Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
minnimouse schreef:
22-01-2019 07:49
Hoe vaak is ze daadwerkelijk verloofd geweest na Rafael? 1 keer volgens mij. En ze heeft een aantal relaties gehad. Nou en? Dat hebben wel meer mensen.

En ik denk niet dat Sylvie perse op zoek is naar iemand met een dikke beurs, denk wel naar iemand die haar leven begrijpt en zelf ook het 1 en ander te bieden heeft. Ze heeft zelf ook genoeg te bieden. En ze heeft haar miljoenen uiteindelijk zelf bij elkaar geharkt. Vind ik knap.

Inderdaad "nou en".

Het ging in deze discussie toch over Victoria's woorden die Sylvie zelf zou hebben gezegd volgens Victoria.
LOEP ME MAAR aub.
toffifee schreef:
22-01-2019 13:18
Wat is 'kennen' in de showbizz waard? het lijkt mij daar niet zo oprecht. En we hebben nu toch wel genoeg verhalen gehoord over mensen die Sylvie onderuit willen halen. Sylvie is niet zo sterk in betrouwbare mensen om zich heen verzamelen. Denk aan Touriya en Sabia. Nee, ik geloof die cowboyverhalen niet meteen. Het is niet zo dat haar broer dit gezegd heeft ofzo (of is dat wel zo?).

Ze komt wel gemaakt over. Ik vind haar een beauty. En ze heeft een leuke vent (qua uiterlijk) aan de haak geslagen.

Sylvie zelf is betrouwbaar wil je zeggen? Sylvie gaf zelf toe dat ze in 2010 tussen de lakens dook met piloot Balasz,. Letterlijk zei ze: “Onze gesprekken werden steeds intiemer”, “Van het een kwam het ander en voordat ik het werkelijk begrijpen kon, waren we in het hotel en gebeurde het.” Rafael ontdekte de affaire, maar de twee besloten hun huwelijk een tweede kans te geven.
LOEP ME MAAR aub.
minnimouse schreef:
22-01-2019 07:49
Hoe vaak is ze daadwerkelijk verloofd geweest na Rafael? 1 keer volgens mij. En ze heeft een aantal relaties gehad.

............

Mij maakt het niks uit, 1 keer denk jij. Maar nu je die vraag stelt:

Tijdens huwelijk met Raf dook Sylvie
in 2010 tussen de lakens met piloot Balasz.
................................................................................................

Guillaume Zarka

Deze Franse zakenman was (zover bekend) de eerste liefde van Syl na haar breuk met Rafael. Een kortstondige scharrel waar ze behoorlijk veel spijt van kreeg, want toen het na vier maanden uitging stapte Guillaume naar de roddelbladen.

...............................................................................................
Luis Medina Y Abascal

Sylvie maakte de september daarop een uitstapje naar de royalty-wereld, toen ze aan de arm van Luis Medina Y Abascal werd gespot. Deze Spanjaard mag zich de graaf van San Martín de Hoyos noemen. De adel is kennelijk discreet, want veel is er niet bekend over de relatie. Lang hield het in ieder geval niet stand.

..............................................................................................

Samuel Deutsch

Sylvie en de rijkaard: de Amerikaan Samuel Deutsch. De twee kwamen elkaar tegen bij de Starbucks in New York en gingen dezelfde avond al wat drinken.
Ook de verkering met deze zakenman hield niet lang stand. Sylvie liet na acht maanden op Instagram weten: “Ik zou nooit foto’s verwijderen van iemand die zo speciaal is als Samuel. We zijn nog steeds goede vrienden ondanks dat we geen koppel meer zijn.”
................................................................................................

Verloving met een nachtclubeigenaar uit Zwitserland
maart 2015 De clubeigenaar uit Zurich.
Maurice Maubetie, artiestennaam Momo Flamingo.
.......................................................................................

oktober 2015
Sami Khedira
Een korte affaire met deze Juventus-middenvelder Volgens Duitse media regelde Sami Sylvie’s telefoonnummer en kwam het na een paar weken tot een echte ontmoeting in Hamburg, waar de twee het in een hotel erg gezellig hadden. Een pikante fling, omdat Khedira eerder samen was met Sylvie’s tv-concurrente Lena Gercke. Een paar maanden later werd Khedira gespot met een ander lingeriemodel.

.......................................................................................

april 2017
Sylvie Meis heeft haar ja-woord gegeven aan een nieuwe man.
De 35-jarige Charbel Aoud. Deze zakenman uit Libanon werd miljonair met een handel in urine. Charbel ging op zijn knieën na een romantisch weekend in Hamburg en de verloving werd uiteraard op de gevoelige plaat vastgelegd.

25-04-18

'Sylvie Meis beëindigt turbo-affaire met Nederlandse dermatoloog' https://www.ad.nl/show/sylvie-meis-been ... haring_web

.................................................................................................
nov./dec. 2018

Verliefde Sylvie Meis sluit jaar zonnig af met haar beachhunk Bart https://www.ad.nl/show/verliefde-sylvie ... haring_web
LOEP ME MAAR aub.
Geen idee of ik het hier mag delen maar ik lees net dat je binnenkort bij de ex van Samantha eten kan afhalen; https://www.instagram.com/foodbynaomi/?hl=nl
woonde die niet in Spanje? Beetje ver anders :)
telefoontje schreef:
22-01-2019 15:20
Geen idee of ik het hier mag delen maar ik lees net dat je binnenkort bij de ex van Samantha eten kan afhalen; https://www.instagram.com/foodbynaomi/?hl=nl
woonde die niet in Spanje? Beetje ver anders :)
Hij is weer naar Nederland verhuist
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
KataTonDemonaEaytoy schreef:
22-01-2019 09:09
Ik heb Sylvie beroepsmatig een aantal keren ontmoet. In het begin, bij TMF en later.
Het is een dame die wel heel duidelijk is in wat ze wil en weet hoe ze de aandacht op zich moet richten. Ze was wel altijd heel duidelijk in haar voorkeur voor mannen, liefst iemand met status en geld. Voor minder deed ze het toen niet en dat is iemand's goed recht.

Lief of vriendelijk, neuh. Dat niet. Eerder koel. Wat niks zegt over haar als mens in het gewone leven.
Ze is trouwens bloedmooi. Zonder make-up ook. Echt een puntgaaf soort elfje. Ik vind haar prachtig in tegenstelling tot alle opblaasmevrouwen die je nu op tv ziet. Ik zou graag willen dat Sylvie de standaard werd in plaats van een Nikkie of die vriendin van Kleine.
Sylvie heeft inmiddels ook zo’n opblaashoofd.
SallySpectra* schreef:
22-01-2019 16:09
Ik heb het nooit een mooie vrouw gevonden, te glad, te simpel.
SallySpectra* schreef:
22-01-2019 16:09

Als ik op haar Insta kijk heeft ze geen lipfillers/duckface smoeltje hoor.
Afbeelding
Toch niet te vergelijken met dit?

Afbeelding
Afbeelding
MarindaH schreef:
21-01-2019 21:24
Tuurlijk. Maar een rijke man is voor haar gewoon aantrekkelijk. Iemand die minder dan modaal verdient niet. Modaal ook niet trouwens, denk ik.

Nou en? Ik zou ook geen relatie willen met iemand die onder het minimum verdient. Gewoon omdat dat niet aansluit bij mijn leven.
Star² schreef:
22-01-2019 17:00
Als ik op haar Insta kijk heeft ze geen lipfillers/duckface smoeltje hoor.
Afbeelding
Toch niet te vergelijken met dit?

Afbeelding
Afbeelding
Zal best. Maar die insta-foto’s zullen niet allemaal au naturel zijn. De laatste keer dat ik haar op tv zag, zag ze er echt eng uit, en heel erg alsof ze diverse bezoekjes aan de plastisch chirurg/inspuitdokter heeft gebracht.
Zal eens even een foto opsnorren.
Wat vind ik Lil' Kleine en zijn vriendin toch een vreselijk ordinair stel.
SallySpectra* schreef:
22-01-2019 17:06
Zal best. Maar die insta-foto’s zullen niet allemaal au naturel zijn. De laatste keer dat ik haar op tv zag, zag ze er echt eng uit, en heel erg alsof ze diverse bezoekjes aan de plastisch chirurg/inspuitdokter heeft gebracht.
Zal eens even een foto opsnorren.
Ja eens hoor. Ik heb die tv show niet gezien, maar wel recente fotos waarop ze niet meer op zichzelf leek. Het 'eigene' was eraf. Als je niet had gezegd dat zij het was, had ik haar niet herkend.
impala wijzigde dit bericht op 22-01-2019 17:11
6.52% gewijzigd
.
Op haar Instagram staan ook wat filmpjes van Das Supertalent. Bijvoorbeeld eentje waar ze een blauwe jurk draagt en eentje waar ze knalrode lippenstift draagt. Ik vind haar er daar juist mooi uitzien.
Hier zie je het een beetje
Afbeelding
Nou goed, waar hebben we het over, ik vind haar niet eens leuk :rofl:
Star² schreef:
22-01-2019 17:15
Nou goed, waar hebben we het over, ik vind haar niet eens leuk :rofl:
Nee ik ook niet. En ik heb ook geen hekel aan haar. Het viel me alleen op, of eigenlijk mijn man, die wees me er op.
Ik vind Sylvie ook niet leuk maar niemand kan ontkennen dat ze er verdomd goed uit ziet voor een 40 jarige en dat ze verdomd veel discipline moet hebben om dat uiterlijk al zoveel jaar zo goed geconserveerd te houden. Ik mocht willen dat ik er zo goed uit zag.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
22-01-2019 17:21
Ik vind Sylvie ook niet leuk maar niemand kan ontkennen dat ze er verdomd goed uit ziet voor een 40 jarige en dat ze verdomd veel discipline moet hebben om dat uiterlijk al zoveel jaar zo goed geconserveerd te houden. Ik mocht willen dat ik er zo goed uit zag.
Dit!
Ik vind haar echt goed eruit zien. En ja, ze heeft wat dingen laten doen maar een stuk natuurlijker dan hoe de rest wat heeft laten doen.
En ja, ze heeft een personal trainer maar die oefeningen moet ze nog steeds zelf uitvoeren en ze moet nog steeds zelf gezond eten.

Ze lijkt me erg gedisciplineerd en het resultaat mag er wezen.
*Toos* schreef:
22-01-2019 17:07
Wat vind ik Lil' Kleine en zijn vriendin toch een vreselijk ordinair stel.
Vreselijk :cencored:
Relax we're all crazy, it's not a competition
yajes schreef:
22-01-2019 17:59
Dit!
Ik vind haar echt goed eruit zien. En ja, ze heeft wat dingen laten doen maar een stuk natuurlijker dan hoe de rest wat heeft laten doen.
En ja, ze heeft een personal trainer maar die oefeningen moet ze nog steeds zelf uitvoeren en ze moet nog steeds zelf gezond weinig eten.

Ze lijkt me erg gedisciplineerd en het resultaat mag er wezen.
Afbeelding
impala wijzigde dit bericht op 22-01-2019 18:39
74.36% gewijzigd
.
Zie boven
impala wijzigde dit bericht op 22-01-2019 18:39
95.06% gewijzigd
.
Hmmm zie niks impala
Als ik niet zo lui was en niet zo van lekker eten hield dan zou ik ook een beter lijf hebben. Misschien zijn daarom wel zoveel vrouwen allergisch voor Sylvie, het is toch een spiegel die ze anderen voor houdt. :rofl: (mijzelf incl dus)
Stressed is just desserts spelled backwards
Star² schreef:
22-01-2019 17:05
Nou en? Ik zou ook geen relatie willen met iemand die onder het minimum verdient. Gewoon omdat dat niet aansluit bij mijn leven.
Nou, ik zou dat ook niet willen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven