Entertainment alle pijlers

Verminkt rtl4

01-05-2019 22:37 35 berichten
Ik zat zojuist Verminkt te kijken...laatste stuk...ik schrok van de resultaten...vooral de laatste vrouw. Iemand gezien?
Alle expressie uit haar gezicht gehaald, vond het veel lelijker. Echt een "verbouwd" gezicht. Hoop dat ze er zelf oprecht blij mee zijn o_o
Waar was zij model ?
En hoezo ga je terug naar een arts die het eerst verknald ?
Dat is de man van Nicolette Kluijver he ?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
12-06-2019 21:53
Waar was zij model ?
En hoezo ga je terug naar een arts die het eerst verknald ?
Geen idee dat stukje heb ik gemist....garantie?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
12-06-2019 21:54
Dat is de man van Nicolette Kluijver he ?

Ja Joost Staudt
Ja die eerste is model en vliegt daarvoor blijkbaar de hele wereld over. Vraag me af wat voor model ze is want ze ziet er niet uit als model. Dat is niet negatief bedoeld maar een model kleurt haar haar toch niet zo raar?!
Alle reacties Link kopieren
Het biedt wel weer carrièreperspectief voor mezelf, ik kan ook wel model worden ;)
Ik snap niet dat ze niet volledig stopte met roken voor die operatie. Eigenlijk had die arts moeten zeggen dan opereer ik niet.
Lievejetje schreef:
12-06-2019 23:10
Het biedt wel weer carrièreperspectief voor mezelf, ik kan ook wel model worden ;)
Ik snap niet dat ze niet volledig stopte met roken voor die operatie. Eigenlijk had die arts moeten zeggen dan opereer ik niet.
Vond het wel grappig toen er gevraagd werd waarom de wondjes slechter genezen. Haalt ze van alles aan behalve het roken en die arts heeft het meteen over roken. Ik ken mensen die een allergie hebben voor o.a. pleisters maar daar hebben ze wel een alternatief voor vaak.
Lievejetje schreef:
12-06-2019 23:10
Het biedt wel weer carrièreperspectief voor mezelf, ik kan ook wel model worden ;)
Ik snap niet dat ze niet volledig stopte met roken voor die operatie. Eigenlijk had die arts moeten zeggen dan opereer ik niet.
Mee eens .
Alle reacties Link kopieren
Lievejetje schreef:
12-06-2019 23:10
Het biedt wel weer carrièreperspectief voor mezelf, ik kan ook wel model worden ;)
Ik snap niet dat ze niet volledig stopte met roken voor die operatie. Eigenlijk had die arts moeten zeggen dan opereer ik niet.
Ik heb me kapot geërgerd aan dat meisje wiens borsten verpest waren.
Eerst al beweren dat je de wereld rondreist als model (volgens mij zelfs voor badkleding, maar weet ik niet zeker meer). Ammehoela! :facepalm:
En dan vervolgens, terwijl je borsten er al zó slecht aan toe zijn, vanwege dat eerdere prutswerk, en wéét dat een volgende reconstructie heel problematisch is (de arts heeft het nota bene benadrukt) gewoon blijven doorroken maar beweren dat je voor van alles allergisch bent. :nut:
Kijk, ik gun niemand zulke mismaakte tieten, maar verdorie zeg, dan ga je toch niet zo nonchalant om met de enige kans die je waarschijnlijk krijgt om de boel nog weer enigszins goed te krijgen. Als arts is het toch ook superfrustrerend dat je zoveel werk in iemand steekt, die het vervolgens weer teniet doet omdat mevrouw niet eens de moeite neemt om niet te roken. O_o
Vond haar ook zo ongeïnteresseerd en niet oprecht overkomen. Ik had deze borstreconstructie (want goed werk van deze arts!) liever aan iemand gegund die het wèl gewaardeerd had.
Alle reacties Link kopieren
Dikkoppie schreef:
12-06-2019 22:01
Ja Joost Staudt
Ik dacht dat ze inmiddels gescheiden zijn. Ik vind het overigens geen prettige man.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven