep, precies zo denk ik er dus ook over. Niet genoeg kijkcíjfers, maar er niet bij nadenken dat mensen genoeg hebben van wachten en online gaan kijken. Hetzelfde met Supernatural, daar lopen ze 3 seizoen achter, en vervolgens zenden ze nu herhalingen uit....euh....
@micaro84: Lang leve Nederland, Ze lopen te klagen dat mensen amper nog naar Amerikaanse tv-series zitten te kijken. Alleen denken ze inderdaad er niet over na, dat ze gewoon te laat zijn met het kopen van series.

Ze doen dit liever drie jaar naar data, omdat het dan goedkoper is, dan dat ze het kopen wanneer het in trek is. Ik snap tv land echt niet. Ben daarom erg blij dat ik internet heb, en dat we gewoon mee kunnen genieten met de Amerikanen..
Morgen aflevering 2 downloaden! :D
Pijnlijk emailadres, om meer dan een reden.
Staf
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven