Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo dan. Die Sonja laat er ook geen gras over groeien zeg.

En wat is in hemelsnaam een "avonturenmama"? Een moeder die gaat abseilen? Een mama die hartstochtelijk gelooft in liefde en als een giebelende puber haar nieuwe kneis voorstelt aan haar kinderen?
Tja ik vind Sonja Bakker een gruwel daar niet van , maar in het geval van BN'ers snap ik dat ze soort van genoodzaakt zijn de kinderen snel te informeren voor diezelfde kinderen tijdens hun Papa Weekend bij de supermarkt hun moeder met een nieuwe vent op de cover van de Story zien. Je kan als BN'er lijkt me vrij moeilijk in alle rust je nieuwe vlam aftasten want er ligt altijd wel ergens een droeftoeter met een telelens voor je klaar.
Er heeft zich een heus kerstwonder voorgedaan in huize Hazes. Zoon André en moeder Rachel hebben na jaren van onmin eindelijk de strijdbijl begraven.

„Herenigd!”, schrijft André bij een foto waarop hij te zien is met zijn vrienden én Rachel. Ook Monique Westenberg, de vriendin van de zanger, deelde de foto op Instagram en schrijft erbij: „Omdat het tijd is. Voor rust en ruimte, in hoofd en hart. Omdat loslaten, ook verder gaan betekent. Omdat we de hele wereld niet kunnen veranderen, maar de wereld in en om ons heen wel. Stapje voor stapje, in vrede, respect én met elkaar. Mooie kerstdagen.”
Mooie tekst van Monique.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Sylvie viert ook weer oud en nieuw alleen lees ik
Liedesbreuk! Huwelijk Sylvie afgeblazen

In het nieuwe jaar zou het gaan gebeuren, het huwelijk van SYLVIE MEIS en haar verloofde CHARBEL AOUAD. Maar de voortekenen leken vorige week al slecht toen zij haar plannen voor de feestdagen bekend maakte en de naam van haar verloofde niet een keer werd genoemd…

Het is dan ook uit!

Dat maakt haar Duitse management vanavond bekend. En dat niet alleen: al in oktober hebben de twee besloten ieder hun eigen weg te gaan. Al net zolang doen geruchten de ronde dat het geluk van de twee onder zware druk zou staan. Zij werden ook al twee maanden niet meer samen gezien maar Sylvie deed of haar neus bloedde wanneer daarnaar werd gevraagd.

Vorige week weigerde zij commentaar op vragen van PRIVÉ over het ontbreken van Charbel bij de vieringen van kerst en nieuwjaar.

Voor Sylvie is 2017 niets minder dan een rampjaar. Zij verloofde zich aan de vooravond van haar 39ste verjaardag, maar verloor haar lucratieve contract met RTL en nu dus ook weer haar privégeluk.

Inmiddels is zij met onbekende bestemming op vakantie gegaan en doet zij haar best op een gedeelde selfie zo opgewekt mogelijk te kijken. Sinds oktober heeft zij dan ook al aan het idee kunnen wennen dat ook deze veelbelovende liefde is mislukt: verliefd, verloofd, gescheiden

http://www.telegraaf.nl/e/29610251
Het is dus bevestigd door haar management.
Sad eyes heeft ze op de foto's. Ze lacht wel, maar haar ogen lachen niet mee.
Ik vind het wel sneu voor haar. Ze lijkt t geluk maar niet meer te kunnen vinden.
Actrice Jelka van Houten ( 39) heeft een nieuwe liefde, collega Dook van Dijk (26). Ze spelen samen in de musical De Marathon. Jelka is gescheiden van leraar Koppe Koppeschaar met wie ze jarenlang samen was en een zoon en een dochter heeft.

ik heb die namen niet verzonnen, ze heten echt zo
rvdlem schreef:
27-12-2017 22:52
Actrice Jelka van Houten ( 39) heeft een nieuwe liefde, collega Dook van Dijk (26). Ze spelen samen in de musical De Marathon. Jelka is gescheiden van leraar Koppe Koppeschaar met wie ze jarenlang samen was en een zoon en een dochter heeft.

:proud:
Ze zoekt ze inderdaad wel uit op naam lijkt het!
SweetFirefly schreef:
25-12-2017 14:20
Mooie tekst van Monique.
Voor de bühne ja.
rvdlem schreef:

Dook van Dijk? :sarcastic:
rvdlem schreef:

:HA:
Relax we're all crazy, it's not a competition
NIEUWS/ENTERTAINMENT

Waylon betuigt liefde en steun aan Bibi
Gisteren, 22:59 in ENTERTAINMENT

Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE
In een lief bericht dat de zanger Waylon (37) op Instagram deelt, schrijft hij hoe gelukkig hij is met zijn elf jaar jongere vriendin Bibi Breijman, die momenteel een moeilijke tijd doormaakt omdat ze een burn-out heeft.

Waylon begint zijn verhaal met: „Lief meisje van me... Ik weet hoe verschrikkelijk je je voelt en dat je het idee hebt dat alles wat je hebt opgebouwd de afgelopen jaren in duigen valt als je er tijdelijk afstand van neemt. Niets is minder waar en als je doorgaat zoals je dat deed zal juist jij in duigen vallen en zal het jaren duren voor je jezelf weer hebt opgebouwd... Het afgelopen jaar was heftig voor je en heeft je leven een bizarre wending genomen. Waar het voor de buitenwereld lijkt alsof het je/ons allemaal maar voor de wind gaat is ook dat iets wat niemand weet behalve wij. Weet dat ik er voor je ben met alles wat ik heb en kan zijn! ”
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Keuken1987 schreef:
31-12-2017 10:25
NIEUWS/ENTERTAINMENT

Waylon betuigt liefde en steun aan Bibi
Gisteren, 22:59 in ENTERTAINMENT

Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE
In een lief bericht dat de zanger Waylon (37) op Instagram deelt, schrijft hij hoe gelukkig hij is met zijn elf jaar jongere vriendin Bibi Breijman, die momenteel een moeilijke tijd doormaakt omdat ze een burn-out heeft.

Waylon begint zijn verhaal met: „Lief meisje van me... Ik weet hoe verschrikkelijk je je voelt en dat je het idee hebt dat alles wat je hebt opgebouwd de afgelopen jaren in duigen valt als je er tijdelijk afstand van neemt. Niets is minder waar en als je doorgaat zoals je dat deed zal juist jij in duigen vallen en zal het jaren duren voor je jezelf weer hebt opgebouwd... Het afgelopen jaar was heftig voor je en heeft je leven een bizarre wending genomen. Waar het voor de buitenwereld lijkt alsof het je/ons allemaal maar voor de wind gaat is ook dat iets wat niemand weet behalve wij. Weet dat ik er voor je ben met alles wat ik heb en kan zijn! ”
Nu al moeilijk gedoe? Pff
Tja, wat moet ik er van zeggen. Ik denk dat ze zichzelf wel een hoop druk heeft opgelegd. Het lijkt allemaal wel makkelijk geld verdienen, dat vloggen, maar dan moet je dus weer opletten of je wel genoeg likes krijgt, je je volgers weet te binden, daarbij zal je ook veel ongewenst commentaar krijgen. Daarnaast heeft ze denk ik ook niet de makkelijkste man gekozen om een relatie mee te starten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
31-12-2017 13:01
Tja, wat moet ik er van zeggen. Ik denk dat ze zichzelf wel een hoop druk heeft opgelegd. Het lijkt allemaal wel makkelijk geld verdienen, dat vloggen, maar dan moet je dus weer opletten of je wel genoeg likes krijgt, je je volgers weet te binden, daarbij zal je ook veel ongewenst commentaar krijgen. Daarnaast heeft ze denk ik ook niet de makkelijkste man gekozen om een relatie mee te starten.
Denk dat het inderdaad best stressvol kan zijn, dat vloggen. Je moet toch zorgen dat je in the picture blijft en populair blijft om genoeg inkomen te genereren.
Blegh wat een bericht om op Instagram te zetten zeg.
minnimouse schreef:
31-12-2017 13:03
Denk dat het inderdaad best stressvol kan zijn, dat vloggen. Je moet toch zorgen dat je in the picture blijft en populair blijft om genoeg inkomen te genereren.
Idiote trend vind ik dat ook dat vloggen. Zo narcistisch. Ik kan er ook niet naar kijken. Plaatsvervangende schaamte. En tis zo boring.
juliadenders schreef:
31-12-2017 14:00
Idiote trend vind ik dat ook dat vloggen. Zo narcistisch. Ik kan er ook niet naar kijken. Plaatsvervangende schaamte. En tis zo boring.
+1.
juliadenders schreef:

:worship:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik zag hem volgens mij nog niet langskomen hier, maar Kim Kötter en Jaap Reesema gaan trouwen:

https://instagram.com/p/BdV86kzDw7I/
juliadenders schreef:
Dit ja.
SweetFirefly schreef:
25-12-2017 14:20
Mooie tekst van Monique.
Zij was ook degene die naar Rachel is gegaan om de eerste stap te doen vertelde Andre.
Ik heb n.a.v. dit topic een paar stukjes uit vlogs van Monica gekeken, maar ik vind het een bijzonder stel. Ik krijg ook de indruk dat zij veel gekker is op hem dan omgekeerd, maar dat is nergens op gebaseerd natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven