Entertainment alle pijlers

We zijn het zat en kiezen het Hazespad

12-03-2023 18:42 2091 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-03-2023 17:38
Reden: titel aangepast
26.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
10-06-2023 12:01
Als je wil dat ik je vrouw ben
Dan pak je nu je vulpen
Zet het huis op mijn naam
En dan kan jij je gang gaan oh oh

Lijkt me wel zo prettig, dat ik geen verhuisdozen hoef in te pakken als mijn vent weer eens aan rubberen banden ligt te lebberen. Want het is zoals Maleficent zegt, als het weer uit is met Mo, komt Rachel weer in beeld, en die gaat over lijken (al dan niet letterlijk) voor een paar centen. Trouwen zou ik nooit doen, maar alles goed geregeld op papier lijkt me wel veilig met zo iemand met een verleden in de ruige sloppenwijken van Vinkeveen. Kan hij nu aub stoppen met die autobiografische klaagliedjes ?
🤣
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
10-06-2023 12:01
Kan hij nu aub stoppen met die autobiografische klaagliedjes ?
en met zijn Amsterdamse tongval.
Dat slaat ook nergens op. Als hij praat dan praat hij normaal, als ie zingt is het ineens een Amsterdammer. Hij heeft er nooit gewoond. Echt hou op met me hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had wat in te halen mbt dit topic.
Leuk om weer bij te zijn met lezen en over alle perikelen te lezen.
Zag gisteren een interview met Sarah1 en haar moeder die een foto shoot samen hebben gedaan, vond ze beide best leuk overkomen.

Maar wat ik me afvraag: dat hele verhaal over de band Foreigner, en dat zij toevallig in hetzelfde hotel waren, is toch gewoon een mooi verzonnen verhaal voor de publiciteit?
Of zijn er bewijzen van :proud:?
Alle reacties Link kopieren Quote
luca schreef:
09-06-2023 10:49
André geeft in RTL Boulevard bovendien toe dat hij expliciet géén toestemming had: “Het is wel allemaal iets anders gegaan, dus het is niet zomaar van: we houden even dertien dagen ons kind thuis en jullie kijken wat jullie doen. Ik heb mondeling goedkeuring gekregen en een paar dagen voor mijn reis is dat afgekeurd.”

Hij voegt daar op Radio 538 aan toe: “Toen heb ik gezegd: ‘Ja, maar ik heb alles al geboekt.’”

Geen spijt

Hoewel André nog moet voorkomen, laat hij de rechter nu alvast weten géén spijt te hebben. Niet echt handig natuurlijk. “Of het stom is? Weet ik niet. Het is niet netjes, nee. Maar ik weet zeker dat we door die reis nu zo zijn. Ik heb het allergelukkigste kind op aarde, die ziet zijn vader en moeder gelukkig en dat is begonnen met die reis.”

Hij vervolgt: “Ik mag het niet zeggen, maar ik draag de consequenties met heel veel liefde.” En op de radio: “Ik heb aangegeven van: luister, Monique en ik liggen in scheiding, we willen heel graag deze reis maken voor onze zoon en dat hebben wij toen doorgezet. Achteraf is dat de beste keuze ooit geweest.”


Dus als ze op vakantie zijn is zijn kind het gelukkigst ? Ik denk zelf dat een kind in een gezellig, stabiel thuis opgroeit, dat het dan ook heel gelukkig kan zijn.
In een interview wat ik ergens las gaf hij ook aan dat de vakanties belangrijk zijn voor het gezin, dus ja dit is het smeermiddel tussen hem en Mo en de kleine Dree.

Papa en mama zijn uit huis en op vakantie op hun allerbest met zon, zee en een ontspannen sfeer. Thuis alleen maar verplichtingen en gezeik...

Zo fragiel is de relatie dus en ze zoeken alle geluk buiten zichzelf. Mo mag blij zijn dat Dree genoeg geld heeft om zoveel keer per jaar op vakantie te gaan met het gezin. Stel je eens voor als dat ophield. Dan is het meteen hommeles tussen die twee en daar heeft de kleine dan ook last van. Mo houdt alles graag in stand met alles wat ze zal moeten accepteren in de relatie met Dree en ze vaart en wel bij. Fake relatie hebben die twee.
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
10-06-2023 12:01
Als je wil dat ik je vrouw ben
Dan pak je nu je vulpen
Zet het huis op mijn naam
En dan kan jij je gang gaan oh oh :HA:

Kan hij nu aub stoppen met die autobiografische klaagliedjes ?
Er is geen stoppen aan; nu een positief liedjes over de liefde van zijn leven, binnenkort weer een vrijheid blijheidliedje, dan weer een tranentrekker over A3, dan weer een ode aan de eeuwige deurmat.
A2 eindigt zijn carrière waarschijnlijk met een cover van Willie Nelson & Julio Iglesias’ To All The Girls I Loved Before.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
Rijksmuseum schreef:
11-06-2023 11:45
Ik had wat in te halen mbt dit topic.
Leuk om weer bij te zijn met lezen en over alle perikelen te lezen.
Zag gisteren een interview met Sarah1 en haar moeder die een foto shoot samen hebben gedaan, vond ze beide best leuk overkomen.

Maar wat ik me afvraag: dat hele verhaal over de band Foreigner, en dat zij toevallig in hetzelfde hotel waren, is toch gewoon een mooi verzonnen verhaal voor de publiciteit?
Of zijn er bewijzen van :proud:?
Wat voor verhaal is dat dan met Foreigner?
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
11-06-2023 20:17
Wat voor verhaal is dat dan met Foreigner?
Het was de band Journey. Daar zijn ze fan van en volgens mij stond die band ineens achter hen in t hotel. En ik dacht dat ze tickets kregen ofzo. Maar weet het ook niet meer precies.
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
11-06-2023 20:12
Er is geen stoppen aan; nu een positief liedjes over de liefde van zijn leven, binnenkort weer een vrijheid blijheidliedje, dan weer een tranentrekker over A3, dan weer een ode aan de eeuwige deurmat.
A2 eindigt zijn carrière waarschijnlijk met een cover van Willie Nelson & Julio Iglesias’ To All The Girls I Loved Before.

Haha, ja! Ben benieuwd met welke andere afgelikte boterham hij dat duet zou doen. Borsato zou een optie kunnen zijn :D
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
11-06-2023 20:33
Haha, ja! Ben benieuwd met welke andere afgelikte boterham hij dat duet zou doen. Borsato zou een optie kunnen zijn :D
:HA:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.mediacourant.nl/2023/06/yvo ... len-clown/

Yvonne gaat weer los op Sarah1. Ik zei van de week al, ze had beter haar mond kunnen houden, maar Saar1 ging een rant loslaten op Yvonne en dan weet je dat je het terug gaat krijgen.

We horen weinig meer van Sarah van Soelen nu ze geen relatie meer heeft met een bekende Nederlander, maar twee weken geleden dook ze opeens weer op op het juicekanaal van Yvonne Coldeweijer. Zij had via haar stories een heel juiceboekwerk naar buiten gebracht over de avonturen van Robert Doornbos, en daar kwam ook Sarah in voor.

Robert zou het vorig jaar wel héél gezellig hebben gehad met Sarah. Juist over díe passage uit Yvonne’s juiceboekwerk schijnt zijn geliefde Chantal Bles zwaar gepikeerd te zijn en volgens de juicekoningin zegt dat genoeg.

Yvonne reageert op deze woede-explosie in haar podcast De Juice Show. “Ik heb iets van: meid, jij bent hier de bijzaak. Meid, jij bent een bijrol! Waarom maak je jezelf main character? Dat ben jij niet. Ik heb het over Robert Doornbos en Chantal. Bemoei je er even niet mee! Jij bent het lijdend voorwerp. We hebben het óver jou, niet tégen jou.”

Maar Sarah zegt toch dat Robert een kennis is van haar vader? “Maar weet je nog dat André ook een zogenaamde vriend was van haar vader?! Hahaha. Nee joh, die meid is een clown. Een clown aan de prednison, zo ziet ze er een beetje uit!”


Dat laatste klopt wel een beetje. Want ineens was A2 bevriend met Vader Soelen en 'liep er een leuke meid rond' en was het binnen een maand aan. Niemand die het toen geloofde.
En ook de relatie van Monica Geuze en Lars Veldwijk stond onder druk toen die laatste aanpapte met Saar1.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe dan ook, de mannen in kwestie zijn degenen die Yvonne in de eerste plaats zou moeten roasten.

Het aanleggen met een bezette man is not done, maar vreemdgaan nog veel minder.

Ik neem aan dat het gerucht over Robert Doornbos niet klopt, want die staat toch op het punt te trouwen? Dan zou zijn verloofde het huwelijk wel afzeggen, neem ik aan.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
12-06-2023 08:35
Hoe dan ook, de mannen in kwestie zijn degenen die Yvonne in de eerste plaats zou moeten roasten.

Het aanleggen met een bezette man is not done, maar vreemdgaan nog veel minder.

Ik neem aan dat het gerucht over Robert Doornbos niet klopt, want die staat toch op het punt te trouwen? Dan zou zijn verloofde het huwelijk wel afzeggen, neem ik aan.
Dat ben ik met je eens, die mannen valt zeker ook wat te verwijten. Zij zitten in de relatie, al vrijwaart dat niet Sarah.

Hoeft niet, dat ze toch niet trouwen. Wendy van Dijk deed het wel, die kapte een paar dagen voor datum de bruiloft af. Maar veel vrouwen stappen rustig in het huwelijksbootje met het idee dat het allemaal wel goed gaat komen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een mazzel, die Saar. Mijn vader had alleen maar vrienden van zijn eigen leeftijd. Als ik het daarmee aan had moeten leggen, had ik nu zitten klaverjassen in Huize Avondrood.
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
12-06-2023 09:00
Wat een mazzel, die Saar. Mijn vader had alleen maar vrienden van zijn eigen leeftijd. Als ik het daarmee aan had moeten leggen, had ik nu zitten klaverjassen in Huize Avondrood.
:rofl:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
luca schreef:
11-06-2023 20:23
Het was de band Journey. Daar zijn ze fan van en volgens mij stond die band ineens achter hen in t hotel. En ik dacht dat ze tickets kregen ofzo. Maar weet het ook niet meer precies.
Dank voor de correctie, je hebt gelijk.
Ik vind dit echt zo'n verhaal wat goed klinkt in de pers, maar vooropgezet is.
Het is mij allemaal te toevallig.

Mbt de situatie rondom de 'illegale' vakantiedagen van Andre3:
Super triest dat je als 'volwassen' ouders alleen met een vakantie nader tot elkaar komt in de ouderrol.
Man man man, ga thuis aan de bak als ouder. Sta samen op, ontbijt als gezin, maak een broodtrommeltje voor je zoon en breng hem naar school. En als er sneeuw ligt, pak je de slee. Ook al heb je een hekel aan sneeuw.
Kom eens tegemoet aan de behoefte van je kind ipv altijd jezelf op de eerste plek te zetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
12-06-2023 09:00
Wat een mazzel, die Saar. Mijn vader had alleen maar vrienden van zijn eigen leeftijd. Als ik het daarmee aan had moeten leggen, had ik nu zitten klaverjassen in Huize Avondrood.
:rofl:
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
12-06-2023 09:00
Wat een mazzel, die Saar. Mijn vader had alleen maar vrienden van zijn eigen leeftijd. Als ik het daarmee aan had moeten leggen, had ik nu zitten klaverjassen in Huize Avondrood.
Volgens mij vond vooral Pa van Soelen het wel heel interessant dat ze wat net die A2 had . Al die foto’s net drank en priemende vingers richting camera . Bijzondere vriendschap inderdaad .
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
12-06-2023 16:27
Volgens mij vond vooral Pa van Soelen het wel heel interessant dat ze wat net die A2 had . Al die foto’s net drank en priemende vingers richting camera . Bijzondere vriendschap inderdaad .
Denk ik ook. Hij vond het reuze interessant allemaal.
En toen het uit was, een kleine huilstruik dat zijn dochter zo onaardig behandeld was.
Klopt op zich ook, maar goed, hij is geen zakenman geworden omdat hij zo dom is. Hij had dit echt wel moeten zien.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ach wat extra aandacht ( gratis reclame) voor de naamsbekendheid van je bedrijf kan geen kwaad. Pa van S is juist hartstikke slim. Iedereen die het nog niet wist hoorde over (naam bedrijf) . Kaching!
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
10-06-2023 12:01
Als je wil dat ik je vrouw ben
Dan pak je nu je vulpen
Zet het huis op mijn naam
En dan kan jij je gang gaan oh oh


Ik heb het liedje op Spotify opgezocht en gewacht op deze zin. DEZE 3 MINUTEN VAN MIJN LEVEN KRIJG IK NOOIT MEER TERUG 🤬🤬🤬🤣

En zo raar: het zijn prachtige teksten maar Spotify kent ze helemaal niet...je moet zijn liedjes daadwerkelijk luisteren om de teksten te horen.
Ik heb me ervoor opgeofferd, vooral niet doen forummers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
Alle reacties Link kopieren Quote
:rofl:
Surebaby !
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
13-06-2023 19:39
Ik heb het liedje op Spotify opgezocht en gewacht op deze zin. DEZE 3 MINUTEN VAN MIJN LEVEN KRIJG IK NOOIT MEER TERUG 🤬🤬🤬🤣

En zo raar: het zijn prachtige teksten maar Spotify kent ze helemaal niet...je moet zijn liedjes daadwerkelijk luisteren om de teksten te horen.
Ik heb me ervoor opgeofferd, vooral niet doen forummers.
Het is echt een verschrikkelijk nummer, ook zo slecht gezongen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
07-06-2023 13:03
Ik vind het dan weer gek dat je niet onzeker mag zijn op deze leeftijd?
Ik ben eind 40 en ik ben ook best vaak onzeker over hoe ik eruit zie.
je mag onzeker zijn, maar ga je daarom dan ook iedere maand bij de plastic fantastic doc op de stoel liggen?! Ik vind het wat triest om je onzekerheid proberen te 'behandelen' door zoveel aan je uiterlijk te sleutelen. En ja, als je de veertig gepasseerd bent, dan wil je toch niet nog uitsluitend op je uiterlijk gereduceerd worden?!
Alle reacties Link kopieren Quote
mdh schreef:
12-06-2023 08:35
Hoe dan ook, de mannen in kwestie zijn degenen die Yvonne in de eerste plaats zou moeten roasten.

Het aanleggen met een bezette man is not done, maar vreemdgaan nog veel minder.

Ik neem aan dat het gerucht over Robert Doornbos niet klopt, want die staat toch op het punt te trouwen? Dan zou zijn verloofde het huwelijk wel afzeggen, neem ik aan.
te laat die zijn nu al voor de wet getrouwd en volgens mij afgelopen weekend in Italië voor Instragram :biggrin:
Maar goed het klopt wel dat die Doornbos met Saar is gezien, ze zegt zelf niets aan de hand. Maar net als toen haar moeder helemaal los ging toen haar dochter onder een vergrootglas lag ten tijde van de emotionele burnout door media-aandacht, ze kunnen het beter stil houden. Er is vast wel een deel van waar. Was toen ook zo. Dree zat er niet voor de media aandacht die was gewoon dik verslaafd aan drank en drugs en hij nam Sarah bijna mee in zijn val.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven