Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2089 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
In Breda is dit ook alleen maar ‘hot’ bij een bepaald groepje dames. Die met neppe wenkies en teveel make-up..
Ik dacht eigenlijk dat die winkel al weg was toen ik het hier ineens weer tegen kwam.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
07-06-2023 10:55
Hoe dan ook, in de keren dat ik haar op tv wat hoorde zeggen kwam ze op mij sympathiek over. En in de tijd dat ze met Dreetje ging zag ze er ook leuk uit. Ja, wat fillers en ingrepen maar niet overdone, zoals nu.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Jeetje die laatste fotoos. Wat ziet ze er ongelukkig uit, haar ogen lijken enorm dof.
Whaha op die tweede foto zijn de voeten zwart. Iets is er niet goed gegaan tijdens het photoshoppen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
07-06-2023 22:56
Whaha op die tweede foto zijn de voeten zwart. Iets is er niet goed gegaan tijdens het photoshoppen.
Voeten? Ik zie nergens voeten?
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
07-06-2023 22:56
Whaha op die tweede foto zijn de voeten zwart. Iets is er niet goed gegaan tijdens het photoshoppen.
Haha, ziet er niet uit !
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
07-06-2023 22:56
Whaha op die tweede foto zijn de voeten zwart. Iets is er niet goed gegaan tijdens het photoshoppen.
Afbeelding :mrgreen:
De toekomst is niet meer wat het was
Erg toch?
En 1 hand van de dame in roze is ook te donker uitgeslagen. Wat amateuristisch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
07-06-2023 22:56
Whaha op die tweede foto zijn de voeten zwart. Iets is er niet goed gegaan tijdens het photoshoppen.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou Sarah heeft besloten haar lipfillers grotendeels op te laten lossen .
Heeft hier mee gelezen denk ik gezien haar commentaar bij haar filmpje ;)
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
07-06-2023 23:32
En 1 hand van de dame in roze is ook te donker uitgeslagen. Wat amateuristisch.
Die onderste foto is ook mislukt. Hoofd/lichaam is totaal uit verhouding.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben zelf 60+ en maak me nog druk. En als ik dan foto's van mezelf zie als tiener en twintiger, dan maakte ik mij drukker toen dan dat ik nu doe. En dan kijk ik en dan denk ik: wat maakte ik mij toen druk terwijl ik er hartstikke leuk en mooi uitzag. Zal wel een leeftijdsdingetje zijn.
Nu maken we ons druk over een rimpel, grijze haar of pondje meer.

Maar zo'n hysterische vlekkenbroek zal ik niet snel aantrekken, zoals op de foto van SweetFireFly. Wel de felle kleuren van de shirtjes vind ik leuk. En zo'n jurk vind ik op een zomerse dag als ik niet naar werk hoef ook prima. Of voor het strand.
Maar ik zal dan weer niet een gele broek met een fuchsiatrui aantrekken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet wel zeggen, de keren dat Sarah op TV kwam, dus dat je haar zag zoals ze echt is, vond ik haar inderdaad leuk overkomen. Bij het openen van dat theetentje viel me dat op.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
08-06-2023 08:14
Ik moet wel zeggen, de keren dat Sarah op TV kwam, dus dat je haar zag zoals ze echt is, vond ik haar inderdaad leuk overkomen. Bij het openen van dat theetentje viel me dat op.
Ze komt vrolijk en spontaan over. Jammer dat ze blijkbaar zo onzeker is dat ze het aanlegde met A2; ze kan wel heel wat beters krijgen dan een serievreemdganger met vaste partner en kind.
Ze heeft een fantastisch figuurtje en heeft teveel opsmuk in haar gezicht niet nodig; een knappe meid.
Ik hoop dat ze wat mindert met kunstgrepen zoals te brede en te donkere wenkbrauwen (krijgt ze een harde uitstraling van) en de fillers. Ik denk dat haar uitstraling mooier en leuker is zonder een overdaad aan afleidende zaken.
Minder fillers is een goed begin. Wel stoer dat ze alles deelt (zoals ook de pruik) op socials; ze is meer zelfverzekerd geworden.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
08-06-2023 08:56
Ze komt vrolijk en spontaan over. Jammer dat ze blijkbaar zo onzeker is dat ze het aanlegde met A2; ze kan wel heel wat beters krijgen dan een serievreemdganger met vaste partner en kind.
Ze heeft een fantastisch figuurtje en heeft teveel opsmuk in haar gezicht niet nodig; een knappe meid.
Ik hoop dat ze wat mindert met kunstgrepen zoals te brede en te donkere wenkbrauwen (krijgt ze een harde uitstraling van) en de fillers. Ik denk dat haar uitstraling mooier en leuker is zonder een overdaad aan afleidende zaken.
Minder fillers is een goed begin. Wel stoer dat ze alles deelt (zoals ook de pruik) op socials; ze is meer zelfverzekerd geworden.
Ja, vond ik ook. Zag een keer een filmpje van de opening van die theetent van Raggel en daar kwam ze leuk over. Als een normaal jong meisje, tikje verlegen, giechelend.

Het is jammer dat sommige vrouwen bezette mannen als een soort trofee lijken te zien. Ik zou er zelf gigiantisch op afknappen als iemand blijkbaar zo met mensen om kan gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Sarah helemaal niet leuk met dat kinderachtige gesneer op social media. Maar dat vind ik ook van Bridget met dr nagels en hoe Monique reageert op haar pagina.

André heeft een rare uitwerking op volwassen vrouwen die zich dan bezitterig en kinderachtig gaan gedragen.

Ik hoorde net op de radio zijn 2e uitgebrachte nummer. Klonk weer nergens naar. Soort van Marco Borsato gemixt met Amsterdamse volkszanger. Ik zie het somber voor hem in.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lig helemaal dubbel bij de Facebookpagina van Hip en go. Blijkbaar zetten ze hun klanten op de foto als ze iets gekocht hebben. En de dames die de kleding showen kennen maar 1 gezichtsuitdrukking; lachen met de mond open en veel tanden laten zien.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
08-06-2023 17:22
Ik vond Sarah helemaal niet leuk met dat kinderachtige gesneer op social media. Maar dat vind ik ook van Bridget met dr nagels en hoe Monique reageert op haar pagina.

André heeft een rare uitwerking op volwassen vrouwen die zich dan bezitterig en kinderachtig gaan gedragen.

Ik hoorde net op de radio zijn 2e uitgebrachte nummer. Klonk weer nergens naar. Soort van Marco Borsato gemixt met Amsterdamse volkszanger. Ik zie het somber voor hem in.
Nee op social media vind ik haar ook niks, het verraste me alleen hoe ze in dat filmpje overkwam.

Eigenlijk zijn alle betrokken vrouwen in deze gate (Rachel ook met haar trollenleger) super triest in hun hints en steken onder water door middel van songteksten, kettinkjes, kleding, nagels, you name it.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lisa2022 schreef:
07-06-2023 22:37
Jeetje die laatste fotoos. Wat ziet ze er ongelukkig uit, haar ogen lijken enorm dof.
Tegenwoordig heeft ze donker/ zwart haar. Het geeft haar een hele harde uitstraling.

Maar ik vind de vreugde en lol die ze eerder in haar ogen had, weg is. Ze kijkt inderdaad een beetje dof alsof ze er geen lol meer in heeft.

Ik vind Sarah op social media echt niet leuk. Ik volg haar ook niet, maar soms loer ik weleens :)

Net zoals van de week tegen yvonne. Het is dan niet alleen reageren met "het is niet waar" maar meteen steken uit delen. Dat Yvonne nog iets kan leren van kleding verkopen van haar.

Ik vond haar altijd al zo onsympathiek maar dit bevestigd het alleen maar.
koreana schreef:
08-06-2023 08:13
Ik ben zelf 60+ en maak me nog druk. En als ik dan foto's van mezelf zie als tiener en twintiger, dan maakte ik mij drukker toen dan dat ik nu doe. En dan kijk ik en dan denk ik: wat maakte ik mij toen druk terwijl ik er hartstikke leuk en mooi uitzag. Zal wel een leeftijdsdingetje zijn.
Nu maken we ons druk over een rimpel, grijze haar of pondje meer.

Maar zo'n hysterische vlekkenbroek zal ik niet snel aantrekken, zoals op de foto van SweetFireFly. Wel de felle kleuren van de shirtjes vind ik leuk. En zo'n jurk vind ik op een zomerse dag als ik niet naar werk hoef ook prima. Of voor het strand.
Maar ik zal dan weer niet een gele broek met een fuchsiatrui aantrekken.
Die hysterische vlekkenbroek is gewoon gejat. Ik heb er al een goedkope versie en een duren versie van in de winkel gezien. Precies hetzelfde motief.
koreana schreef:
08-06-2023 08:13
Ik ben zelf 60+ en maak me nog druk. En als ik dan foto's van mezelf zie als tiener en twintiger, dan maakte ik mij drukker toen dan dat ik nu doe. En dan kijk ik en dan denk ik: wat maakte ik mij toen druk terwijl ik er hartstikke leuk en mooi uitzag. Zal wel een leeftijdsdingetje zijn.
Nu maken we ons druk over een rimpel, grijze haar of pondje meer.

Maar zo'n hysterische vlekkenbroek zal ik niet snel aantrekken, zoals op de foto van SweetFireFly. Wel de felle kleuren van de shirtjes vind ik leuk. En zo'n jurk vind ik op een zomerse dag als ik niet naar werk hoef ook prima. Of voor het strand.
Maar ik zal dan weer niet een gele broek met een fuchsiatrui aantrekken.
Die hysterische vlekkenbroek is gewoon gejat. Ik heb er al een goedkope versie en een duren versie van in de winkel gezien. Precies hetzelfde motief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net even het tweede nummer beluistert van Andre, waar ik over het eerste nummer nog wel te spreken ben is dit weer het zoveelste excuus uitleg liedje naar Mo toe.
Hier kan je dan wel weer horen wat hij echt tekort komt als zanger. Jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het leek voor mij wel of er twee Sarah's waren, die leuke meid bij de theetent, en die onaardige meid die sneren uitdeelde. Zo'n wereld van verschil. Misschien dat ik daarom wel zo verbaasd en enigszins verrast was dat ze zo aardig was bij het theetentje.

Ik vraag me af of dat zowel Bridget als Sarah dan iets vanA2's gemopper doorkrijgen als hij weer eens genoeg van Monique heeft, dat ze zo fel en vals reageren naar Mo. Waarmee ik het niet goed praat, maar dat hij dan weer in zijn 'klaagmodus' zit, zo heftig dat zij dat dan in de media ventileren.

Ze heeft inderdaad al die opsmuk niet nodig. Haar zusje heeft ook wel wat kunstgrepen uitgehaald, maar minder heftig, en daarmee zie je dan dat het ook echt met mate kan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tja Rachel kan ook aardig overkomen als ze een promotie interview doet op tv. Dan zet je je beste beentje voor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
07-06-2023 10:55
Hoe dan ook, in de keren dat ik haar op tv wat hoorde zeggen kwam ze op mij sympathiek over. En in de tijd dat ze met Dreetje ging zag ze er ook leuk uit. Ja, wat fillers en ingrepen maar niet overdone, zoals nu.
Daar dachten 'we' destijds echt anders over. Volgens mij schiet ze al die tijd al heen en weer tussen 'gaat nog' en 'overdone'.

Wat een vreselijke single van André. Gejatte melodielijnen weer (al in het begin, maar ik kom even niet op titel/artiest), en een vreselijk lelijke 'uithaal' richting het einde "Maar ik wil niiiiieht...".
Ik kan heel Nederland inmiddels horen zuchten.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven