Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 5!

28-04-2017 12:47 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is vol, we gaan hier verder. Deze foto leek mij wel passend.

I can explain it to you, but I can't understand it for you
Star² schreef:
31-01-2018 21:41
Ik vind Kirsten Dunst ook niet leuk. Onsympathiek hoofd. Net als Maggie Gyllenhaal. Gelukkig maar dat smaken verschillen.
Op die laatste lijk ik sprekend. :P
Star² schreef:
31-01-2018 21:41
Ik vind Kirsten Dunst ook niet leuk. Onsympathiek hoofd. Net als Maggie Gyllenhaal. Gelukkig maar dat smaken verschillen.
EHR schreef:
31-01-2018 22:54

:rofl: :smooch:
Wat is Amalia mooi! Zij wordt knapper met de jaren zeg.
Eloise vind ik ook een mooie meid om te zien. Ze heeft een fikse overbeet, maar lijkt op haar moeder en ik vind het een leuk grietje om te zien. Haar zusje (naam kwijt) is ook een plaatje!

Misschien dat de meisjes van Mabel en Friso nog wat moeten rijpen, maar ik vind ze minder leuk om te zien dan de andere kleinkinderen van Beatrix. Al heeft de oudste wel een hele lieve uitstraling en komt ze vlot over.
minnimouse schreef:
31-01-2018 22:31
Ja hoor, dat kun je soms hebben, maar dat hoef je niet te zeggen.
Bovendien snap ik oprecht niet dat je haar lelijk kunt vinden. Ik zeg niet dat het de mooiste vrouw ter wereld is en smaken kunnen verschillen, maar lelijk???
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2018 16:23
Reden: Off topic
51.24% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2018 16:43
96.20% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Is dat meiske met het brilletje er trouwens een van Friso en Mabel? Is dat soms hun jongste?

Het lijkt wel alsof dat Beatrix d'r lievelingskleinkind is, of in ieder geval het kind wat van oma net even wat meer bescherming krijgt, aan de lichaamstaal te zien. Wat heel begrijpelijk is als dat inderdaad de jongste van Friso is.
Am Yisrael Chai!
Oh, en los van dat het hele leuke foto's zijn: wat ziet Beatrix er ontzettend goed uit voor haar leeftijd zeg! ik zat me gister af te vragen of zij nu ook in haar jongere jaren af en toe wat Botox oid gebruikt zou hebben.
Am Yisrael Chai!
Mejuffrouwmuis schreef:
01-02-2018 08:33
Misschien dat de meisjes van Mabel en Friso nog wat moeten rijpen, maar ik vind ze minder leuk om te zien dan de andere kleinkinderen van Beatrix. Al heeft de oudste wel een hele lieve uitstraling en komt ze vlot over.
Ik vind de oudste juist heel ouwelijk overkomen, vooral op de eerste foto. Als je me had gezegd dat ze 30 was, had ik het ook geloofd. En op de tweede foto draagt ze zo'n vormeloze zak. Echt totaal niet vlot.
fashionvictim schreef:
01-02-2018 08:42
Tja, ik vind echt alles aan haar lelijk. Haar bone structure, de vorm van haar ogen, de blik in haar ogen, haar neus, haar mond, de kleur van haar wenkbrauwen en wimpers, haar lichaam, haar haar, haar onsympathieke uitstraling, de manier waarop ze zich kleedt... Dus tja. Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zei het trouwens vooral omdat we het een pagina terug ook al over haar hadden en ik toen ook al schrok van hoe ze eruit zag, dus bij deze wanstaltige foto's flapte ik het er zo uit.

Nogmaals; ik vind het nogal flauw om er zo'n enorme ophef van te maken want er worden wel ergere dingen op dit topic gezegd, al jaren. En niet door mij.

Als iemand anders het over de onsympathieke, arrogante uitstraling van Sylvana Simons heeft dan sla je helemaal op tilt. Apart...
ElizabethThatcher schreef:
01-02-2018 08:57
Ik vind de oudste juist heel ouwelijk overkomen, vooral op de eerste foto. Als je me had gezegd dat ze 30 was, had ik het ook geloofd. En op de tweede foto draagt ze zo'n vormeloze zak. Echt totaal niet vlot.
De oudste lijkt heel erg op Friso als kind.
Am Yisrael Chai!
Pientjexxxx schreef:
01-02-2018 09:05
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2018 16:24
Reden: Quote verwijderd
71.76% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Misschien omdat Fv zei die is lelijk. Net of het een feit is. Ik denk als fv zei ik vind haar lelijk. Was het wat anders denk ik.
[...]
98.58% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-02-2018 22:05
Dat vind ik altijd zo'n gemiereneuk. Zij zegt het dus zij vindt dat.
Wat ik denk he. Misschien heb ik het mis.
fashionvictim schreef: ↑
01-02-2018 08:42
Tja, ik vind echt alles aan haar lelijk. Haar bone structure, de vorm van haar ogen, de blik in haar ogen, haar neus, haar mond, de kleur van haar wenkbrauwen en wimpers, haar lichaam, haar haar, haar onsympathieke uitstraling, de manier waarop ze zich kleedt... Dus tja. Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zei het trouwens vooral omdat we het een pagina terug ook al over haar hadden en ik toen ook al schrok van hoe ze eruit zag, dus bij deze wanstaltige foto's flapte ik het er zo uit.

Nogmaals; ik vind het nogal flauw om er zo'n enorme ophef van te maken want er worden wel ergere dingen op dit topic gezegd, al jaren. En niet door mij.

Waarom iemand zo beledigen?
missie_m wijzigde dit bericht op 11-02-2018 14:59
15.05% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
[quote=fashionvictim post_id=28097561 time=1517472631 user_id=6290]
Hoe kom je erbij? ik heb daar zelfs nog nooit op gereageerd.

............
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2018 11:50
30.48% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Roxanne Hazes heeft een nieuwe echo geplaatst.
LOEP ME MAAR aub.
fashionvictim schreef:
01-02-2018 08:54
Is dat meiske met het brilletje er trouwens een van Friso en Mabel? Is dat soms hun jongste?

Het lijkt wel alsof dat Beatrix d'r lievelingskleinkind is, of in ieder geval het kind wat van oma net even wat meer bescherming krijgt, aan de lichaamstaal te zien. Wat heel begrijpelijk is als dat inderdaad de jongste van Friso is.
Ja, dat is de jongste van Mabel en Friso; Zaria.
De oudste heet Luana.
Afbeelding

Kirsten moet binnen 5 minuten naar de wc anders is het te laat :p
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2018 16:42
98.46% gewijzigd
fientje1982 schreef:
01-02-2018 23:27
Wat ik denk he. Misschien heb ik het mis.
Was ook meer een algemene opmerking van mij. Je leest het zo vaak :)
[...]
97.40% gewijzigd
missie_m schreef:
01-02-2018 23:50
Roxanne Hazes heeft een nieuwe echo geplaatst.

Nieuwe echo geplaatst?

Waar?
Mejuffrouwmuis schreef:
01-02-2018 08:33
Wat is Amalia mooi! Zij wordt knapper met de jaren zeg.
Eloise vind ik ook een mooie meid om te zien. Ze heeft een fikse overbeet, maar lijkt op haar moeder en ik vind het een leuk grietje om te zien. Haar zusje (naam kwijt) is ook een plaatje!

Leonore.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven