Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:ohohwatnuweer schreef op 13 april 2017 @ 22:04:

[...]

Natuurlijk is het (weer) een steenrijke vent. Zou ze ook met hem willen trouwen als het een knappe lieve loodgieter was geweest die zich geen verlovingsring van 2 ton kan veroorloven? In mijn ogen is en blijft ze een golddigger.In mijn ogen ook.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Starshine-2 schreef op 14 april 2017 @ 09:12:

[...]

Nee, het is me echt een raadsel hoe hij haar zover gekregen heeft. Die beelden dat Obama zijn vrouw een kus geeft of een arm, even een knikje en een glimlach.

En dan komt Melania erbij en Trump keurt haar gewoon geen blik waardig. Dat geld moet echt veel goedmaken

Misschien is het voor haar genoeg dat hij veel geld en macht heeft. Net als sommige vrouwen vallen voor brute drugsbaronnen, leipe goeroes, doorgesnoven criminelen of verknipte kickboxers als Badr Hari.

En misschien is ze zelf ook wel knetterleip, dan ben je toch een beetje aangewezen op kerels die dat zelf ook zijn omdat ze anders, rijk of niet, nooit een relatie met je waren begonnen.
Ik vind Silvy geen golddigger.

Ze verdient zelf haar geld, heeft haar eigen carrière.

Ze verkeert ook in kringen waar ze rijke mannen tegen komt.

Good voor her.

Ik hoop dat ze een leuke vent getroffen heeft
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sylvie verdient zelf ook miljoenen. Voor het geld hoeft ze het vast niet te doen. Je kunt zeggen wat je wilt maar ze verdient wel haar eigen centen.
quote:Eindeloos schreef op 14 april 2017 @ 11:59:

[...]

In mijn ogen ook.

Dat snap ik toch echt niet, je valt toch op iemand uit je sociale omgeving of die in een soortgelijke sociale groep verkeerd?

Hoe vaak kom jij stellen tegen die uit een totaal andere sociale omgeving komen,hele andere interesses hebben of een gigantisch verschil in opleidings niveau?

Ik ken ze niet.
quote:calvijn1 schreef op 14 april 2017 @ 12:27:

Ik vind Silvy geen golddigger.

Ze verdient zelf haar geld, heeft haar eigen carrière.

Ze verkeert ook in kringen waar ze rijke mannen tegen komt.

Good voor her.

Ik hoop dat ze een leuke vent getroffen heeft

Eens.

Ze is zelf goed voor een riant inkomen.

Heeft ze geen kerel voor nodig.

Zat golddigers hoor maar om nou juist haar, met haar eigen kapitaal, dat te blijven verwijten is gewoon de kift.

Ze verkeert nou eenmaal in kringen waar rijke mensen elkaar tegenkomen, ze zit niet in de Jordaan in de kroeg. Ze is mooi en succesvol en ambitieus, aantrekkelijk dus voor mensen die zelf ook ambitieus en succesvol zijn.

Good for her inderdaad.

Maakt trouwens niks uit met wie ze verkering heeft, Sylvie is zo iemand waar veel vrouwen een hekel aan hebben, net als een Yolanthe Sneijders.

Was het een loodgieter geweest dan had ze commentaar gekregen in de trant van 'zeker om haar golddigger imago kwijt te raken'.

Het is nooit goed wat ze doet.
anoniem_255285 wijzigde dit bericht op 14-04-2017 12:48
Reden: Het is Yolanthe, niet Jolanthe
% gewijzigd
quote:Eleonora-1 schreef op 14 april 2017 @ 12:42:

[...]

Eens.

Ze is zelf goed voor een riant inkomen.

Heeft ze geen kerel voor nodig.

Zat golddigers hoor maar om nou juist haar, met haar eigen kapitaal, dat te blijven verwijten is gewoon de kift.

Ze verkeert nou eenmaal in kringen waar rijke mensen elkaar tegenkomen, ze zit niet in de Jordaan in de kroeg. Ze is mooi en succesvol en ambitieus, aantrekkelijk dus voor mensen die zelf ook ambitieus en succesvol zijn.

Good for her inderdaad.

Maakt trouwens niks uit met wie ze verkering heeft, Sylvie is zo iemand waar veel vrouwen een hekel aan hebben, net als een Jolanthe Sneijders.

Was het een loodgieter geweest dan had ze commentaar gekregen in de trant van 'zeker om haar golddigger imago kwijt te raken'.

Het is nooit goed wat ze doet.Dit,
Yolanthe.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 14 april 2017 @ 12:45:

Yolanthe.Zag net te laat dat ik het verkeerd geschreven had ja....
quote:minnimouse schreef op 14 april 2017 @ 09:06:

Jennifer Affleck lijkt me een hele leuke vrouw. Ben lijkt me niet zo leuk. Zij verdient een leuke en lieve man.Ze heet Garner. Of zou je hem ook als Ben Garner vermeld hebben?
quote:Erizon schreef op 14 april 2017 @ 12:54:

[...]

Ze heet Garner. Of zou je hem ook als Ben Garner vermeld hebben?

Sory hoor.

Ze zijn getrouwd, dus ging er vanuit dat zij Affleck heet(te).
Ik vind Silvie zo vreselijk onecht overkomen. Ik heb altijd het idee dat alles om de buitenwereld draait. Hoop dat dit niet zo is, ook voor haar verloofde Voor Rafael zal zijn huidige vriendin wel een verademing zijn. Het tegenovergestelde van Silvie.
Minni, ik heb de logica van het aannemen van de naam van je man nooit begrepen, word er altijd een beetje recalcitrant van.
quote:Erizon schreef op 14 april 2017 @ 14:16:

Minni, ik heb de logica van het aannemen van de naam van je man nooit begrepen, word er altijd een beetje recalcitrant van.

Ik merk het

Ik ga over een paar maanden ook de naam van mijn (dan) man aannemen. Ik doe dat omdat ik het een mooie traditie vind en omdat ik het mooi vind dat mensen zien dat wij bij elkaar horen. Ben overigens ook trots op mijn eigen naam, dus gebruik ze dan allebei.
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Neemt hij ook jouw naam aan?
Gezeur inderdaad over Sylvie en het eeuwige, 'als hij loodgieter was dan...'

Hoe bedenken ze het toch altijd. Vooral omdat ze zelf goed geld verdiend. Misschien is die man wel een golddigger!
Ik vind Sylvie en Yolanthe allebei leuk. De dames verdienen hun eigen geld, hebben de partner daarvoor helemaal niet nodig.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:minnimouse schreef op 13 april 2017 @ 22:18:

[...]

In haar wereld kom je geen loodgieters tegen.

En iemand die niet elk dubbeltje drie keer hoeft om te draaien lijkt me wel fijn Nee, haar riool zit nooit verstopt want zij poept niet.
quote:minnimouse schreef op 14 april 2017 @ 14:20:

[...]

Ik merk het

Ik ga over een paar maanden ook de naam van mijn (dan) man aannemen. Ik doe dat omdat ik het een mooie traditie vind en omdat ik het mooi vind dat mensen zien dat wij bij elkaar horen. Ben overigens ook trots op mijn eigen naam, dus gebruik ze dan allebei.Oh echt?! Bestaat dat nog? Ik zou er geen seconde over nadenken. Ik heb al een naam en die bevalt prima.
Leuk voor Sylvie zeg. Ik gun het haar van harte. Ze heeft echt klasse. Ik vind syovie wel leuk en ben gek op haar fashionstyle nooit ordinair maar classy daar hou ik van.
Geen foto's hier van Prins Harry en zijn vriendin die getrouwd zijn?

In Las Vagas dan. Maar toch.
Kan je toch zelf ook neerzetten?

(je hebt de datum van het artikel ook gezien?)
Na, kennelijk was er geen fatsoenlijke Meghan look à like te vinden...
Whaha, zou wat zijn als Harry dat echt zou doen. Volgens mij sterft ter plekke het koningshuis in Engeland uit wegens hartstilstand van schrik.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:soetkees schreef op 15 april 2017 @ 09:14:

Whaha, zou wat zijn als Harry dat echt zou doen. Volgens mij sterft ter plekke het koningshuis in Engeland uit wegens hartstilstand van schrik.

zou me niks verbazen als hij het wel zou doen, hij is toch een beetje de bad boy
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven