Entertainment alle pijlers

Verwarm jij slaapkamers?

20-03-2023 21:58 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
In help mijn man is klusser kwam vandaag echt tien keer terug dat het vre-se-lijk was dat die man wilde wachten op een bepaalde specifieke radiator ipv dat de klussers radiator die hij niet wilde op zouden hangen. Volgens John echt ondenkbaar want die arme kindertjes zouden dan in de kou zitten.

Het ging dus over verwarming op kinderslaapkamers. In het programma waren het hele jonge kinderen (peuters).

Ik ben benieuwd, verwarmen jullie slaapkamers?

Ik verwarm (kinder)slaapkamers

Totaal aantal stemmen: 162

Nooit (60%)
Standaard (12%)
Soms, namelijk… (28%)
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen de slaapkamer van puber wordt verwarmd ivm huiswerk en veel boven zijn.

Overige slaapkamers niet. Slapen in een warme slaapkamer vind ik vreselijk en bedompt . Raam dus altijd open, ook als het stevig vriest, heerlijk!

In mijn tijd als wijkverpleegkundige kwam ik veel in verwarmde slaapkamers met dichte ramen. De lucht was soms niet te harden. Je hebt het zelf vaak niet door, want je bent gewend aan de geur in je eigen huis, maar het is echt heel onfris.
Alle reacties Link kopieren Quote
Héél incidenteel gaat de CV daar een paar uurtjes aan als het extreem koud is en iemand er lang moeten zitten i.v.m. huiswerk/leren/thuisonderwijs/thuiswerken. Die keren kun je op 1 hand tellen.

Daarnaast zetten we incidenteel een elektrisch kacheltje neer en dat gaat dan 1-2 keer een 1/2 uurtje aan. Die kun je mooi op jezelf richten, voelt meteen aangenaam. Soms slaat iemand een dekentje om bij lang stil zitten.
Is afgelopen winter maar een paar dagen nodig geweest eigenlijk. Ligt er natuurlijk ook aan hoe streng de winter is.

De verwarming is echt vrijwel nooit aan geweest op de slaapkamers. Bij extreme kou wel eens bed even voorverwarmd met elektrische deken en na het douchen een elektrisch kacheltje aan bij het afdrogen.
originalheleen wijzigde dit bericht op 31-05-2023 11:17
13.81% gewijzigd
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
21-03-2023 08:03
Alleen de slaapkamer van puber wordt verwarmd ivm huiswerk en veel boven zijn.

Overige slaapkamers niet. Slapen in een warme slaapkamer vind ik vreselijk en bedompt . Raam dus altijd open, ook als het stevig vriest, heerlijk!

In mijn tijd als wijkverpleegkundige kwam ik veel in verwarmde slaapkamers met dichte ramen. De lucht was soms niet te harden. Je hebt het zelf vaak niet door, want je bent gewend aan de geur in je eigen huis, maar het is echt heel onfris.

In mijn huis stinkt het zeker niet, dat gebeurt eerder als ik niet stook.
Ik gedij het best wanneer het 20,5 graden is of nog iets warmer, dus als de temperaturen buiten laag zijn zet ik de verwarming op 20,5 graden.
In de avond wordt dat dan 19 graden.

En ik heb het geprobeerd hoor, te besparen, maar man! wat werd ik daar ongelukkig van!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven